در صورت تایید کریم امین، جواب خون شهدا را بدهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۶/۲/۲۰ کد خبر: 132926 منبع: پرینت

كريم امين، عضو هیات مذاكره كننده (حزب اسلامی حكمتيار) گفته است كه طالبان به خاطر «استقلال» می جنگند و اگر كشته می شوند «شهيد» خطاب شوند.

اگر حكومت با اين نظر حزب اسلامی موافق است پس تكليف خون های پاک شهدای ارتش و پوليس چه می شود؟ اگر طالب هم به خاطر استقلال می جنگد و مرده اش شهيد است، پس جوانان ارتش به كدام ارزش جنگ می كنند؟ اگر جنگ طالب مقدس است و مرده اش شهيد است، پس جنگ ارتش چيست؟

اگر حكومت با اين پيشنهاد حزب اسلامی موافق است، جواب هزاران خانواده شهدای ارتش و پوليس را چه می دهد و اگر حكومت واقعا با اين خواست حزب اسلامی به رسم تاييد سر شور می دهد، ما از تمام جوانان ارتش می خواهيم ميدان های نبرد را ترک كنند و به خانه هایشان برگردند و بگذارند كه طالبان به خاطر استقلال كشور بجنگند و در راه وطن و آزادی شهيد شوند و از نظام حراست كنند.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب اسلامی
امین کریم
نظرات بینندگان:

>>>   دشمن کی است؟؟ حتما ما مردم دشمن هستیم طالب وداغش دوست هستند

>>>   جناب معترف صاحب! اکثریت مطلق منصوبان قوای مسلح بخاطر پیداکردن یک لقمه نان با این نهادهای امنیتی یکجا میشوند به این مفهوم که هدف شان شهادت وغازی شدن نیست, از روی مجبوریت است همه کارشان در غیران هرکس این نظام فاسد را خوبتر میشناسد وکسی نمی خواهد بخاطر ارزو های این نظام خود را قربانی نماید.
ع.م

>>>   عساكر أفغان بخاطر تحقق يافتن أهداف اشغالكران ، كمك ومحافظت أنها و مزدوران أنها كشته مى شوند نه بخاطر إسلام ، ازادى واستقلال كشور . عساكر وقواى مسلح افغانستان همه أجير اند ومعاش أنها مستقيما از طرف أمريكا به أنها برداخت مى شود اين يك واقعيت اشكاراست .

>>>   غنی کرزی و گلبدین طالب هستند

>>>   امین کریم درست گفته است این ارتشیان اجیران احیر امریکائیان هستند که به خار حفظ و حراست وطن نه بلکه به خاطر حفظ منافع امریکا و نوکرانشان در کشور به حیث ابزار استفاده می شود،بعدازآنکه کشته هیچ کسی هم در قصه شان نیستند.
آیا این دولت فاسد ارزش اینرا دارد که : دراه دفاع از آن شهید باید شد؟
جوانان بیکار و مردم فقیر ما را گروگان گرفته اند و مردم هم از مجبوریت به خاطر چند افغانی معاش به صفوف ارتشیان داخل می شوند.
عین الله

>>>   ..... خودم مصاحبه کریم امین راشنیدم ازش سوال شدکه اگرطالب خوب ونیروهای امنیتی مادرمقابل هم قرارگیردوکشته شودکدامش شهیداست؟امین پاسخ دادهرکسی که برای استقلال وآزادی پاسداری از اسلام وحاکمیت قانون اساسی کشورمیجنگدشهیداست مجری هم مثل شما.... بودوچندبارسوال راتکرارکردوبازهم همین پاسخ راشنید اماآن مجری وشمااینقدرعقل نداریدکه بفهمیدکه نیروهای امنیتی برای حاکمیت قانون اساسی میجنگدیاطالب هرکسی که عقل داشته باشدمیداندکه طالب قانون اساسی رااصلآقبول ندارد
وحیدازتهران

>>>   بهتر است جوانان غیر پشتون به ولایان خود برگردند و از ولایات خود دفاع کنند. دولت خود با طالب و امریکا است. امریکا طالبان را ساخته است. پس خون تانرا در ولایت تان و در دفاع از ولایت تان بریزید نه بخاطر یک مشت متعصب و مریض های روحی

>>>   به چند دلیل شهید اند
اول اینکه طالب اگر نجنگد کسی دالر مفت نمیدهد
دوم اینکه سرزمین های فارسی زبانان را به غنیمت میگرند و به پشتونها میدهند
و کاری میکنند که دیگر بچه سقو های سوم وچهارم به دنیا نیایند

>>>   کریم امین اګر فته است درست ګفته انعده طالبان که به استقلال میجنګند شهید است. و انعده سربازان وزارت دفاع صرف برای دفاع و استقلال میجنګد شهید است ولی سربازانی را که شما جناب میګوید همه ایشان دزد است و برای دزدی میجنګند انها میتواند که فردا نی بلکه امروز در خانه های خود بنشینند. حکومت ضرورت به دزد ندارد.

>>>   برادر خوب است که واقعیت را به همان شکلی که است بیان کرد
نقل قول
طالب که برای استقلال می جنگد وقانون اساسی را مراعات میکند
کجای این حرف غلط است برادر عزیز هر افغان که قانون اساسی را مراعات کند قابل احترام است بلی کسانیکه از قانون سرکشی می کند شامل این حکم نمی شود با عرض احترام برادر محترم

>>>   معترف بدون اعتراف! ارتش کشور برای خاک خود می جنگند و آنها هم شهید اند.

>>>   قهرمانهای ارتش وپولیس وطن پرست باخدا مستقل را .باطالبانکه رهبرشان پدرشان انگلیس مادرشان پاکستان است مقایسه نکنید خودشان دزد قاتل ظالم اکثریت شان نمازروزه بلدنیست نماز نمیخوانند ااما نیروهای دولتی نماز میخوانند ازخاک وناموس شان دفاع میکنند مثل طالب دزدی نمیکنند ناموس شانرابه پاکستان نمیفروشند. خداوندج قوم ظالم دوست ندارد
لطفا نظربدهید
ض ازایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است