پاره شدن تصاویر حکمتیار در سطح شهر کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۶/۲/۷ کد خبر: 132305 منبع: پرینت




افرادی ناشناس، تصاویر حکمتیار را که برای استقبال از وی در سطح شهر کابل نصب شده بود را پاره کردند

افغانستان کابل گلبدین حکمتیار حزب اسلامی

افغانستان کابل گلبدین حکمتیار حزب اسلامی

افغانستان کابل گلبدین حکمتیار حزب اسلامی

افغانستان کابل گلبدین حکمتیار حزب اسلامی



قاسانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   کارجمعیتی ها است.

>>>   در دهكده ما كسي بود كه بسيار حكمتيار را دوست داشت. موسفيدان قريه حكايت مي كنند كه وقتي نيروهاي حزب اسلامي بر منطقه استيلا يافت، نخستين كسي را كه لگد زد و به شلاق بست، همين آدم بود. به نظر مي رسد تاريخ باري ديگر تكرارشدني است. او اين بار نيز نخستين كساني را كه لگد خواهد زد، همين استقبال كنندگان امروزين اش خواهند بود؛ كساني كه براي آمدن اين جنازه متحرك جشن و پاكوبي راه انداخته اند.
از يك .... شرارت پيشه انتظاري بيشتر از اين را نبايد داشته باشيم
عبدالشهید ثاقب

>>>   چرا نمی نویسید قاید خرابی وویرانی کابل وکشته شدن وتباهی هزارن انسان بی گناه و مظلوم آخر چرا ملت ما بیدار نمی شوند تابکی از هر آشغالی بت جور میکنند بخدا ملت مارا تباه کردند هنوز هم میکنند باز ملت بیدار نمی شود
بینام از وردک

>>>   خداوند متعال به این ها آجر نصیب نماید

>>>   کار بسیار بجا،نگذارید که عکس یک .... مردم در جاده ها نصب گردد.

>>>   مهم نیست سر عکس کندن کدام عزت و ابروی حکمتیار کم نمیشود، اګر عزت و ذلت به عکس میبود حالا مسعود در قبلهای مردم جای میګرفت.

>>>   با امدن انجینر حکمتیار در حدو د 5 هزار امریکای دیگر هم در افغا نستا ن تشریف می اورند
این بو د جها د و مقا ومت
که در طو ل چهل سا ل مردم ما را بازی داتد

>>>   باید کنار هرعکس یک پهره مسلح حکومت ایستاده کند

>>>   حتما باد پاره کرده.

>>>   کاری خوبی کردند، از یک جنایت کار این دبدبه چه خبره ، چه چیز خوبی رو به کشور انجام داده جز کشتن ، غارت آوارگی به مردم، ، آره هر قدر بکشی همان قدر تقدیر می شوی و مانند وزیر دفاع ۵۰۰ سرباز کشته شد و جناب سفیر یکی از کشور ها شد واو چه جالب واقعآ که .

>>>   از پاره كردن عكس كدام نتيجه نميگيريد، خودش را .... نمائيد. ههههه

>>>   افرين نگذاريد اين خاهين داخل كابل شود به پاي ايستاده شويد.٧

>>>   این حکومت شیادان است که تصویر شیاد را به نمایش میگذارد

>>>   آیا بدون حکمتیار نمی شد زندگی کرد ؟؟؟؟؟

>>>   باید همینطور کنند زیرا مردم قاتل خودرا خوب میشناسند

>>>   آفرین خوب کاری کردند عکس یک انسان بنام راکتیار ازتابلو پاره کردند
محمدی هرات

>>>   من طرفدار حكمتيار نيستم، اما بايد خاطر نشان ساخت كه اين كار لوچك هاي شوراي نظار است كه با تماميت خواهي نه دو بار باعث سقوط كشور به پرتگاه نابودي شده اند.
ضرب المثل مشهوريست كه ميگويند( نزن به دروازه كس به انگشت كه نزنند به دروازه ات به مشت) منتظر پاره شدن تصاوير قهرمان مولي و ببر كاغذي تان باشيد.
هراتي

>>>   نبشته خواندی از آقای توریالی خاوری

برگشت تابوت حکمتیار به کابل!
...........................................
در علم سیاست به انسانهای که از کاروان تاریخ عقب مانده ،پویایی خود را از دست میدهد وبه نفرت اجتماع مبدل میگردد« مُرده متحرک» خطاب مینمایند.
حکمتیار سالها قبل از سقوط جمهوری دموکراتیک افغانستان ودر اوج بازی سرد، با حصول بیش از شصت فیصد کمکهای غرب بویژه امریکا به یک بازیگر مهم ونازدانه غرب ،پاکستان و عربستان سعودی مبدل شده بود .البته آن سالهای بود که نقش حکمتیار برای به آتش کشیدن دوهزار وپنجصد مکتب ،صد ها شفاخانه ،ویرانی صد ها و هزاران موسسه اقتصادی ،تجارتی وترانسپورتی وکشتار هزاران انسان نهایت برجسته بود وهمین امر ،سطح فرمانبرداری وکارایی او برای ویرانی کشور ،جایکاه او را در نزد بازیگران غرب وپاکستان مشخص می ساخت.
حکمتیار انصافآ در ان برهه از داشتن بزرگترین ملیشه رزمی ومنظبط ترین حزب جنگجوی سیاسی برخوردار بود .همین امر واشتیاق قبیلوی داکتر نجیب باعث شد تا حکمتیار را برادر بزرگ خطاب نموده وبرای او ،با پیش کشیدن ده وزارت خانه انتخابی کلیدی، طرح ایجاد نظام ایتلافی را که بطرز غیر مستقیم تسلیمی قدرت بود،پیشنهاد نماید.
از دید حکمتیار در ان زمان حزب اسلامی گویا به حیث یکه تاز میدان سیاسی، قادر بود تا به زور شمشیر، فاتحانه مرز های کابل را درهم شکسته ووارد میدان قدرت شود ،ازینرو طرح داکتر نجیب را که بطرز مستقیم درواقع تسلیمی قدرت به حکمتیار بود ،نپذیرفت ودر یک نبرد فیصله کن با گذاشتن کشتار ۶۵ هزار شهریان کابل شربت تلخ شکست را به سرکشید وبا ظهور طالبان وانحلال حزب اسلامی در درون تحریک طالبان ، حکمتیار همه توان وقدرت سیاسی ونظامی را از دست داد وبه دربار احمد شاه مسعود درشمال پناه بردو مرگ سیاسی را تجربه نمود.
سالهای طولانیست که حزب گلبدین حکمتیار جز انجام کمترین عملیات تروریستی وانفجاری ،در سیاست افغانستان حضور فعال نداشته وحزب او مثل کرم های زمینی تکه تکه شده وجمعی کثیری ان هوشمندانه سیاست وحکمتیار را ترک نموده اند.
امریکا که اخیرآ در میدان نبرد افغانستان زمینگیر شده است سعی نمود تا با تکیه به خس و خاشاک آخرین مهرهٔ خویش را داخل بازی نموده وتوازن جبهه جنگ را به نفع خویش تغییر دهد اما ورود حکمتیار در کابل به مثل تیم فوتبالیست که بازی را باخته وبه حیث آخرین افزار ،گول کیپر را از داخل گوُل بیرون کشیده ودر وسط میدان به بازی کشانیده است. گلبدین زمانی از درون گول آی اس آی پاکستان بیرون شده است که هم بازی ( امریکا) به پایان رسیده وهم حکمتیار بکلی قدرت دوش را از دست داده و همرزمان او با ارتکاب جنایتهای بزرگ وخطاهای فاحش با حصول کارت های زرد و سرخ از طرف مردم افغانستان از میدان خارج شده اند.
حکمتیار کنونی ،با پیش کشیدن دودختر ناز خویش به سفارت امریکا ،واز دست دادن کلی سازوبرگ سیاسی ونظامی ،حال به حیث گدای قدرت در دربار وایسرای امریکا ، داخل حریم قلمرو سیاسی امریکا در افغانستان شده وبه حیث یک تسلیمی ،وپناهنده بدون هیچ پیش شرطی اسبق ،شامل خروج ارتش امریکا از افغانستان، احراز موقعیت خواهد نمود،.
اما او دیگر مرده است!

>>>   تو يى كه مى نويسى بايد از جنايات قصاب كابل گذشت، اين صلاحيت را به تو كى داده است؟

>>>   با آمدن راكيتي به كابل روح
70هزار شهداي كابل نا آرام خواهد شد.

>>>   عکس بی جان چه کند غیراز تسلی دل
چه کند بی نوا همین دارد
دشمنی با عکس ویا با نفر هایکه مانند عکس بی ارداه و فاقد اختیار وازادی اندفایده ندارد صاحب تصویردر طول دوره ای جهاد ومقاومت هیچ کدام دست اورد به خصوص نداشته وکدام عملیات مشهور ومهم را انجام نداده اند با وجود این که شصت وپنج در صد امکانات همه ای تنظیم هارابخود اختصاص داده بود یک روز نشنیدیم که انها کدام کندک ویا غند ویا ولسوالی را فتح نموده باشندبلی اگر کشتن بیست قوماندان جهادی تخار وبدخشان را از دست اورد بحساب می اورند واقعا قابل تذکار ویاد اوری است مانند ان ده ها وصد ها جهاد گر نام دار چون انجنر صاحب جان محمد کنری و استاد طارق لغمانی واستاد فرید سالنگ وده ها مجاهد بزرگ را سر به نیست کرده اندویا ترور شخصیت های روشن فکر ودانشمند های افغان را در پیشاور به رخ ما می کشند حق دارند وما
به این شه کاری ها ارج میگذاریم سالهای دراز یک قرار گاه بزرگ را در لوگر بنام قرار گاه لشکر ایثار جور کردند وامید وار بودند که کابل را از انجا فتح نمایند برای تصرف ان قرار گاه داکتر نجیب به جنرال دوست پانزده روز وقت داده بود اما جنرال دوستم وگلیم جمع هایش ان مر کز را ظرف سه ساعت اشغال وتارومار نموده همه داروندارش رابه یغما بردند ودراواخر کار هم کابل را با همکاری خلقی هادر اختیار داشت وتقریبا همه ای شهر کابل را در کنترول گرفته بود مانند بیز های سارندوی وتپه ای نادرخان ووزارت داخله و...را در اختیار گرفتند اما در ظزف یک هفته همه ای کابل را از دست داده در چهار اسیاب مسکن گزین شدند وهمان چهار اسیاب کابل را هم طالب ها دریک ساعت در تصرف دراوردند نمیدانم که ای اس ای به کجای این شیر مرد قهرمان دلبسته است که انها را در اغوش گرفته اند هر که از من میشنود اینها به حریفی ودشمنی نمی ارزند
کفایت الله از تغابخواجه ای سانچارک

>>>   آدمی ذات باسهوه واشتباهاست به بزگان خودانقدرسبک گویی بایدنه کنیم یک متل کی رازور دادکه ظلم نکردمن شخص باحکمتیارکدام روابط ندارم امابنام مجاهیدبرایش احترام دارم چراکه یک انسان قاطع است تافعلآدرکابل خانه هم نداردوبعضی رهبران به خودبالیدن وبه ساختن حتآمرده ایشان تپه وزمین های دولتی رااشغال ازآنهاکسی نه می پرسندوزنده شان سرکهابندومونع گزاشته انددولت راهم بیم گرفته است که چی کند دولت فکرمیکندکه مردم باایشان است امااینطورنیست بازورمندان آنقدرکه فکرمیکندکسی نیست مردم فهمیده اندمتل است نام بکش پشت کندوبنشین

>>>   به عکس پاره کردن نمیشود کاری کرد صندوق رای نشان میدهد که کی پایه مردمی دارد انشاء الله رئیس جهمورکه شدبخیربازصحبت میکنیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است