وقوع حمله‌ای جدید با موتر در لندن
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۱    ۱۳۹۶/۱/۷ کد خبر: 130904 منبع: پرینت

در حالیکه شهر لندن همچنان در شوک حمله چند روز پیش با موتر در نزدیکی ساختمان پارلمان انگلیس قرار دارد، رسانه های این کشور گزارش دادند در یک حمله جدید یک موتر ون در شهر لندن با ورود به پیاده‌رو، عابران حاضر در مقابل یک کلوپ شبانه را زیر گرفت که در اثر آن چهار تن زخمی شدند.

به نوشته روزنامه دیلی میل انگلیس، شاهدان عینی این حادثه گفتند که یک موتر ون شنبه شب وارد پیاده‌رو خیابان "ایسکس" واقع در منطقه "آیلینگتون" در شهر لندن شده و پس از برخورد با عابران متوقف شد.

به گفته یکی از این شاهدان که به شدت ترسیده بود، راننده این موتر به همراه یک شخص دیگر پس از زیر گرفتن عابرانی که در مقابل کلوپی شبانه در این خیابان ایستاده بودند، از موتر پیاده شده و گریختند. این در حالی بود که یک نفر زیر موتر گیر افتاده بود.

سخنگوی پولیس لندن اظهار داشت: پولیس پس از دریافت گزارش تصادف یک موتر با تعدادی عابر پیاده در خیابان ایسکس در محل حاضر شد.

پولیس لندن در حال حاضر یک نفر را که گمان می رود راننده موتر مذکور بوده، بازداشت و تحقیقات از وی را آغاز کرده است.

روز چهارشنبه گذشته نیز یک تروریست ملقب به خالد مسعود با موتر تعدادی از عابران را در مقابل ساختمان پارلمان انگلیس واقع بر روی پل وست‌مینستر زیر گرفت و سپس یک پولیس را با چاقو از پای درآورد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است