پاکستان 30 راکت به ننگرهار شلیک کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۶/۱/۹ کد خبر: 131004 منبع: پرینت

30 راکت از آنسوی خط دیورند به بخش هایی از ننگرهار اصابت کرد.

به نقل از آرزو، عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار با تایید اصابت 30 راکت به ولایت ننگرهار می گوید که این راکت ها بر ولسوالی های مومن دره، نیازیان و لعل پور اصابت کرده اند.

گفتنی است که پس از حمله انتحاری در یکی از شهرهای پاکستان، این کشور مدعی است که عاملان این حمله در افغانستان پنهان شده اند و بدنبال این ادعا، نظامیان پاکستانی نزدیک به سه ماه است که بخش هایی از جنوب افغانستان را آماج حملات راکتی خود قرار می دهند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چیزیکه چرکستان کشت میکند انراحتما درومیکند

>>>   طاهر دگراندیش نوشته که من خط دیورند را به رسمیت شناختم ، شما چطور؟
به پاسخ وي این کامنت را گذاشتم: ( خط ) سند و معناي جدایی است، کسانی که روی لجاج پشتونی رسمیت خط دیورند را انکار می کنند، آدم های زبونی پیش نیستند و هنوز درنیافته اند که دیورند یعنی ۲۶۰ملیون نفوس پاکستان، دیورند یعنی بم اتمی پاکستان و دیورند یعنی استخبارات نیرومند پاکستان و ارتش چند صدهزاری پاکستان مجهز با سلاح انگلیس و امریکا و دیورند یعنی هوشیاری سیاستمداران پاکستان و در فرجام دیورند یعنی حماقت و بیسوادی دولتمردان افغانستان كه حتا توان پراندن يك پشه را هم از روي بيني خود ندارند.

>>>   حسین پویا
حصار کشی در مرز دیورند ، توزیع پاسپورت و تذکره پاکستانی به ساکنان آن طرف دیورند ، مرز را تثبیت و ادعای " لر او بر " را بی معنی می سازد . این اقدام پاکستان را به فال نیک باید گرفت .

>>>   کجاست لر وبر خواهان !
آنهایی که گوش فلک را کرده بودند و با سر دادن این شعار(لرو بر) میان تهی مردم ما را قربانی می کنند.
پاکستانی ها کار ساخت وساز دیوار مرزی را آغاز کرده آنهایی که لروبرمی خواهند نگذارند تا پاکستانی را به کار شان ادامه دهند.
حرف من همیشه این بوده است که این لرو بر خواهی و به رسمیت نه شناختن مرز هایی بینن المللی تنها مصرف داخلی دارد و برای تهدید کردن شهروندان در داخل کشور ما می باشد .
اگر چنین نیست این گز واین میدان آنهایی که نمی خواهند ومرز را به رسمیت نمی شناسند ، بروند و مانع کار ساخت وساز موانع و دیوار کشی شوند این در حالیست که گذرگاه های ورودی را پاکستان در تورخم و سپین بولدک ساخت واین لرو بر خواهان تنها لاف زدند و آب از جایش تکان نخورد ولی پاکستانی ها کار عملی کردند.
به نظرمن رفت و آمد از گذر گاه مرزی پاکستان نیز مانند سایر کشور هایی همسایه مطابق قوانین بین المللی صورت بگیرد و با داشتن گذرنامه و ویزه شهروندان به هردو کشور اجازه دخول را داشته باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است