گرگ های این سرزمین و درندگی بی پایان
اینبار بلخ امن، قتلگاه فرزندان رزمنده این سرزمین بود و حال اشرف غنی پاسخ بگوید که فردا کدام ولایت را آماده کشتار می کند، هرات یا بدخشان؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۶/۲/۳ کد خبر: 132118 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، تاریخ سیاسی افغانستان پر است از رهبران گذشته ای که خون ریختند و رهبران امروزی که از دلِ طالب به حکومت رسیده اند به مانند کرزی و اشرف غنی که سنگ طالب را به سینه می زنند و مردم بی دفاع را راهی قتل گاه می کنند.

آنچه در قول اردوی بلخ رخ داد نه جنایتی تازه بلکه به تکرار در مقابل چشم حکومت و مقام های بلندپایه امنیتی، جان رده پایین ترین نظامیان به مانند مردم بی دفاع در جای جای این سرزمین به دست طالبان گرفته شد.

این ننگ و شرمساری چرا در وجود سردمداران این سرزمین رخنه نمی کند؟ این درد و تباهی تا چه زمان ادامه دارد مگر زمان رسوایی طالب دوستان خودی که سکان این کشور را به دست گرفته اند، نرسیده است؟

اشرف غنی که مقام رییس کل قوای مسلح افغانستان را به زور به گردن آویخته در کنار نماینده های معامله گر و فاسد دست به بقای ضعیف ترین مقام در پست ریاست وزارت دفاع زدند، تنها مقصران رویداد بلخ، شفاخانه چهارصد بستری و هر قتل عام دیگر در این کشور هستند.

این بی کفایتان، چه سال های که در جبهه تروریستان و گرمای وجود پاکستان کمر به نابودی مردم بسته بودند و دورانی که با لباس مبدل به مقام و قدرتی رسیده و در کشتار سربازان و مردم این مرز و بوم دست دارند، همان مقام های که طالب را واقعیت بزرگ و برادر خطاب می کنند.

اشرف غنی به دفاع از حقوق چه کسی بر مسند قدرت به حیف و میل ثروت افغانستان مشغول است، طالب یا مردم ؟ شخصی که با تمام توان سعی در توجیه هر جنایت و کشتار آنان، تنها گروه کوچکی را دشمن می داند و اندیشه و روش کرزی نیز که دیگر بر همگان آشکار است: طالبی که 13 سال به عنوان رییس جمهور، بقای آنان را تضمین کرد و نتیجه را در کابل و بلخ می بینیم.

حمله طالبان با نیروهای اندک به هر نقطه از این کشور و حتی امنیتی ترین نهادها، فجایع بزرگ در پی دارد که از ارگ نشات می گیرد، این ارگ و ارگ نشینانی که لانه ای برای خودی های طالب شده اند.

زمانیکه واقعه چهارصد بستر در کابل اتفاق می افتد و خبرها حاکی از هماهنگی های درون حکومتی با حمله کنندگان بوده چرا باید رییس جمهور با تمامی توان و قدرت به بقای وزیر دفاع تلاش کند و در این میان، پارلمان بماند که در این هفت سال چه کرد و چه پرونده سیاهی دارد.

شکست های پی در پی امنیتی که هر ماه رخ می دهد و ناهماهنگی های استخبارات با نظامیان به دلیل رهبری ضعیف راس وزارت امنیت و شخص رییس جمهور است، اگر تنها کمی اراده برای ثبات در این افراد وجود داشت، اکنون هر روز در عزای سربازان رخت ماتم به تن نمی کردیم.

ناامنی های هر روزه و آشوب بی پایان، بهترین فضا برای برقراری حکومت متقلب اشرف غنی و جولان طالبان و تروریستان در افغانستان است و بی شمار قربانی که در فقر مطلق یا در حال فرار از جنگ هستند و یا گیرافتاده در میدان های نبرد.

طالب براساس نابودی بنا شده و طی دو دهه کشتار در مناطق مختلف افغانستان نشان داد که نه پایبند به قومیت است و نه وابسته به خودفروخته گان، اما درد از سوی مقام های می باشد که اعتماد مردم را خرج تروریستان کرده و امیدهای را به یاس بدل می کنند.

اینبار بلخ، قتل گاه سربازان بود و حال اشرف غنی پاسخ بگوید که فردا کدام ولایت را آماده کشتار می کند، هرات یا بدخشان؟
گوری که به دست خایین حکومتی هر روز برای مردم کنده می شود، دگر روز برای خود آنان نیز حفر می شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مزار
قل اردو
نظرات بینندگان:

>>>   از نا امن کردن پرسیدید !!!
به همه معلوم است تا دولت چتلستان و مرتدستان آرام نه نشینند و از سر ملت ما دست نبردارند .ملت افغان همیشه در ماتم و غرق در خون خواهد بود .

>>>   آلبرت انیشتن گفت: دنیا به دستِ چند تبهکار ویران نمی‌شود، بلکه به دست اکثریت خاموشی ویران می‌شود که برای پایان دادن به جنایت کاری نمی‌کنند.»

>>>   پدرام:
امنیت باید محلی شود، یعنی سرباز قندهاری از قندهار دفاع کند بدخشی از بدخشان به همین ترتیب تمام استان های کشور.
از فردا برنامه همین است؛ یک درخواست عمومی با همکاری وکلای بدخشان راه اندازی کنیم که فرزندان این استان برای دفاع از ناموس پشتونیزم برتری طلب گوشت دم توپ نشوند.
به دلیل اینکه بیشترین شهدا را جوانان بدخشانی تشکیل می دهند و این رویداد تازگی هم ندارد بنابر آن این کمپاین ( امنیت محلی) را گسترش می دهیم.

>>>   اگر در كابل و در كابليان يك زره غيرت باشد، نام اين خايين ملى را از فرودگاه حذف ميكردند، فكر كنم بايد مردم بدخشان و تخار اين كار را كنند.

>>>   Soraya Baha
اشرف غني احمدزي چون كرزي بخشي از پروژه تروريزم بين المللي است و مردم بينوا افزون بر آن كه هرروز قرباني انتحار و انفجار پروژه تروريزم اند، ستم تباري و زباني را هم متحمل مي شوند، فراتر از همه اينها تحمل يك نرون ديوانه ديگر به نام غني كه مي خواهد شمال كشور را به آتش كشد چون نرون كه شهر روم را به آتش كشيد، اشرف غني ماليخوليا در مانيفيست خود گفته بود چرا در زندانها تنها پشتونها باشند و اين عادلانه نيست، حال كه ارباب امريكايي بم مادر را بر فرق پشتونها كوبيد ، اشرف غني هم به تعهد خود وفا كرد و در قول اردوي شاهين صدها تاجيك را كشت، بدين گونه عدلت فاشيستي را بر قرار كرد،

>>>   اكثريت طالبان تاجيك و ازبيك و هزاره اند ، اين هم نمونه اش؛

1- صفى سرباز از ولسوالى بلخ - پشتون
2 - فدامحمد از دند غورى بغلان - پشتون
3- نعمت الله از سروبى كابل - پشتون
4- ملا لعل محمد از ننگرهار - پشتون
5- انجنير طلحه از وردك - پشتون
6- جواد از كندهار - پشتون
7- قارى ضيالرحمان خوست - پشتون
8 - نبى محصل دانشگاه از غزنى - پشتون
9- عبدالبصير از غوربند پروان - پشتون
10- ذبيح الله از چار دره كندز - پشتون

ديگر تبليغ نكنيد كه اكثريت طالبان پشتون اند ، اين انصاف نيست .

>>>   حکومت غنی و کرزی وحشتناکتر از حکومت امین و ترکی برای شهروندان کشور شده است. بنأ سران این حکومتهای ترور و وحشت باید در دادگاه های بین المللی به محاکمه کشانده شوند.

>>>   خداوندا از روی خون بی گناهان آرامش را به این سرزمین بده .این نوع کشارهاقهر خداوند میآید ان شاءالله یک روز برای انتقام این جوانان مسلمان شاهد خواهیم بود خداوند روحشان را شاد گرداند

>>>   لطفاً همه بنويسيد و حاضر شويد بخاطر طفل معصوم خود حاضر شويد!
خواست های ما در راه پیمایی فردا:
1- برکناری وزیر دفاع، لوی درستیز و قومندان قول اردو 209 شاهین
2- اعدام زندانی های طالبان و داعش به تعداد شهدای قول اردو 209 شاهین
3- لغو شورای عالی صلح
4- دور نمودن نام کرزی از میدان هوای کابل

>>>   سلام برادران چرا وبرای چی اینقدر گله وشکایت دارید جنگ است ودرجنگ حلوا بخش نمیشودباید وقتی که میکشی بایدانتظار کشته شدن هم باشی صد زدن آمریکا و حکومت وحشت ملی یک زدن طالب

>>>   اگرهرولایت دیگر رابعد ازاین به سرنوشت ولایت بلخ روبروکند بعید نیست این ازضعف ملت های بی غیرت است که دوپول نوکریهودی وجاسوس ازیک طرف فرمانروای میکند وازسوی دیگر وهشت می آفریند مقصراصلی ملیت های بی غیرت تاجک، هزاره، ازبک وسایرین است که مثل گوسفند به قربانی ناحق حاضراند ولی اندک ترین حرکت ازخود نشان نمی دهند درحالیکه ایجاب میکند که این رژیم قبیلوی وفاشیستی سرنگون شود واین نوکران وجاسوسان یهودی به سرنوشت صدام ومعمرقضافی دچارشوند مگرمتاسفانه همه چیزعکس این حقیقت است.
حق شناس

>>>   Ariaie
مردم يك هفته دست از كار برداريد و سرنوشت خود را تغير دهيد!
در كشور هاى ديگر براى يك فرمان ويزه صد ها هزار در خيابان مى ايند در حالى كه هيچ ارتباطى به انها ندارد، اما شما داريد به تدريج از بين ميرويد ، ايا مرده ايد كه براى نجات خود كارى نمى توانيد؟!

>>>   آیا سهم ما در کشور فقط شهادت است!
61 شهید از بدخشان و 55 شهید از تخار درحادثه ننگین و برنامه ریزی شده فاشیستهای خونخوار حکومتی در سپاه ارتش شاهین بلخ.

>>>   ای وای بر حال ما 😢
خدایا مگر ما برای مردن و شکار فاشیزم خونخوار آفریده شدیم.
واقعأ ما بیچاره تر از همیشه شده اند.
روح شهدای گلگون کفن مان شاد

>>>   Walid
ازبین بردن فرزندان شمال ما جابجا ساختن تروریستان در نظام دولت همه روی برنامه تطبیق می گردد

>>>   Mirzoi
اگر این شصت ویک نفر جانشانرا بخاطر امنیت بدخشان میدادند بدون شک بدخشان امروز دو باره امنیتش را بدست می آورد ! روحشان شاد ودیگر در هرجای که بدخشانی ها هستند وظیفه را ترک ودر تامین امنیت بدخشان حصه بگیرند ؛ دیگر فرمانبر طالبان ارگ نباشند ، هر قوماندانیکه از ارگ تعیین میشود بدون شک طالب وزیر فرمان طالبان کار میکند به شمول فرمانده قول اردوی شاهین ! استاد عطا را در جادوی تیره کننده ارگ قرار داده اند واز این تیره گیهایش فاشیزم حد اعظم استفاده را میکند.

>>>   در اينده هر جا كانتينر گذاشتند با بلدوزر ها راه باز خواهد شد!

>>>   اين يك خبر خوش است كه فردا جمع ميشويد، اما انقدر بيستيد كه تا خواست خود برسيد.
اعلامیه
فردا دوشنبه تظاهرات خودجوش مردمی برگزار ميگردد تا دشمنان قسم خورده كشور ما بدانند ملت غيور مان خود شان به سر نوشت خود حاكم هستن
تظاهرات فردا ساعت ٩ از.... ادامه خواهد داشت !
بزرگترين خواست ما پايان نمودن تصوير و نام حامد كرزي از درب ورودي ميدان هواي بين المللي كابل است .

>>>   پاكستان پاكستان عربستان:عربستان
اين پاكستان عربستان گويي ها ، همه سنگ و كلوخ را برفرق پاكستان شكستن افگار عمومي را ازجنايت ، وحشت و كشتار طالبان و داعشيان و حاميان ارگ نشين آنها منحرف ساختن است .

>>>   مسئول اصلی اشرف غنی و وزیردفاع و رئیس امنیت استانکزی و اتمر و ارگنشینهای از مردم بریده و چیاولگر اند. آنها در عزای عساکر شمال کشور شادی میکنند

>>>   Halamey
پشتون طالب ميشود سرباز نى!!! به چى دليل،
١- طالب حربه پشتونى براى محار إقوام غير پشتون
٢-معاش طالب بودن بيشتر از سرباز بودن
٣-تلفات طالب كمتر از تلفات اردو
٤-طالب أسير ميشود ولى سرباز را ميكشند
٥-أسير طالب ازاد ميشود، سرباز قبل از إسير شدن كشته شده است،
٦- وقتى طالب شكست ميخورد صلاح خود را دور ميندازد ميگويد مردم منطقه است، ولى سرباز چنين چانس را ندارد
نوت_ خلاصه مزاياى طالب شدن براى يك جوان پشتون خيلى زياد است تا به اين كه سرباز شوند

>>>   هر رهبري در اين شرايط اساس ما را از اين بدبختي و سردرگمي بيرون اورد، رهبر اصلي واقعي ايشان خواهند بود.
ما در راهپيمايي فردا شركت ميكنيم و سر جان در خدمت ملت مردم ما هستيم.
حتي خون ام در جاده هاي كابل بريزد باكي نيست نسل بعد از من كه راحت زندگي ميكنند..

>>>   اگر فاشيزم حاكم شناسنامه ها را گروگان نمى گرفت شايد تا حال سوءاستفاده از كارت ها و معلومات شخصى به حد اقل مى رسد وشاهد چنين حملات نمى بوديم !

>>>   دین دشمن بشریت است مردم افغانستان تا اسلام است قتل وکشتار است

>>>   Espanteman
به تاجیک و هزاره و ازبک پیشنهاد می‌دهم که باری در سرک پخته یا نمازخانه‌ای، جمعیت افغان‌ها را الله‌اکبر گویان به زیر رگبار گلوله بگیرند، به نحوی که ده‌ها تن از آن‌ها به خاک‌وخون افتند، سپس عاملیت انتحار را به ایران و پاکستان نسبت بدهند و با پشتون‌ها ابراز همدردی کنند، و با استغاثه فریاد بزنند که ما همه افغان هستیم، چیزی نشده، افغانی افغان دیگر را کشته است و انشاءالله همه‌چیز درست خواهد شد. می‌خواهم ببینم فاشیسم قومی آیا خواهد پذیرفت؟

آری، چنین فکری احمقانه است. درست، اما چیزی که حتی در حوزه‌ی فکر هم جنایتکارانه است، در عمل چون تیر غیب بر سر غیرافغان‌ها فرود می‌آید در حالی که نه تنها احمقانه یا جنایتکارانه به‌شمار نمی‌رود، که هنگامی که در بامیان بودم، با چشم خودم دیدم که پشتون‌ها با پخش تلویزیونی کشتار دهمزنگ، ابراز شادمانی می‌کردند از کشته‌شدن اولاد چنگیز، یعنی همان هزاره‌هایی که میزبان این‌ها بودند!

>>>   نه حرف تان درست است ما نتیجه اش را در پاکستان دیده ایم . ( شنیده باشید که همیشه در در مناطق کویته پاکستان پشتون ها هزاره ها را از موتر پایین کردن و همه کشتند با هزاره ها که همیشه این کار را میکنند شروع کردن به کشتن بلوچ ها ولی بلوچ زود انتقام خود را گرفتن با کشتن ۷ مسافر پشتون بعد پشتون های پاکستان تظاهرات هم کردن اگر عکس اش یا اخبار را یافتم اینجا می گذارم . بعد از آن شنیده اید که پشتون ها جرات کشتن بلوچ را کرده باشند؟

>>>   اشرف غنی با یک تیر دو فاخته زد.
از یک طرف به ضیأ مسعود نشان داد که آیا میخواهی بخاطر برطرف شدن ات وضعیت امتیتی را خراب کنی و سربازان را به قتل برسانی؟
از طرف دیگر به حامد کرزی نشان داد که میخواهی طالبان را که سربازان را به قتل میرسانند مشروعیت بدهی و دعوی کنی که نیم افغانستان پیش طالبان است؟
این یک پلان طرح شده از جانب اشرف غنی بود که توسط فرستادن وزیر دفاع و داخله به ولایت بلخ ،همراه با عطا محمد نور والی بلخ،یکجا عملی شد و سبب قتل و زخمی شدن صد ها سرباز شد.
اگر واقعاً این حادثه صورت گرفته باشد.
اگر صورت هم نگرفته باشد و آوازه بوده باشد،باز هم بخاطر حامد کرزی و احمد ضیأ مسعود، این آوازه صورت گرفته است.
چرا که از وقتی که دونالد ترامپ له ریاست جمهوری رسیده است ،زیاد تر حملات نظامی شکل آوازه را دارند،تا واقعیت باشند.

>>>   سلام ملّت ستم دیده وگيرمانده افغانستان، وشهدای افغانستان.
تاوان این خون تاقیامد ماند برما.
چون بیوه گان ننگ سلامت ماند برما.
در حمله مهاجمان بر قول اردوی شاهین در بلخ تسلیت وغم،شریکی عرض ميکنم براي باز ماندگانش تسلیت، روح تان شاد.
سرباز وطن،استوار ترین گام هایت دردفاع ازمیهن وناموس وزخم های وجودت که بادسمال سربازی خود میبندی،ودوباره اماده دفاع از وطن میشوی با اشگ چشمانم میشورم ومیبوسم گام تان پیش ورمزتان فیروز باد.
ای قهرمانان ومدافعین از همهٔ ارازی کشور، وپیامبران استقامت و ازادی وصِیَت نامه تانرا بالب خندان ووجدان ارام که برای مادر وهمسرودلبندان تان باقلم که به خون سرخ خود رنگ کردی نوشته کردی وازاستقامت وفدا کاری خود یاد کردی،تیری هست که قامت دشمن قسم خورده و ادم کشانرا خم میکند.
امّا،حکومت فریب کاروطالب پرورمحمد اشرف غني احمد زي ...همرای ستون» ۵اش«؟ وبافريب کاري رييش جمهور قبلي حامد کرزي،اينها براساس قوميت درمقابل این همه فدارکاریهای شما،عبدالله حبیبی خاب الود بیکفایت را وزیر دفاع کشور اینتخاب کرده.
ومعصوم استانگزی را ریسس امنیت که برای امنیت اینطهاریها وجا بجای طالب است اینتخاب کرده.
تاچ محمد را وزیر امور داخله اینتخاب کرده.
وحنیف اتمر را مشاور امنیت براي خریداری اینطهاریهاواکمال داغش وطالب که مشوره به اینطهاری بدهد اینتخاب کرده.
هرروز ودر هرنقاد کشور با همکاری همین ها وجا بجای طالبان وادم کشان را درمیان تمام ارگانهای نظامی جا سازی کرده، مدافعین وسربازان کشور را قطل عام میکند.
وکيل خائين رشوه خار، قاتل اين همه مدافين کشور وجوانان تو چک زنان راي دادگان هستيد.
نابود وروسیاه باد حکومت خائین وادم کشان
. قاسیم علی ناصری

>>>   قرار گزارش هاي رسيده
مهره هاي خيانت و بربادي ميهن غني-عبدالله در تلاش اند تا استفعاي چند مقام ديگر از ميزان خشم مردم بكاهند و بدين ترتيب سقوط زودهنگام حكومت شوند
به پيش بسوي پيروزي
اراده يك ملت را حتي دنيا هم مانع شده نميتواند
اگر حرما كنيم بيگمان پيروز هستيم
حتي به استعفاي غني-عبدالله نيز نبايد قناعت كرد، تا اينكه اين مهره هاي.... به جزاي اعمال شان برسند

>>>   الان اوکی شد

>>>   گرگهای این سرزمین تا زمانی ارام نخواهد نشستند تاگوسفندان چون پدرام موجود باشد!!!!!!!!!!! این خوبخارا وسمرقند قند نیست!
این وطن از مردم بی فرهنگ(ازاد) است وبس !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است