مصاحبه حنیف اتمر با خبرنگار بی بی چهل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۷    ۱۳۹۶/۳/۱۴ کد خبر: 134067 منبع: پرینت

حنیف اتمر می گوید معترضین خود مسوول خون ریزی شان اند ورنه نیروهای امنیتی اینبار نیز مانند تظاهرات مدنی جنبش روشنایی چوک دهمزنگ به معترضین گل و سنبل هدیه می کردند.

در این رابطــه توجــه شــما را به مصــاحــبه خــبرنگــار بی بی چهــل با محــترم حــنیف اتمــر مشــاور امنیــت ملــی دولــت اســلامــی افغــانســتان جلــب می کــنم:

خــبرنگــار بی بی چهــل: جناب اتمر اگر اجازه فرمایید اولا یک سوال در رابطه با گذشته شما مطرح سازم که اکثر هموطنان ما خیلی علاقمند دانستن آن هستند!

محــمد حنیــف اتمــر: می دانم که سوالتان چیست ولی بفرمایید سوال کنید!

خــبرنگــار بی بی چهــل: پس که می دانید لطف نمایید و جواب آن را ارایه فرمایید!

محــمد حنیــف اتمــر: من قول شرف می دهم که عضو خاد نبوده ام و با رژیم خلق و پرچم هیچ رابطه ای نداشته ام.

خــبرنگــار بی بی چهــل: اما جناب اتمر درباره اینهمه اسناد و مدارک تصویری و صوتی در مطبوعات داخلی و خارجی چه می گویید؟

محــمد حنیــف اتمــر: من ادعا نکرده ام که شخصی بنام حنیف اتمر در خاد وجود نداشته، بلکه سخن من این است که این یک بازی نامیمون قضا و قدر با من است که 2 نفر با یک نام و دو هویت مختلف در یک منطقه زندگی کرده اند و حالا باید یکی تاوان جرم دیگری را بپردازد.

خــبرنگــار بی بی چهــل: جناب اتمر آیا من درست فهمیدم که شما ادعا می کنید که حنیف اتمر جلاد خاد کسی دیگری به غیر از شما بوده؟

محــمد حنیــف اتمــر: بلی شما به کلی درست فهمیدید، حنیف اتمر خاد یک نفر کمونیست و ملحد بوده که به جای خدا و آخرت بیشتر به مارکس و انگلیس و لنین و استالین ایمان داشته و دایم از پیروزی پرولتاریای جهانی صحبت می کرده، در حالیکه من به فضل و مرحمت الهی کلمه خوان محمد هستم و همه می دانند که دوبار در معیت ولسمشر کشور به حج عمره رفتم و قرآن کریم را از بالا و پایین از بردارم. پس من اصلا آن حنیف اتمر خاد بوده نمی توانم.

خــبرنگــار بی بی چهــل: خوب به هر صورت ممنون از ارایه جواب مفصل تان در این مورد و به اجازه تان حالا در مورد تظاهرات خونین روز جمعه می خواستم از شما بپرسم که چرا نیروی های امنیتی در مقابل معترضین متوسل به زور شده و 4 تن را به قتل رساندند؟

محــمد حنیــف اتمــر: تظاهرات مدنی و مسالمت آمیز در هر دمکراسی، حق مسلم شهروندان آن کشور است؛ اما اعمال زور و حمل سلاح های ثقیله چون آرپی جی هفت، نارنجک، سکر، بی ام چهل، هاوان و حتی ستنجر در یک تظاهرات مدنی اصلا برای هیچ دولتی قابل تحمل نیست.

شما شاید بخاطر داشته باشید که تظاهرات مدنی جنبش روشنایی در چوک دهمزنگ در کمال مسالمت برگزار شده و در آخر نیروهای امنیتی با دادن دسته های گل به معترضین از آنها و رفتار مدنی شان اظهار سپاسگذاری کردند.

خــبرنگــار بی بی چهــل: جناب اتمر آیا شما باز هم از کدام جنبش روشنایی دیگر و کدام چوک دهمزنگ دیگر صحبت می کنید؟ مگر در آن روز هشتاد نفر از تظاهر کنندگان به خاک و خون نغلطیدند که ادعا می شود یک زندانی امنیت ملی یک روز پیش از تظاهرات از قید رها شده و عامل آن فاجعه بوده است!

محــمد حنیــف اتمــر: نفرین به این رسانه های شیطانی اینترنتی و نفرین به تقبلکاران فوتوشاپ که واقعا چنان ماهرانه در جعل واقعیت های اجتماعی دست به کار می شوند که حتی شیطان را فریب می دهند.

شمس الحق حقانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
تظاهرات
نظرات بینندگان:

>>>   آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است . زره

>>>   شبکه حــــــــقــــــانــی ترورست است

>>>   در زمان ظاهر شاه بنام استخبارات یاد میشد. در زمان داود خان بنام امنیت ملی. در زمان خلقی ها بنام کام. در زمان پرچمی ها بنام خاد. فعلأ بنام ریاست امنیت ملی.
این تشکیل امنیتی در تمام کشور های دنیا از امریکا گرفته تا به افغانستان وجود دارد و وظیفه همه آنها تأمین امنیت داخلی و خارجی کشور و همچنان تامین منافع خارجی کشور ها است.
پس جهت تامین امنیت و منافع داخلی و خارجی کشور ها، ادارات این کشور ها، تا جایی دست باز در کارهای خویش داشته و جهت تامین این اهداف، دست به دسیسه ها و گرفتاری ها و قتل های سیاسی و غیر سیاسی میزنند.
منتهی بعضی ها کمتر،بعضی ها زیادتر. بعضی ها آشکارتر و بعضی ها پنهان تر.

>>>   میگویند آن حنیف اتمر که قبلا در دستگاه امنیتی حکومت داکتر نجیب بوده . خیلی انسان مهربان وخوش اخلاق بوده وپدراش هم قاری قرآن بوده . اگر تو آن اتمر نیستی

>>>   پرسش‌هایی که این روزها به ذهن می‌رسد!
- چرا عده‌ای زمانیکه وجهه حکومت نیمه مطلق شان به خطر می‌افتد، به سراغ وحدت ملی می‌آیند؟
- این شمار از افراد چرا زمانی‌که مسئله شهروند درجه یک و درجه دو مطرح می‌شود سکوت اختیار می‌کنند؟
- زمانی‌که رای گوسفندان بر رای انسانها ترجیح داده می‌شود این گرامیان کجا تشریف دارند؟
- زمانیکه رییس جمهوری می‌گوید باید در حملات هوایی نیروهای خارجی و زندانیان موجود در زندان ها، تعادل قومی رعایت گردد چرا اینها اعتراضی ندارند؟
- اینکه تمام نمادهایی که باید ملی باشند همانند سرود ملی، واحد پولی، گذرنامه و ... قومی هستند واقعن جای اعتراض ندارد؟
- چرا قانون و مقررات بالای یک هراتی و یک باشنده ولایت های جنوب یکسان تطبیق نمی‌شود؟
و ...
پ.ن: وحدت ملی یک اصل و آرمان همه ماست اما نه در حد شعار. بسیاری از همین‌هایی که شعار وحدت سر میدهند عامل اصلی عدم شکل گیری ملتی واحد هستند...

بیایید گوسفند نباشیم 

>>>   میلیون ها نفر در حکومت نجیب آله خدمت میکردند. قسم که آقای اتمر میگوید حنیف اتمر که درخاد بوده کمونیست ومحلد بوده من از آقای اتمر یک سوال دارم شما از کجا اینقدر مطمين هستید آن شخص چنین آدمی بوده حتما خود شما انجا بودید .ویا به حدس مردم آن شخص خود شما هستید

>>>   ما فعلا در حکومت وحدت ملی اشخاص را داریم ویا وجود دارد که از 100 تا کافر بدتر است فقط بنام مسلمان است. یک ضرب المثل ما افغان ها داریم میگویند در گله پادواني یک رأس گاو اگر ایصال باشد تمام پاده را فرا می گیرد در چوکات حکومت نجیب انسان های مومن خدا جو خوش اخلاق زیاد وجود داشت اما جنگل بدونی شغال نیست انسان های بداخلاق بی رحم هم وجود داشت . البته این طبعی است درتمام حکومت ها مثلا حکومت ظاهر شاه .داوود خان و حکومت های گذشته ود ر حکومت فعلی چنین انسان های خوب و بد وجود دارد
( سلیمان احمدزي مجاهد باز نشته

>>>   آقای شمس الحق حقانی.
باورکنیدمنفورترین کارمند خاددیروز از یکایک این دزدان داخل ارگ شریف تربود.من به هیچ حزب وگروه سیاسی ارتباط نداشتم وندارم.این واقعیت تلخ رابپذیرید.ممنون

>>>   ---
در تاريخ پر افتخار سر زمين ما، اين جملات ننگين نيز درج خواهند گرديد:
در سال ٢٠٠٧ بينظير بوتو (پاكستانى) ترور شد و دولت افغانستان بيرق خود را نيمه بر افراشته ساخت و عزاى عمومى اعلان كرد.
در سال ٢٠١٢ ملاله يوسفزى (پاكستانى) زخمى شد و در سراسر مكاتب افغانستان برايش محفل دعاخوانى داير شد تا صحتش خوب شود.
در سال ٢٠١٧ در طى چهار روز در شهر كابل، صدها نفر شهيد و هزاران نفر زخمى شدند؛ پاكستان پيام تسليت فرستاد؛ فرانسه براى غم شريكى چراغ هاى برج ايفل را خاموش ساخت؛ پارلمان استراليا به پا ايستاد و يك دقيقه سكوت كرد؛ تمام جهان خود را در غم ملت افغانستان شريك دانست و پيام تسليت فرستاد و به ياد شهدا شمع روشن كرد. اما با كمال تعجب ديده شد كه دولت افغانستان نه عزاى عمومى اعلان كرد و نه براى زخمى ها دعا خوانى نمود. حتى تلاش كرد تا مردم و خانواده هاى شهدا را سركوب كند و دستانى در درون حكومت، در نماز جنازه ى شهدا بمب گزارى كردند و تعداد بيشترى را به قتل رساندند.
پس از يك هفته، هيچ مقام حكومتى يك پيام صادقانه ى تسليت و غم شريكى نفرستاد؛ حتى مشاور اشرف غنى بنام خپلواك خانواده هاى شهدا را توهين و تحقير كرد كه هر بارى كه اعتراض كنيد، با جنازه هاى بيشترى روى شانه هايتان به خانه بر مى گرديد. به همين ترتيب رئيس گارنيزون كابل، مردم را تهديد كرد كه اگر كشته شديد گله نداشته باشيد. هر آنچه گفتند، پخش بيشتر نفرت و كينه بود.
كاپى: ذبيح الله نبى

>>>   فرق بين اين امينيت مولى ، خاد، كام، و استخبارات زمان ظاهرشاه و داود اين بود كه مأمورين انوقت اكثريت مردم با وقارو با عزت و ميهن دوست و اراده در اين أركان بودند!! بر عكسى خاد، كأم، و امينيت مولى امروز مردم عغدهيى ، ظالم، وطنفروش، جاسوس، به خاصيت خلاصه كه همه صفات بد دارا اند!!

>>>   امنیت ملی فعلی با سازمان خاد هیچ تفاوت ندارد. چرا که در ان زمان هم حنیف اتمر حزب خاد بود و حال هم اتمر رییس است. شورای امنیت و امنیت ملی قاتلان مردم غیر پشتون است.

>>>   آن خادست ها که مردم را در پولیگون و کشتار گاه ها میکشتند دور از انتظار نخواهند بود که همان مردم بیگناه را در جاده ها نکشد.

>>>   پشت ترین شخص شادی باز لنگ است این شخص علاوه از اینکه ا جنت گوش بفرمان انگلیس است ایجاد گر نفاق قومی نیز میباشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است