توضیحات مسوولان امنیتی در پارلمان قانع کننده نبود
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۷    ۱۳۹۶/۱/۹ کد خبر: 131017 منبع: پرینت

مجلس نمایندگان، وزیران دفاع ملی، داخله و ریاست عمومی امنیت ملی را به علت افزایش ناامنی ها، ضعف مدیریت و حمله بر شفاخانه چهارصد بستر استیضاح کرد. اما هیچ کدام از این مسوولان سلب اعتماد نشدند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، جاوید کوهستانی، آگاه مسایل سیاسی، در برنامه «فراخبر» گفت: توضیحات مسوولان اصلاً برای مردم افغانستان، قانع کننده نیست. چرا که هنوز حادثه چهارصد بستر برای مردم تازه است و اشک خانواده ها هنوز خشک نشده است و خونی که از عزیزان آنها ریخته است هنوز نخشکیده است.

وی افزود: این وضع برای مردم افغانستان اصلا قانع کننده نیست. چرا که دستگاه امنیتی ما امکانات و تجهیزات و نیروی امنیتی زیادی دارند و اینگونه حوادث را به راحتی می توانند کنترل کنند اما چرا این کار را نکرده اند؟ اینها فاقد دیدگاه های کلان استراتژیک هستند. وقتی این دیدگاه ها وجود ندارد نمی توانند وزارت های امنیتی را مدیریت کنند.

کوهستانی گفت: وزیر دفاع خودش می گوید که ضعف مدیریتی و فساد وجود دارد.اما اینکه چرا کاری برای مقابله برای آن نمی کنند جای سوال است. در حالیکه آدرس دشمن معلوم است مسیری که سال ها از آنجا ما ضربه خورده ایم معلوم است شبکه ها شناخته شده هستند. بعد می آیند گزارش می دهند که هم داعش هم لشکر طیبه و هم طالبان در این نقش داشته اند. این را می خواهند یک قسم بگونه ای پنهان کنند که مردم را مغشوش بسازند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از این پس، تمام خون‌هایی که ریخته می‌شود، خانه‌هایی که خراب می‌شود و فسادی که صورت می‌گیرد، به‌دوش نمایندگانی است که به مسوولان نهادهای امنیتی #رای_اعتماد_مجدد دادند.

>>>   Nazari
سابق ها می گفتن یک با سواد روشنفکر یک قریه را رهبری ونجات میدهد اما در جامعه فعلی افغانستان به دنبال هر دوزد،قاتل بی سواد ،و رهزن ده ها باسواد وروشنفکر قطار اند .پس نتیجه جز بدبختی که داریم بهتر از از این نمی شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است