عکس های خبری روز 18 جوزا 96
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۶/۳/۱۸ کد خبر: 134268 منبع: پرینت




جلسه فرماندهی قوای مسلح با مقام هاى ارشد در ارگ

افغانستان نیروهای امنیتی پولیس کابل ارگ رییس جمهور رییس اجرایی

افغانستان نیروهای امنیتی پولیس کابل ارگ رییس جمهور رییس اجرایی

افغانستان نیروهای امنیتی پولیس کابل ارگ رییس جمهور رییس اجرایی



کنفرانس خبری رهبر حزب اسلامی

حکمتیار حزب اسلامی افغانستان

حکمتیار حزب اسلامی افغانستان

حکمتیار حزب اسلامی افغانستان



نشست مشورتی رهبری جمعيت اسلامی

صلاح الدین ربانی داکتر عبدالله کابل افغانستان جمعیت اسلامی

صلاح الدین ربانی داکتر عبدالله کابل افغانستان جمعیت اسلامی

صلاح الدین ربانی داکتر عبدالله کابل افغانستان جمعیت اسلامی



کنفرانس خبری حزب حق و عدالت

حزب حق و عدالت افغانستان کنفرانس خبری کابل

حزب حق و عدالت افغانستان کنفرانس خبری کابل



کنفرانس خبری رهبر اسماعیلیه های کشور

افغانستان اسماعیلی های افغانستان کنفرانس خبری



کد (7)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغانستان
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   اعضای جمعیت اکثرا با ریش چندان نمی چسپند اما حزب گلبدین برعکس

>>>   بدالكريمى عبدالكريمى
همين علما، در طول صد سال به نفع رژيم هاى مستبد وظالم فتوا ها داده اند و فتواى اينها زمينه نسل كُشى را فراهم كرد. اينها طبعيت حرام دارند و دين را هميشه به يك حيث يك افزار قرار داده اند. زينرو اين يك حركت نو نيست و خصلت ارتجاعى اينها در تاريخ بشريت درج است. اينها سواد سياسى نه دارند و به فرهنگ تمدن باور نه دارند. اينها فقط پيروان آيديالوژى رژيم وهابى آل سعود اند

>>>   Salam
خطاب به شوراى علماى دولتى ؛
اگر مسلمان ايد ، با حكم شرعيت بگويد كه آيا اطاعت از يك حكومت دست نشانده مبناى شرعى دارد !
بگويد آيا در يك كشور اسلامى يك فاميل مزدوج از مسلمان و يهودى مى تواند امور مسلمان ها را رهبرى كند .
بگوئيد كه رييس دولت كه بسم الله را تلفظ كرده نمى تواند ، نماز را غلط مى خواند و خدا را صاحب نواسه مى داند و صدا ها نامسلمانى ديگر در او مشاهده مى شود آيا اطاعت از او شرعى است !
بگوئيد شما به اصطلاح عالمان دروغين ، موجوديت و پايگاه هاى غير مسلمان ها با هر بهانه يى اسلامى و شرعى است !!
شما وجدان باخته ها، مسلمان هاى روزه دهن را كه عليه يك حاكميت دست نشانده و سياست هاى فاشيستى آن اعتراض مى كنند ، غير اسلامى مى خوانيد ، مگر شرم آور نيست كه دنبال زور زر ايد و از ناحق به دفاع برخاسته ايد ، در روز عشر در پيشگاه خدا چه جواب داريد !!!
مردم بايد اين پرسش ها را از اين عالمان پوشالى و مزدبگير به گونه يى جدى نمايند.

>>>   من نمیدانم که برهان الدین خاین برای افغانستان چی کارکرد که حالاپسرش می خواهدانجام دهداین تاجیک ها خیلی پرروشده اند.

>>>   انشاالله گمی این ربانی خیلک ها آمده بزودی گیلم این گروه فاسد جم خواهد شد گمی مورچه که بیاید بال میکشد اینها بزودی از صحنه بیرون خواهند شدودیگر هیچ جای در هیچ نقطه وطن عزیز مان افغانستان نخواهند داشت.
فهیم از کارته نو کابل

>>>   باعرض تاسف فرصت های طلایی ازدست رفت زمانی که رهبرشهیدبابه مزاری عدالت اجتماعی را فریاد میزد همگی اورا سرکوب کردند گفتند بیا تسلیم شو وبرعلی دوستم اعلان جهاد کردند وغرورشان اجازه ندادند که درست فکر کنند این شد روز گار ما.
بااحترام

>>>   Najib Salam
تعدادى از فاشبست هاى تقلب كار اين تصوير ها را كه به افغانستان متعلق نيست ، در رخنامه هاى شان نشر كرده اند كه گويا خانمى وضع حمل كرده است در راه بندان و مردى چنين به او كمك مى كند ، اين جعل كاران فكر مى كنند كه مردم كودن اند ، يك بار به تصوير ها دقت كنيد ، بانوى مو رزدى را در تصاوير مى بينيد با لباس معين كه در كشور ما اكنون وجود ندارد . اين طايفه از بسكه بى حيا اند از هيچ گونه دروغ و فريب دريغ نمى كنند تا معترضين را بدنام كنند و اين نهايت افت اين طايفه است .
من از بابت نشر اين تصوير از اين بانو معذرت مى خواهم اما براى وضاحت دادن ضرور بود تا نشر كنم ..

>>>   خطاب به پاکستانی ! خطاب به شوراى علماى دولتى ؛.......
همین اکنون پایگاه سر بازان امریکائی در مرکز اسلام عربستان سعودی نیست؟؟ معاش شانرا پارلمان عربستان نمیدهد؟؟
به نظر تو کسیکه زیر فرمان آی اس آی مزدوری نکرد عالم دروغی است؟؟
این حرف هااز زبان یک جاهل بیرون میشود وقتی پاکستان این وطن را اشغال کرده بود آنزمان ملاهای جاهل بنام طالب عالم بودند؟؟ بجای این مغز که تو داری مقداری کاه بهتر بود اگر درجمجمه است می بود
ر

>>>   حکمتیار برای گروی شر و فساد اختا ر
داد و گفت حا ل درفکر ان زما ن سا بق نبا شد
و این رقم اصلا ح خو اهم سا خت شما را
که دیگر در عمر تا ن ندیده با شید
اگر زرداد را برای تا ن مرش کردم
با ز دیگر از من گله نکنید

>>>   اشرف غنی حا ل بسیار قو ی شده اول کمک امریکا دو م کمک حکمتار بسا ر قو ی سا خته است
و ع روز به روز ضعیف شده مرود
و بلا خره شا ید هم از هردو خا رج شود و دوباره به هند به همرای فامیل بما ند

>>>   یک مجمع از مردمان کوتاه اندیش میخواهند افغانستان را به 40 قبل برگرداند اینها سالها خون مردم را درخانه جنگی ریختند نشرمیدند حال هم یک تعداد دیگه دنبال اینهاهستند سالهاه قبل حکومت قدرت مند داشتیم دراثر دسیسه همین مجمع امروزی ازبین رفتند اینها امتحان شان دادند اما ناکام شد همه اینهاباید پیش شریعت جوابگوی سرمایه ای دولت وملت باشد. اگر حکومت یک روز نباشد اینها گوشت همدیگر را میخورند ... خدایانظام ماقوی مستحکمتر گرداند...

>>>   راکت یار آمد همراهی انتحار
خداوند از شری همه اینها ملت را نجات دهد
اول از شری طالیب شیطان ودوم از دست داعیش
که دشمن باخدا است لعن بر وهابی دشمن خدا

>>>   هندو ها هم شمله می مانن، ما ناق فکر می کدیم که تنها ما شمله یی استیم. (عکس 10 و 11)
م م

>>>   اقای الماس ذهدا درکنار حکمتیار به دان میمانندکه درجمع زاغ وزغن کفترسفید مغصومانه وبیگانه جداشده ازخیل وتبار که حبف حبف ....
نجرابی

>>>   دیوانه ها به ناحق خود را رهبر اسماعیلیه معرفی میکند در حالیکه سیاسر منصور نادری هیچ موقف در مذهب اسماعیلیه نداد.

>>>   نمونه ای از گفتگوی مدنی با غنی:
بعد از حادثه وحشتناک حمله به دانشگاه آمریکایی، با جمعی از خانواده های شهدا و زخمی ها از رییس جمهور وقت خواستیم تا برای دادخواهی و مشورت نزد ایشان برویم. واکنش و نتیجه اما غیرقابل انتظار بود:

ایشان به پیشانی هزار چین و چشمانی که به یک شاگرد صنف اول نگاه می کند تا او را بترساند، به هیچ کس اجازه نمی داد تا در مورد کوتاهی نیروهای امنیتی حرفی بزند! من چاره ای نیافتم غیر از اینکه در مورد انتظار دانشجویان از ریاست جمهوری چند کلمه حرف بزنم و بس. سپس قرار شد رییس جمهور به امنیت ملی «هدایت» دهد تا ما را در جریان حقیقت های جمله قرار دهد. من به عنوان نماینده جمع در تیم بررسی انتخاب شدم اما تا امروز که نزدیک به یک سال از آن واقعه تلخ می گذرد، حتا برای دلخوشی هم اطلاعاتی که نشان دهد نیروهای امنیتی ما کم از کم کاری کردند دریافت نکردم. حتا ما را از جریان واقعی و ویدیوهایی که نشان میداد نیروهای امنیتی دانشگاه فرار کردند و یا اینکه این حمله یم دسیسه از درون بود یا نه هم آگاه نساختند. موضوع کشته شدن ۱۱ دانشجو تا به امروز فراموش شد و هر چه که رییس جمهور زر زده بود، به گوش باد سپرده شد.

بعد از چند مدتی متوجه شدم که نه تنها رفتن ما پیش رییس جمهور فایده ای نداشته است بلکه به ضررمان هم تمام شده بود. شایعاتی پشت سرمان پخش شده بود که گویا ما تلاش داریم دانشگاه آمریکایی در کابل را ببندیم و اجازه ندهیم تا ۱۶۰۰ دانشجو به تحصیلاتشان ادامه دهد. این بود نتیجه گفتگو با رییس جمهور.

امیدوارم فعالان مدنی مثل قضیه ی دادخواهی برای فرخنده، تبسم و دیگر مسایل فریب نخورند و خود را مسخره عام نسازند. در مجالس غیرعلنی، همان وروجک هایی که شما را فریب خواهند داد خنده های مستانه سر خواهند داد و در محفلی دیگر مدال های غازی فلان و بهمان خواهند گرفت. لطفن هوشیار باشید.

مگر رییس جمهور برای التیام دردهای شهدای جنبش روشنایی کاری کرد؟ مگر اتمر حتا برای اینکه خود را از اتهامات تبریه کند، تلاشی کرد؟ مگر بهایی دادند به آن همه اعتراض و خون ریختن؟
از ما گفتن بود!

Massoud Hossaini

>>>   چند نفر لندغر و چورو چپاولگر که سبب راه بندان در شهر کابل شده اند و خود را فعال مدنی میگویند بدتر از داعش هستند حکومت باید این چوچه های شروفساد را شناسایی کنند چراکه این ها در خیانت به مردم و دولت رول مهم دارند و هر کدام آن باید به دار آویخته شوند.
فهیم از کارته نو

>>>   بروید همفکران راکتیار اگرتمام تان خودرابفروشید به هرکس که تن فروشی کنید هیچ بدی کرده نمی توانید، اگرانسان عصر جدیدنشوید همچنان بامفکوره عصر حجر زندگی کنید، بازهم بامشت سنگین تر درپوزتان خواهیم کوبید که ازکراچی هم به دورپرتاب خواهید شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است