حمایت مجلسی ها از فروش زمین ها به شرکت الکوزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۶/۳/۸ کد خبر: 133766 منبع: پرینت

یک تعداد جاسوسان با مساله فروش زمین به شرکت الکوزی برخورد سیاسی می کنند و باعث فرار سرمایه از کشور می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل‌هادی مسلمیار رییس مجلس سنا در نشست روز یکشنبه 7 جوزای 96 گفت: شماری مافیا در مجلس می‌خواهند از طریق مانع شدن فروش زمین به شرکت الکوزی جیب خود را پر کنند.

مسلمیار افزوده است که از تطبیق قرارداد فروش زمین به شرکت الکوزی نظارت می‌کند، در برابر معامله‌گری‌های شماری از اعضای مجلس نمایندگان خاموش نمی‌نشیند و برای تشویق سرمایه‌گذاری در کشور در برابر این موضوع ایستادگی می‌کند.

شماری دیگر از سناتوران نیز از مساله فروش زمین به قیمت ناچیز به شرکت الکوزی حمایت اعلام حمایت کرده و بیان کرده اند برخی غاصبان زمین به زمین هایی که به شرکت الکوزی داده شده نیز چشم دوخته اند.

در این میان، شماری از اعضای مجلس نمایند‎گان و سناتوران دیگر، الکوزی، مالک شرکت «الکوزی» را شریک رییس جمهور می‏ دانند و سناتورانی را که از این کار دفاع می‎کنند، گماشتگان حکومت خطاب می ‏کنند.

این در حالی است که مجلس نمایند‌گان چهارشنبه گذشته، چهار مقام حکومتی را در مورد چگونگی فروش 144جریب زمین به شرکت الکوزی، فراخواند.

همچنین بر بنیاد ماده 66 قانون اساسی، رییس جمهور حق ندارد بدون حکم قانون املاک دولتی را به فروش برساند و یا هدیه دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شرکت الکوزی
مجلس سنا
نظرات بینندگان:

>>>   همي كار خو كار خرابي نيه بگذاريد كه دشت هاي سوخته و بيابان يك جيزي در ان جور شود كه چند نفري بكار بافتد چرا مشكل خلق ميكنيد الكوزي هم برادر ماست مردم به پاكستاني ها و ايراني ها ميفرشند اي خاكه بهتراست كه خود افغان ما بفروشند كه چند افغاني در خود ممليكت بمصرف برسه بنظر بنده كه از هراتم كدام مشكلي خو نميبينم افغان ماست .
لالاهراتي

>>>   مسلمیار باز صادق است به همرای گرگ گوسفند میخورد و به همرای گوسفند گریه میکند

>>>   این وکیل ها هم جواسیس وهم غاصب وهم مافیای مختلف اند همیشه درمعامله اند یکروزی وطن را هم میفروشند.شرم است برین ها.درتاریخ روی شان سیاه باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است