مقر اصلی تروریستان در کابل را بدانید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۶/۲/۴ کد خبر: 132165 منبع: پرینت

تا زمانیکه حامد کرزی بیرون زندان باشد هر نوع ادعای مبارزه بر ضد تروریزم توسط دولت احمقانه و خنده دار است و بسیار دور نمی رویم فقط در همین شرق کابل بروید یعنی به ساحه پلچرخی، تره خیل، ارزان قیمت و مناطق همجوار آن و ببینید که حامد کرزی چند صدهزار نفر جابجا کرده است؟

این مناطق صد در صد در قلمرو طالبان است و بزرگترین زرادخانه تروریستان برای حمله های بالای کابل در این منطقه قرار دارد و هیچ وکیل گذری بدون تایید والی طالبان در منطقه وجود ندارد و والی کابل طالبان نیز بیشتر وقت ها در این منطقه زندگی می کند و شبکه حقانی مهمترین دیدارهای خود را در همین منطقه انجام می دهد به ویژه ملاتاجمیر مسوول استخبارات شبکه حقانی برای انجام خطرناک ترین حملات در همین منطقه با خاینین داخل دولت ملاقات می کند و همین اکنون هزاران تروریست در این منطقه سال ها می شود که آماده هر نوع جنگ و حمله هستند.

دولت قصدا هیچ اقدامی برای سرکوب این تروریستان نمی کند و همزمان همه روزه نیروهای مقاومت طی دسیسه های سازمان یافته یا کشته می شوند و یا از ساحه فراری ولی تروریستان برخلاف بیشتر حمایت و تقویت می شوند که ادامه این وضعیت بحران وحشتناکی در پی دارد و تا حالا قصدا دولت کار ساخت جاده حلقوی کابل و حلقه امنیتی را مانع شده درحالیکه سال ها است نقشه آن تکمیل و پول آن آماده است.

از اینکه زمینه فعالیت تروریستان در صورت تطبیق این برنامه قطع می شود سازمان استخبارات پاکستان، فاشیستان و خاینین درون دولت تا آخرین توان مانع این پروژه حیاتی می شوند.

هارون سمرقندی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریستان کابل
کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   بعد در غم كرزي كل نباشيد، حالا در فكر آمدن گل بي دين حكم تيار باشيد، كه وي چه تحفه براي ما مياورد، چون هميشه از جواني تا دير زمان خواهان از بين بردن سرحد بين أفغانستان و پاكستان بوده است،

>>>   من ازثمرقندی میپرسم که منظورتان ازفاشستان کی است یک کمی وضاحت دهید

>>>   یکی از مقرهای اصلی تروریستان هم ارگ ریاست جمهوری است که تروریستان عمده در ان جمع شده اند.

>>>   لطفا فاشست را بما وضاحت دهید که کی فاشست است

>>>   جای این مارگیر در گوانتانامو است

>>>   یکی ملاها و دیگر مدرسه های طالب را از تره خیل و دیگر نقاط ازبین ببرید. کشور آرام میشود..عطاترک ملاها را آتش زد فامیده بود.

>>>   برادر عزیز فاشیست که شاخ و دم ندارد همین جناب غنی و کرزی فاشیست ترین های روی زمین هستند این سوال ندارد. سعیدی

>>>   همچنان در الو خیل!
تاجدار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است