غاصبان هزاره از ترس حکمتیار فرار کردند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۶/۲/۲۴ کد خبر: 133083 منبع: پرینت

جناب حکمتیار با قدرت و در پوشش اسکورت هوایی و زمینی همراه صدها نظامی اش وارد کابل گردید و در ساختمان مجلل در منطقه سناتوریم دارلامان اسکان داده شد.

باتوجه به درایت جنگی و شم امنیتی نظامی حکمتیار این احتمال وجود دارد که ترکیب اسکان گسترده هواداران حکمتیار از دارالامان غرب کابل تا ریشخور و چهار اسیاب را بشیوه خاص پوشش دهد.

لذا ملکیت های غصب شده دولتی و توسط مافیا در محدوده شهرک حاجی نبی و مجموعه محدوده تپه اسکاد تا گل باغ تامقصد ریشخور و چهار اسیاب زنجیره وار تحت فوکس بازستانی بشیوه خاص خود مافیا قرار خواهد گرفت.

شیده می شود چندتن از مافیای هزاره مانند حاجی نبی برادر کریم خلیلی غاصب زمین های تپه اسکاد از کشور فرار کرده و جنرال حیدر بصیر و دیگر عمال مافیای هزاره طی دوماه گذشته ملکیت های شان را بفروش رسانده اند.

بعید نیست این سونامی حکمتیار سمت ملکیت های سیاف به کمپنی و ملکیت های امان الله گذر و..... خیرخانه را هم بزودی بلرزاند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غاصبان
هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   غاصبین زمین و مال ملت دیر یا زود به محاکمه کشانده خواهند شد، قدرت آنان رو به زوال نهاده و ملت افغانستان در آینده های نزدیک شاهد کشیدن آنان به پای میز محاکمه خواهند بود، معیار بر چور و چپاول و غصب زمینها برای آنان جهاد بود که حالا جهاد هم به قصۀ کهنۀ پار تبدیل شده است.
میهن زرغون

>>>   عرض شود که منزل گلبدین را چرا در ساحه دارلامان انتخاب کردند ؟ مقصد اینست که گلبدین ساحه ریش خور - چهار اسیباب - و نقاطی را که قتل گاه جناب شان بود روزانه بی بیند و اگر وجدان داشته باشد شرمنده و مرگ تتریجی داشته باشد در صورتیکه وجدان داشته باشد که ندارد

>>>   ای جوان خو برده حرف هایت همه وهمه گندیده است. تا حرف های گونه را دور نگی وطن جور نمی شود . محکمه را از کرزی شوع بعد ترخیل ، بعد الاگل ، بعد ................. همه وهمه باور داشته باش که فعلا.... بازی است . همه وهمه قابل محکمه است . هر کسی محکمه کند یا نه کند باور داشته باش که محکمه الهی اتمی است . بیا وطنت را جور کن حرف کنده نزن و برف های بام خود را بر سر بام یک دیگر نیندازم . در خو خرگوش هستی . از خواب بیدار شو و از عمل همه اقوام ساکن در کشور که توفنگ به دست بودند توبه بکن واز خداوند طلب هدایت برای شان کن من به این باور هستم که با این قدر ظلم وگشتار حکمت یار ممکن در اخیر هدایت شده باشد . هما این را من وتو نمی دانیم مگر زمان برای من و تو نشان دهد. یا دیگر کسان که در قبل از آن وبعد از آن خواهد آمد. راه حل وطن فعلا خود گزری است . تحمل پزیری است . قبول داشتن همه اقوام ساکن در کشور است. ...............

>>>   درمناطق هزاره نشین هیچ غلطی نمیتواند
ع

>>>   دروغ مطلق است

>>>   سرنوشت جنگ سالاران دزد هم همین است زمین های راکه بسم الله خان فروخته از کی برایش میراث مانده بود؟؟؟

>>>   هههههههههههههههههههههه
زیر چتر امریکا

>>>   رئيس مستبد آينده مملكت جناب ميان خالي حكمتيار خواهد بود.

>>>   نفهمیدم این پرت و پلا چیست ؟ غاصب بودن حکمتیار را می رساند و به فرض اینکه حاج نبی غاصب باشد چرا باید از یک غاطب دیگر بترسد؟ مگر اینکه آن غاصب قوی تر باشد.

>>>   غنی وحکمتیاربا دامن زدن به نژادپرستی و پشتون گرای باردیگرپشتونهاراگور دست جمعی خواهد کردمیتوانیدبزودی درولایات شمال نگاهی بیندازیدچون غنی وحکمتیار ازترکی و ببرگ هم سبک مغز ترهستند

>>>   این ها سعی میکنند مثلا خودشان را از یک دیگر نزدی ملت بیگناه جلوه دهند آنهای که سر تا پا گناه کار اند ازدست ملت خلاصی ندارند . حالا فکر می کنند با چند سال غیبت ویا خودشان را پنهان نمودن حافظ ملت پاک می شود ماخواهاني محاکمه تمام جنگ سالاران و جنایت کاران هم از جهادی کمونیست. طالب هستیم . اگر مسوولان دولت دراین مورد سهلنگاري میکنند ویا پشت گوش می اندازند خاين وهمدست جنایت کاران محسوب میشود

>>>   هزاره تربیت یافتگان مکتب حسینی است هیچوقت فرارنمیکند هیچ ناقلی پاکستانی صاحب ملک ومملکت نیست به شمول گلبدین

>>>   هزارستان هزاره ها به ياس و نااميدي مبدل گرديد.
منصور

>>>   حکمتیار در اوج قدرت شکست خورده حالا که در تسلیمی است چه میتواند؟

>>>   این بدان معنی نیست که گلبدین و افرادش که ریسمان در کمر بسته و کابل آمده اند در چور زمین نقش نخواهند داشت. بزودی ساحات بیشتر کابل پشتون نشین خواهد شد و مردم تاجک را در بین قبیله خورد و خمیر خواهند کرد.

>>>   اگر حاجی نبی مافیای هزاره تبار غاصب زمینهای تپه اسکاد برادر خلیلی دزد است که سالهای طولانی معاون رئیس جمهور کرزی بود، پس .رگ بر خلیلی و حاجی نبی.
زنده باد حکمتیار!!

>>>   پدر هزاره ها باید از ترس حکمتیار فرار کند .
اما من میگویم که دوستان هزاره باید نترسند چرا که بزرگان گفته اند که.
قرن 21 قرن لیاقت و بازرگانی است در این قرن هر آدم ...باید پخته شود اگر پخته نه شد باید بر زمین بریزد چنانچه ماه سنبله آخرین ماه یی است که هر میوه خام باید درین ماه پخته شود اگر پخته نشود سردی ماه میزان بلای جان آن شده باید بر زمین بریزد این یک مثالی بود که یعنی ریزنده میوه خام ماه میزان و ریزنده انسان جاهل شرق و غرب و سایر آفات دنیوی مطمهن باشید که تمام قدرت و حرکت جاهلان رو به زوال است دیگر جایی در بین مردم ندارند من بسیار خوب به یاد دارم که مردم ما در گذشته ها خاک زیارت ها بر چشمان خود می مالیدند ولی امروز خبر شده زیارت ها را ویران نموده از آنها اشیای قیمتی بدست می آورند دیگر بعد از این سجده به سنگ و چوب و اطاعت از جاهلان و بی سوادان با گذشت هر روز کم شده می رود.

>>>   حکمتیار در وقت قدرت خود که غرب کابل چیزی نبود نتوانست. الان که اصلا نمی تواند.

>>>   بسم الله الرحمن الرحیم بااتهام بستن بهم دیگر پایه های اجتماع سست میگردد باتمسک به قانون آسمانی جامعه استوار با عزت میگرددبخدا وند عالم پناه میدهیم خود وشمارا م،ر

>>>   هزاره صادق ترین مردم افغانستان است و درابادی همیش سهم گرفته درچور وچپاول مال ملت کرزی که بیست ملیون دالرر ملت را در دبی خانه های بلند بالای ساخته و دها اراکن دولتش باید محاکمه شود ..

>>>   یک جریب زمین به من هم آماده کن گلبدین جان.
کرنکار

>>>   هیچ کرده نمی تواند زره

>>>   مردم وملّت هزاره درزمان عبدالرحمن جابر وقاتل که ۶۰ درصد مردم کشتند ازترس فرار نکرد،امروز ازدست گل بدین حکمتیار فرار میکند؟
درخواب هستی،زمان که با شیرمردان ما رو برو شدی، باز میفهمدی که اوقره ازجغی لونگی بدرموشه یانموشه؟ این گل بدین حکمتیار پشتون با جوُودرکدام جاه مردانگی کرده ما از این بترسیم.
ناصری.

>>>   حکمیار آن حکمتیاری نیست که شاخش را مسعود میده کرد حالی درمانده شده که به کابل آمد. اگر بار دگر پایش را از گلیمش دراز کند باز پوزش به زمین مالیده خواهد شد دل تان جمع باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است