وزیر دفاع در هرات: عملیات خالد آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۶/۱/۲۴ کد خبر: 131678 منبع: پرینت

عملیات بزرگ خالد برای سرکوبی هراس افکنان دربخش هایی ازحوزه غرب کشور آغاز شده است و بزودی این عملیات در دیگر بخش های کشور نیز آغازخواهد شد.

عبدالله حبیبی، وزیردفاع در بازید از ولایت هرات گفته است که نیروهای امنیتی به ویژه ارتش ملی با تجهیزات ویژه وپشتیبانی نیروهای هوایی دربرخی ولایت های کشور بسوی پناهگاه های طالبان هجوم برده اند و بزودی این عملیات درسراسر کشور آغازخواهد شد.

این مقام بلند ارتش از برخی کشورهای همسایه می خواهد که از پشتیبانی طالبان دست بردارند.

وزیرفاع ملی همچنین از آغاز آوردن اصلاحات در قول اردوی های کشور برای مبارزه با فساد در نهادهای ارتش ملی خبر داده و می گوید که پس از این اجازه نخواهد داد برخی حلقات در نهادهای امنیتی به داشته های ارتش دست برد بزنند.

این اظهارات در حالی است که فرمانده عمومی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان با ابرازنگرانی جدی ازفساد اداری و رهبری ناسالم نیروهای ارتش افغانستان، این دوموضوع را آزمون بزرگی خوانده که افغانستان امسال با آن روبرو است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر دفاع
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   خدا کند خو ابش نبرد

>>>   وزیر دفاع از شروع عملیات خالد در غرب کشور خبر داد و گفت که و بزودی این عملیات درسراسر کشور آغازخواهد شد. به نظر من هنگامی که وزیر ساحب مشول خواب خرگوشی بود عملیات در سراسر کشور با انداختن بمب 1000 تنی در ننگرهار آغاز شده است. خیر ببینی وزیر صاحب، ده خواب ایقه کار میکنی اگه بیدار باشی چی خات شد؟
حمید االله بیخواب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است