ابقای مقام های امنیتی تاسف بار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۶/۱/۹ کد خبر: 131001 منبع: پرینت

برخی از مقام های مجلس سنا، ابقای مقام های امنیتی را تاسف بار خواندند.

به نقل از خورشید، عبد العظیم قویاش، عضو مجلس سنا می گوید که تاسف می خوریم به نمایندگان ملتی که به این افراد بی کفایت، ضعیف و ناتوان که نه ظرفیت و نه مدیریت داشتند رای اعتماد دادند.

قویاش افزوده است که سقوط ولسوالی ها و قریه ها از بی کفایتی وزیر دفاع و داخله و بی خبری رییس عمومی امنیت ملی بوده است و اینها هستند که افغانستان را به این روز رسانده اند.

برخی از اعضای مجلس نمایندگان، فشارهای سیاسی را عامل تغییر دیدگاه نمایندگان مجلس در برابر مقام های امنیتی می دانند و می گویند که از این پس هیچ وکیلی حق ندارد در خصوص ناامنی هایی که در آینده رخ می دهد، اعتراض کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
وقتى سخنان وزير دفاع و رييس امنيت غنى را شنيدم، واقعن به حال مردم گوسفندى آن سر زمين تأسف كردم و وقتى ديدم كه اين ها راى اعتماد گرفتند، نمى توانستم قبول كنم كه يك وكيل در پهلوى خيانت به مردم چقدر بايد .... باشد كه دلايل احمقانه وزير دفاع و امنيت غنى را بيپذيرد. سر زمين كه باخته است !

>>>   قهار سروری:
وکیلی که تن فروشی و رأی فروشی کرد، وطن فروشی هم می کند!
قاسانی

>>>   همه شان چهار تگ ها هستند.
وکلای پارلمان خودشان انفجار ها را انجام میدهند، بعدأ وزرا را استیضاح میکنند و وزرا از بودجه وزارت خانه های مربوطه ایشان به وکلا رشوت میدهند و کسانی که بودجه دفاعی افغانستان را تمویل میکند نیز ازین بودجه خورد و بورد دارند و وزرا نیز خورد و برد دارند و وکلا نیز رشوت میگیرند.
در داخل پارلمان غوغا را به پا می اندازند که امنیت گرفته نمیتوانید استعفی بدهید و در آخر باز به وزرا خودشان رای میدهند و در آخر وزرا نیز اقرار میکنند که متاسفانه در وزارت خانه های ما فساد وجود دارد و ما کوشش میکنیم این فساد را از بین ببریم و وکلای پارلمان نیز میگویند که در پارلمان فساد وجود دارد و یکتعداد وکلا رشوت میگیرند و به وزرا رای ابقأ میدهند.
من میترسم که امروز و یا فردا دعوی خواهد شد که فساد در میان رای دهندگان در انتخابات پارلمانی نیز وجود دارد و یک تعداد مردم با گرفتن رشوه و یا خوردن پلو به وکلای نالایق رای میدهند و یا یک تعداد مسؤلین انتخابات با گرفتن رشوه صندوق های وکلا را پر از رای تقلبی میکنند.
از همه جالبتر آن که کسانی که به حضرت پروردگار عالم عقیده دارند، جناب پروردگار عالم از بالا همه این فساد ها را میبیند و چپ خود را زده است و خود را به کوچه حسن چپ میزند.
این که خودش نیز درین فساد ها دست دارد و یا نه، به خودش معلوم است. بنده عاجز از فهم آن عاجز است.

>>>   Ariaie
تا در اين كشور حكومت فاشيستى قومى وجود دارد هيچ إصلاحاتى نخواهد امد

>>>   خجالت زده ایم.
وکیل‌ نی ما باید خجالت بکشیم که به چنین ادمی رای داده ایم اورا وکیل ساختیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است