بزرگترین مشکل پارلمان حزبی نبودن آن است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۶    ۱۳۹۶/۱/۹ کد خبر: 131016 منبع: پرینت

سرانجام مجلس نمایندگان، برمبنای حکم ماده نود و یک قانون اساسی افغانستان، این صلاحیت خود را به نفع سه مقام ارشد، وزیر داخله، دفاع و رییس عمومی امنیت ملی اعمال کردند و به آنها رای اعتماد دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، آصف آشنا عضو مجلس نمایندگان در برنامه «تحول» تصمیم پارلمان را درمورد این مقام های امنیتی معامله خوانده و بیان داشت: چون پارلمان حزبی نیست، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و این افراد هستند که تعامل می کنند. عملکرد امروز پارلمان و بازی سیاسی که از بالا به پارلمان اعمال شد، این را نشان می دهد که به لحاظ محتوایی نظام ما تغییرماهیت داده و ما عملاً قربانیان یک استبداد و خودکامگی بسیار واضح و غیر قابل انکار هستیم.

وی، در خصوص این معامله گفت: با توجه به اطلاعاتی که دارم، از طرف ارگ به اعضای پارلمان هشدار داده شده است که پرونده های فسادتان را بالا می آوریم و نماینده های فاسد هم از این قضیه ترسیده اند و به مقام های امنیتی فاسد رای اعتماد داده اند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دوستان عزیز وگرامی
اگر از خیانت وکلای خودفروخته و بی وجدان مبنی بر تایید وزرای امنیتی دولت بگذریم
دلیل تعین و پا فشاری غنی احمدزی براین سه وزیر مریض ، ناتوان و بی سواد حلقه بگوش درین شرایط حساس جنگی را چه می توان تعبیر کرد؟
خواهشمندم دیدگاه ها و نظریات تان با دیگر دوستان تان شریک سازید

>>>   چرا مگر تنظیمها احزاب نیستند؟ بیش از 50 فیصد اعضای پارلمان از سرکرده های تنظیمهای جهادی اند.
ملاگل از لوگر

>>>   در افغانستان نه حزب وجود دارد وحزبی .همگی اش معامله گر، وطن فروش وجنایات پیشه .در پارالمان حزبی ها هم وجود داردندوهمگی شان خسی شده اند ومعامله گرمیباشند. عده ای در مقابل دالر ویورو جان ندارند ودر جای ایکه موضوع پول باشه ایمان ، وجدان وناموس خود را میفروشند وبرای بقای خویش در چوکی ، مقام خود را غلام ونوکر میگرداند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است