کشته شدن نیروهای ارتش ملی به دست همکاران شان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۰    ۱۳۹۶/۲/۳۰ کد خبر: 133323 منبع: پرینت

آقای رییس جمهور این افراد به اصطلاح خودی چه کسانی هستند که سربازان اردوی ملی را می کشند؟

عمر زواک، سخنگوی والی هلمند به آسوشیتدپرس گفت که مامور پولیس شب سه شنبه در شهر لشکرگاه، مرکز ولایت، بر همکاران خود شلیک کرده کرده است.

داکتر دین محمد در شفاخانه شهر لشکرگاه با تایید این تلفات گفت که 11 جسد به شفاخانه انتقال داده شده اند که همه شان در اثر شلیک مرمی کشته شده اند. این چندمین باری است که اعضای نیروهای امنیتی افغانستان بر همکاران خود آتش گشوده و تلفات به بار می‌ آورند.

آیا افرادی که داخل پولیس و یا اردوی ملی می شوند، بازرسی و کنترول نمی شوند و یا قبلا هویت شان معلوم نیست و تذکره نفوس ندارند؟ پس چنین معلوم می شود که قدرتمندان و جنرالان بی کفایت با عدم شناخت کامل و روی مصلحت قومی و قبیله وی، افراد مجهولی را مخفیانه وارد نهادهای امنیتی کشور نموده اند.

به احتمال قوی این افراد در اکثر پایگاه های نظامی کشور حضور دارند که به دست طالبان سقوط می کند و یا نیروهای پولیس و ارتش ملی را به قتل می رسانند.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروهای امنیتی
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   .....بر چنین انسان های پست وبی رحم که همکاران وهم وطن خود را بشهادت می رساند. وبچه آنها را يتيم ومادران شان را داغدار میکنند. ای جانی ها یادت تان باشد اگر کسی را بقتل برسانی مطمين باشید که از طرف کسی دیگری حتما کشته می شوی این یک چیزی که واقعیت دارد

>>>   این ها افرادی هستند که به دولت میپیوندند وشامل اردوی میشوند و عاقبت دست به کشتار بیرحمانه میزنند
افسر اوردو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است