اعضای گارد ملی آمریکا زبان و فرهنگ روسی می آموزند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۶    ۱۳۹۶/۳/۴ کد خبر: 133584 منبع: پرینت

اکنون پنتاگون در حال استخدام متخصصان برای تدریس زبان روسی به یگان های ویژه گارد ملی امریکا است.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، اعضای گارد ملی آمریکا واژه های نظامی روسی، ویژگی های فرهنگی روسیه و همچنین تاریخ دولت روس را فرا می گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، اکنون پنتاگون در حال استخدام متخصصان برای تدریس زبان روسی به یگان های ویژه گارد ملی امریکا است.

وزارت ارتش آمریکا مربیان ویژه ای را برای تدریس واژه های نظامی روسی و همچنین آداب و رسوم مردم روسیه به گروه های ویژه گارد ملی این کشور استخدام می کند. آگهی مربوطه در سایت سفارش های دولتی امریکا منتشر شده است. اجرا کننده این سفارش پیدا شده است اما فعلا هیچگونه اطلاعاتی درباره وی افشا نشده است همچنین تاریخ آغاز اجرای این برنامه اعلام نشده است.

اعضای گارد ملی آمریکا طی 3 تا 6 هفته واژه های نظامی روسی را فرا خواهند گرفت. علاوه بر این آنها با "عناصر فرهنگی با اهمیت برای روسیه از جمله روزها و شخصیت های مهم تاریخی" آشنا خواهند شد.

اعضای هنگ شماره 20 هوابرد چترباز های گارد ملی آمریکا معروف به کلاه سبزها طی مدت 5 سال زبان روسی را فرا خواهند گرفت. این هنگ که در شهر بیرمنگام ایالت آلاباما مستقر است، پیشتر در عملیات ارتش امریکا در عراق و افغانستان شرکت کرده بود.

جالب توجه این است که گارد ملی آمریکا که اعضای آن در آینده نزدیک زبان روسی را فرا خواهند گرفت، بطور دایمی در عملیات خارجی ارتش آمریکا شرکت دارد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
زبان روسی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است