اخطار! 800 تروریست تازه وارد (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۶/۲/۱۱ کد خبر: 132499 منبع: پرینت

افراد مشکوک (طالبان یا داعش)، پس از آنکه موترهای حامل‌شان در درب ورودی بلخ اجازه ورود داده نشد، پا به فرار گذاشته‌ و تعدادی به طرف کوه های سمنگان رفته اند و عده ای دیگر به شهر بغلان وارد شدند.

از ورود تعداد 800 نفر تروریست که با چهره های تروریستی و وزیرستانی، در پانزده موتر نوع 303 و 404 می خواستند وارد شهر مزار شریف شوند، جلوگیری بعمل آمد.
این افراد هیچگونه اقارب و یا وظیفه در شمال و مزارشریف نداشتند. اینها می گفتند بخاطر زیارت آمده اند.

در این روزها موتر موتر افرادی که بیشتر خارجی و پاکستانی هستند، به بهانه تریاک زنی به شمال کشور منتقل می شوند. خدا کند به جای تریاک زنی، مشغول سرزدن مردم نشوند.

در طول سال های گذشته هزاران تروریست پاکستانی، جنوبی و مشرقی به بهانه تریاک زنی در شمال کشور جابجا شدند که نتیجه آن دو بار سقوط قتدوز، قتل عام قول اردوی شاهین، ناامنی در سرپل، تخار، فاریاب و جوزجان بوده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


داعشیان بلخ طالبان

داعشیان بلخ طالبان

داعشیان بلخ طالبان

داعشیان بلخ طالبان

داعشیان بلخ طالبان

داعشیان بلخ طالبان

داعشیان بلخ طالبان

داعشیان بلخ طالبان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالب
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   این اشرار پاکستانی های هستند که بکمک حکمتیار صاحب وجمعه خان همدرد آمده اند

>>>   خدا سرمارحم کند.
ع

>>>   حکمتیار بااین سیاست شمال را می خواهد در تحت تسلط خود داشته باشد. چرا کسی در برابر انان حرکتی از خود نشان نمی دهد.

>>>   این ها انسانها وحشی صفت زمین هستند که درجستجوی پناه گاه و دهشت وحشت خویش میباشند
فضلی

>>>   حتماً بخاطر تشريف آوري گل بي دين آورده ميشوند، و شايد جمعه گل دعوت نموده باشدش كه مزار و كندوز بيايد. تا قبر پدر خود را پيدا نمايد.

>>>   راننده های این وسایط باید گردن زده شوند.
جمال از کابل

>>>   اگر والی سبز ونارنجی بلخ شریک جرم نیست چرا انهارا دستگیر نکردند واجازه دادند جانب سمنگان وبغلان بروند . ر-ن

>>>   ای اولاده رحمانوف حالا به مزدوری هم مردم را منع مانید؟ ای ب..... روزش رسیده است

>>>   چرا نیروهای امنیتی به این..... ها اجازه متواری شدن دادند باید جابجا در همان وسائط حبس و سپس رسماً بازداشت میکردند.
محمدی«کابل»

>>>   نیروهای امنیتی در مسیر شمال باید متوجه باشند ونگذارند تا این ها به بهانه این وآن وارد شمال شوند زیرا اینها عادت تروریستی دارند وشمال را نا امن میسازند

>>>   باید هرچه زودتر دستگیر وبه پنجه قانون سپرده شوند.اینها به بهانه زیارت شاه اولیا به مزار می آیند.در حالیکه به زیارت وهذیره کاملاً معتقد نیستند.وآنرا بدعت میگویند.وفقط بخاطر تقویت صفوف طالبان وداعشیان در شمال آمده اند.بسرعت وبیدرنگ دوباره دستگیر وبه زندان ها انتقال یابند.تا مبادا درد سر برای مردم وحکومت ساخته نشوند.
م.م.ر کابل.

>>>   بخدا بسیارترسیدی نترس هیچکس نیامده

>>>   اینها پیشقراولان لشکر گلبدبن استند. برای کار و فعالیت های اقتصادی که گروه گروه کسی داخل یک شهر نمی شود اینها به صورت منسجم و برنامه ریزی شدهوارد ولایات شمال افغانستان می شوند. دولت موظف است که تذکره های آنان را ملاحظه کرده و آدرس محل سکونت شان را پرسو جو کنند. این کار از نظر اجتماعی و سیاسی هیچ مشکلی ندارد امنیت کشور ایجاب می کند آدم های مشکوک باد مورد پرس و جو قرار بگیرند.

>>>   رـ ن!
شما چرا آنها را دستگیر نکردید؟ اگر این کار و وظیفه شما نیست، بدانید که وظیفه والی مقتدر و محیب بلخ هم نیست. این کار پولیس و وزارت داخله است. در کل این پروژه های شیطانی کلمرغ بابا است که برای یهودان شما را به جان یک دیگر می اندازد.
م ـ ی

>>>   چرا گذاشت فرار کنند باید بازداشت میشدند؟

>>>   برای دستگیری انها از مرکز فرمان صادر نشده بود، اگه نه همه رو مانند کندک شاهین وارد عمل می کردند ،جان سربازان افغان برای جنابان ارگ ارزش ندارد ، چونکه مردم و ملت افغانستان کشور خودش نیست که مانند فرزندان خویش از ایشون محافظت و نگهداری نمایند . خدا درد فرزند برای هریک از ارگ نیشنان بیاورد، الهی همه ایشون را با خانوده شون نابود کند که این روز را برای مردم آورده.

>>>   گمان گنم بخاطر نیش زدن بطف شمال رفته بودند.
ویا برده شده بودند.
توجه کنید.

>>>   قوماندان عطاء اشتباه بزرگ کرده. باید همه آنها در همان دروازه ورودی بلخ دستگیر وبعد از تحقیقات مکمل اگر جرم شان ثابت میشد،در همانجا تیرباران میشدند. وقصد سربازان قول اردوی 209 شاهین را از نزد شان میگرفتند. اینها که به هیچ زبان رسمی فارسی ،پشتو،ازبکی وغیره زبان های محلی کشور بلد نبودند.معلومدار است که بخاطر تقویت نیروهای طالب وداعش میروند. اما جای افسوس که ما یک نفر از رهبران دلسوز ویک سیاستمدار زرنگ، بیدار ومسلکی درین کشور نداریم. وحالا اگر اینها در کوه ها بالا شده باشند به یقین 1-2 سال با دولت میجنگند وشاید خون 1000 ها افغان بدست شان ریخته شود. ممکن اینها از جمله افراد کرزی، دادرس،فاروق وردک،کریم خُرم، امیر خان مُتقی،غنیگگ ،آی اس آی....بخاطر شُعله ورشدن جنگ در مناطق از شمال وشمال الشرق افغانستان باشد. پس ما بار ملامتی را بالای امریکا، پاکستان وشوروی نیاندازیم.تمام بدبختی از خود ما است.

>>>   همه به دستور امریکا و بزرگان دولتی انتقال داده میشوند بنا کسی نیست که بتواند مانع آنها شود

>>>   چطور ممکن است ده ها انسان بزرگ پلک زدنی از موتر پاین و به طرف کوها برود انها بال نداشتند که پرواز کنند اگر یک نفر شان هم متوقف میشد تمام موضوع معلوم میشد پس که این ها را دید که دست به کار نشد این وظیفه هر فرد این سرزمین است که از خاک خود دفاع کند. اگر واقعا این عمل را انجام میدهد نیش زدن خودش جرم است تریاک قاتل پنهان است که باید جلو آن گرفته شود.

>>>   این ها چطور مسافر است که نه توشه راه دارد و نه بیک دستی . چون تمام وسایل لازم برایش آماده شده است

>>>   ای وطنداران عزیز ! سه سال است این پروژه جریان دارد ،گروه گروه این مردمان ناشناس و بی هویت از طریق هرات و شاهراه سالنگ به بهانه زیارت و تریاک زنی وارد شمال می شود و چند روزی در سایت های اجتماعی و رسانه ها سر و صدا ایجاد می شود و بعدآ هم مانند سایر حوادث از حافظه ها پاک می گردد.نه عطا و نه خطا هیچکدام کدام گام عملی را اتخاذ نمی کند شما هم وقت تان بی جهت مصرف نکنید،این خاک نه صاحبی دارد و نه در و دروازه ای!هر....از هر قسمتش می تواند داخل شود و هرچه دلش می خواهد می تواند بکند. انتحار کند ، انفجار دهد،ترور کند،تخریب کند،خمله کند،سرکوب کند ،غارت کند ،بسوزاندو
.......دیگر از ننگ و غیرت افغانی هم درک نیست. هرکس غم خود را بخورد بهتر
است.به معامله گران هم اعتماد نمی شود. ایشان در مقابل دالر وطن و مردم چه که ...شان راهم معامله می کند
ف-ش-جوزجانی

>>>   زبان شان چه است . از کدام قوم میباشند . زره

>>>   اینها شرارت پیشگان وابسته به قبیله است مربوط به حزب به اصطلاح اسلامی گلو و خفاشان ساه دلی دیگرش اینها به بهانه های زیاد میخواهند مزار شریف و شمال را ناامن سازند به این کثیف ها اجازه دخول را ندهید قبیله از این مسله اگاه است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است