برداشت آزاد: نصب تصاویر حکمتیار در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۶/۲/۶ کد خبر: 132253 منبع: پرینت


افغانستان گلبدین حکمتیار کابل حزب اسلامی



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
حزب اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   ملعون دلم ازانترنت وسایت های خبری بادیدن این تصویر سیاه شد هیچ وقت چهره ....تودیدنی نیست به جز باعث نفرت میشود.

>>>   این آدم کش رهبر ملت افغانستان است یا رهبر حزب اسلامی تروریستی است.

>>>   وطندوست
رهبر افتخار آفرین در قتل و غارت و ویرانی افغانستان آمد. اشرفی و کرزی از تو گذشتند اما مردم شریف افغانستان هرگز او را نمی بخشند.

>>>   ولا شرم است خجالت نمی کشد حمله انتحاری که صورت میگرفت ازطرف این خاین صورت گرفته کسانیکه کشته شدن درآخرت جواب آنراکی میدهد اگر ازمردم می پرسید این عکس ها خوش آیند نیست ومردم جگرخون میشوند.
ص ص ص

>>>   نا آمده خو د را رهبر دارد ، واي به حال مردم.

>>>   ضرب المثلی وجود دارد که (چرخ ظالمان بوسیله جاهلان میچرخد)مقصدم کسانیست که هواخواهان گلبدین راکتیار هستند.
هارون
افغان

>>>   راکت یار رهبر آن دسته از پای بوسانی است که سالها دال پاکستان را خورده و اکنون دربدنه نظام مانند تفیلی ها از پوست و خون ملبت ما تغذیه ولی خدمت به سازمان استخبارات پاکستان میکنند ، رهبر ما نیست و ما او را قاتل کابلیان بی دفاع می دانیم که درسالهای 70 خورشیدی روزانه هزاران فیر راکت را به بهانه های گوناگون بالای شهریان بی دفاع کابل فیر می نمود .

>>>   گلبدین حکمتیار یکی از جنایتکاران فاشیزم هست که معتاد به خونریزی و قتل انسانهای بی گناه میباشد. و تاریخ شاهد است که این خونخوار به هیچ قول و قراردادی وفأدار نیست.

>>>   FaraMarz
من به این متاسفم ملت ما چگونه میتوانند خون هزاران کابلی را فراموش کنند و به این خیانت پیشه اجازه ورود به کابل را میدهند

>>>   فراخوان برای اعتراضات مدنی با حضورقاتل مردم کابل!
از فرزندان ووارثین شهدای گلگون قبای کابلی که به امر ودستورمستقیم گلبدین غدار پدران .مادران .برادران .خواهران شان بخون غلتیده است واکنون زیر خاک وخاکستر است برای رضای خداوند وآرامش روح ملکوتی شهدای کابلی دست به اعتراضات مدنی بزنند تا دیگر هیچ قاتلی در روی زمین مصون وکاکه نگردد وحمام خون کابل را در سال های 1371 الی 1375 در حافظه تاریخ زنده سازید که همه روزه گلبدین وملاعمر زیر رگبار وحشی ترین راکت ها کابل نازنین را به تل خاک تبدیل نمودن برخیزید بسیج گردید از خون های ریخته ناحق مردم کابل مردانه دفاع کنید
گلبدین . طالب وداعش تروریست های ننگین اند ...

>>>   در گشتن مردم بی گناه کابل افتخار آفریده راست کفتی

>>>   مردم خشمگين عكسهاى حكمتيار را در سر هر چوك و چهارراه پاره كرده اند!

>>>   شما را خدا، این چهره را بدون ریش و پکول تصور کنید، چی می بینید : یک چهره سرخه امریکایی.
تا حال در امریکا بود و حالا آمده اوغانستان و شده قهرمان
افغانی

>>>   کدام افتخار ؟ در جوانی ونو جوانی به نسبت بد اخلاقی اخراچ از حربی شونزی که بپای کرنکار بود به عوض درس شب و روز در بغل اش غنوده بود ویااز روزیکه در چریان تحصیل از پلتخنیک دست آدم کشی زد تا امروز ویا افتخار مهم تر از همه قتل عام مردم کابل کدام یکیش ؟

>>>   قاتل ۷۵ هزار کابلی بد آمدی
خوش زبان

>>>   چی؟ هزاران نفر را به شهادت رساند و حالی شد رهبر افتخار افرین ملت افغانستان مگر ما جنگ‌های دوران این قهرمان ها را فراموش کردیم که روز صد ها راکت به کابل بدبخت ویران شده اصابت میکرد افرین به وجدان خفته شان.

>>>   یا الله خیر

>>>   اگر رسانه ها خاصیت ملی و وطندوستی را دارند، باید آمدن این خبیث را به کلی بایکوت کنند. حتی یک سطر در رابطه به آمدن او ننویسند. این خواهش من از افغان پیپر نیز است.

>>>   اگرافتخار «ملت» این باشد وجهاد هم مفهوم اش این چنانی بوده باشد.... ؛ پس تف به آن "ملت باافتخار.." وتف ولعنت به "جهاد ".!

>>>   اين حزب نام نهاد هم إسلامي نيست، از آويختن عكس چه اجر و ثواب براي كمسيون يا شخص حكمتيار ميرسد، و الله شرم است ، ما مثل ساير مجاهدين تحت قيادت ناخردمندانه همچو بت پرستان جهاد كرديم ، ولي ندانستيم كه اين ها بت پرست و ماده پرست بيش نبودند. و فكر ميكنم كه مرده ها و زنده ها و حتي نا تولد شده ها هم حكمتيار صاحب را خوب ميشناسند، و در چهل سال گذشته بيشتر از چهل مليون عكس با پوز هاي مختلف از طرف شان بنشر رسيده است، و نشر فوتو و كتاب حلال عقده حقارت نيست، و خوب ميبود كه حكمتيار در قرارداد صلح خود با أتمر و غني يك شرط ميماند كه عكس عالي جناب را در نوت ها و يا سكه هاي پول براي يك دور چاپ نمايند.

>>>   راکتیار بیا تا کابل را دوباره با قدوم نحثت به ویرانه تبدیل کنی

>>>   جانشین ملا غنی جناب راکتیار

>>>   عجب مردمی، به یک آدمکش حرفوی، به یک جاسوس معلوم الحال، به یک ظالم خونخوار به قصابِ پدران و مادران‌شان فخر می‌کنند.
مگر جنایت پیشه تر و خاین تر، بی‌ غیرت تر از گلب الدین کسی‌ که مردم به او لقب "....سیاسی" و قصابِ کابل، داده اند، پیدا میشود؟

>>>   چه افتخاری بالاتر از راکت پراکنی و قتل و کشتار مردم مظلوم کابل و حملات وحشیانه نیروهای حکمتیار برعلیه نیروهای ارتش و پلیس افغانستان.

>>>   جکمتیار هیچوقت رهبر ملت مجاهد و قهرمان افغانستان نبوده و در آینده هم نمی تواند باشد،بلکه رهبر خونخوار و فاشیست حزب اسلامی است .با رسیدن قدم شومش چه گلهای را بار دیگر در شهر کابل آب خواهد داد. خذاونذ ....کنذ. با آمدنش کلکسیون اشرار ،شر و فساد و چنایت کاران تکمیل می شود. تعدادی هم به رقص و اتن خواهد کرد مبارک باشذ.
ف-ش-ج

>>>   عكس مزاري، سيلف ، مسعود ، خليلي ، دوستم ، محقق، رباني، و ساير جنايات كاران در شهر ديده ميشود و اي هم يكي ديگر ازين قماش است
گلبدين را هم عكس هايش را نصب كنيد
سلطان از كابل

>>>   بهترین جهادیان هیمن مرد است .

>>>   در پهلويش چرا ننوشتند قاتل جانى ومذدور خارجى ها اين جانى هميشگى باز ميايد كه حالا مانند حفيظ الله نا امين مردم را به گونه هاى جديد به قتل برساند.
ح ع

>>>   در عصر حاضر نصب نمودند چنین تصاویر، جز مصرف بیجا سود دیگر در پی نخواهد داشت.
اکنون در پهلوی کانال های رادیو و تلویزیون، تعداد شبکه های انترنیتی به در پهلوی فیسبوک و تیویتر وووو به هزار ها می رسد.
خود این گروه در حقیقت نمی داند که به دنبال جه است و نصب چنین تصاویر به چه معنا است..

>>>   چرا باشندگان كابل اين تصاوير خاين را به اتش من كشند.... فقط فرياد راكتيار راكتيار شان به اسمان بلند است ؟!!!! افسوس كه كابل زندگى نمى كنم افسوس

>>>   رهبر که سالهاست مردم را به خون وخاک کشانیده خدا خیر کند که باز چه بازی پشت صحنه است
مجاهد

>>>   .... تمام .... افغانستان عزیز را
غوری

>>>   آيا فقط گلبدين حكمتيار در جنگهاى داخلى دست داشت؟؟؟
آيا بزرگواراني چون استاد رباني ، احمدشاه مسعود ، جنرال دوستم ، استاد سياف ، عبدالعلي مزاري ، استاد محقق ، استاد خليلي ، اسماعيل خان ، و كساني چون فهيم ،عبدالله، قانوني ، حاجي قدير ، وغيره دست نداشتند؟؟؟؟؟!!!!!
آيا فكر نميكنيد كه حكمتيار را مجبور و تحميل به جنگهاى ناخواسته داخلي كرده باشند؟؟؟؟؟؟!
بهتره بدون تعصب و عاقلانه و منطقي نظر بدهيد!
اكثريت كساني كه در حال حاضر درقدرت هستند دستانشان تا آرنج درخون ملت مظلوم ما آغشته است.
عزيزالله تميمم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است