آمار وسایط و مهمات واگذار شده به طالبان در ولسوالی سنگین
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۶/۱/۶ کد خبر: 130876 منبع: پرینت

درگیری ها در سنگین هلمند هیچ نتیجه دیگری هم که نداشت، غنایم بسیاری را در اختیار طالبان قرار داد.

پس از فرار نیروهای امنیتی از مناطق نبرد در سنگین ولایت هلمند و فتح کامل این ولسوالی به دست طالبان، بسیاری از مهمات نیروهای امنیتی به دست مخالفان مسلح افتاد.

این مهمات شامل؛ 29 عراده موتر زرهی، یک عراده تانک زرهی، 34 عراده موتر رینجر، یک عراده موتر سراچه، 5 عراده موتر کرولا، یک عراده موتر لندکرورز، 8 عراده تراکتور، یک عراده موتر بلدوزر، 2 تانکر تیل، 7 جنراتور برق و مقدار زیادی سلاح و مهمات می باشد.

حبیب الله یوسف زی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ولسوالی سنگین
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   این «زی» .... دروغ میگه، بخاطر بلند بردن روحیه طالب های پلیدو ضعیف نشاندادن اردوی قهرمان چنین تبلیغات را میکند، وقت که اینقدر مهمات را گذاشتند بعداٌ خود شان پای پیاده فرار کردند؟ هیج امکان ندارد.
عتیق قادری از شاروالی کابل

>>>   با شناخت كه من از سياست برترى جويان دارم، انها حاضر اند وزارت دفاع را از دست بدهند چون دولت زير سايه قدرت هاى بزرگ هيچگاه با خطر كودتا و نظامى گرى روبرو نيست و وزارت دفاع ان اهميت كليدى كه قبلاً داشت را در منازعات حزبى و قومى ندارد، اما وزارت ماليه را هيچگاه از دست نخواهند داد چون وزارت ماليه شمشير بران محروم سازى بعضى نقاط و خزانه رشوه پرانى و سوداگرى سياسى براى برترى جويان است و از اهميت خاص برخوردار است و از دست دادن ان را بعيد مى دانم !

>>>   بنظربنده شماشخص حبیب الله یوسفزی نیز در این قضیه دخیل هستید زیرا خیلی یک راپور دقیق دارید.
ع

>>>   اگر این مقدار وسایل نظامی ذکر کرده شده فرد فعال ای اس ای بنام حبیب الله یوسفزی ضمن سپردن ولسوالی سنگین هلمند به ترورستان طالبان حقیقت باشد جا دارد که وزیر دفاع و ریس امنیت ملی و ریس تنظیمه هلمند و وچندین تای دیگر باید محمکه نظامی گردند و جزای لازمه از جانب محکمه مربوط برایشان داده شود و تطبیق گردد چیزی که تا کنون به هیچ خاین صورت نگرفته است .

>>>   اگربچه های شما ورهبران دولت وزیردعاع دوست سالهای 1357 و 1358 شما فرزندان آنهادرصفوف جنگ می بودند اینقدر به دهلی خط دیورند نمی کوبیدید دیکتاتوری نسل کشی وافغانستان سازی و افغانیت ساخته عبدالرحمن خان راقبول دارید اما خط دیورند عبدالرحمن خان راقبول ندارید.

>>>   به پاکستانی !
حالا این وسایل رادودسته به پاکستانی ها تسلیم کنید تا حق نمک شانرا ادا کرده باشید حتما مقداری کلدار هم بشما میدهند

>>>   حبیب الله یوسف زی، كجا است سند ؟؟؟ در غير آن از راپور هاي غلط خوداري كنيد.

>>>   مرد بزرگ و دلسوز شما میدانید تا زمانیکه یک دولت مردمی از طرف مردم نیاید و مانند غنی و اتمر نماینده دو مملکت خطرناک اسراییل و انگلیس باشد همین حال و احوال است باید ملت خاموش بیدار شوند دراینده دو سال بعد

>>>   اﻳﻦ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﺟﻌﻠﻲ و اﺗﻞ ﻫﺎﻱ ﻧﺎﻣﺮﺩ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺳﻨﮕﻴﻦ ﺭا ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮔﻼﺏ ﻣﻨﮕﻞ ﺧﺎﻳﻦ و ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﮔﺮ ﺩﻧﺪ ﻏﻮﺭﻱ, ﺑﺎ ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﻗﺒﻴﻠﻪ ﺷﺎﻥ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻛﺮﺩﻧﺪ و ﺑﻔﺮﻭﺧﺘﻨﺪ,
ﺳﻮاﻝ اﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ اﻳﻦ اﺳﻠﺤﻪ ﻫﺎ ﻛﺠﺎﻳﻨﺪ?

>>>   جبار نا قهرمان هلمند را غرق کرد.

>>>   جان سایکو بازرس ویژه امریکایی چیز جدیدی را کشف نکرده !
فساد توسط تارتوق هایی که امریکایی ها وانگلیس ها برای مردم وکشور ما درسال 2001 تحفه کرده اند به وجود آمده و خانواده هایی کرزی ، غنی احمدزی و به وسیله ای شرکای این شرکت سهامی فساد در سراسر نظام پراگنده شده است .
فساد به این گسترده گی که سرا پای نظام را فراگرفته توسط رئیس جمهور دست نشانده امریکا وانگلیس کرزی و ادامه آن غنی احمدزی و گروه تکنوکراتهای برگشته از غرب خلیل زاد ، جلالی و احدی مانند یک ویرس واگیر در سراسر جامعه پخش ، کابینه ، مجلس نمایندگان و مامورین ملکی و ارتش همه به این ویروس مبتلا شده اند.
جان سایکو بازرس ویژه ایالات متحده امریکا صرف گوشه ای کوچکی از فساد را در ارتش افشا کرده که البته بسیار مهم هم است که مقامات بلند پایه در سکتور امنیتی با فروش جنگ افزار هایی نظامی به طالبان به زنجیره ای اکمالاتی نظامی طالبان مبدل شده اند و این هم همان ستون پنجم است که توسط کرزی و غنی در درون نظام ایجاد شده که توسط حنیف اتمر اداره می شود.
سوال من این است که این نظام با این ساختار و این همه گسترده گی فساد قابل اصلاح وترمیم است ؟
محمداسلم سلیم

>>>   فرصت محاسبه تاريخ با كساني كه در حق مردم خيانت كرده اند و مي كنند أبدي است. تاريخ و مردم روزگاري دادخواهي خواهند كرد

>>>   ﺑﺲ اﺳﺖ, ﺩﻳﮕﺮﻓﺮﺯﻧﺪاﻥ ﺷﻤﺎﻝ ﺭا ﺩﺭ ﻫﻠﻣﻨﺪ و ﻗﻨﺪﻫﺎﺭﺑﻪ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻧﺮﺳﺎﻧﻴﺪ,,
ﻭﻻﻳﺖ ﻫﻠﻤﻨﺪ و ﻗﻨﺪﻫﺎﺭ اﺯ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻫﺎﻱ اﺗﻞ و ﺑﺎﺑﺎ ﺩاﺭﻧﺪ ﻛﻪ اﺯ ﻭﻻﻳﺘﻬﺎﻱ ﺷﺎﻥ ﺩﻓﺎﻉ ﻛﻨﻨﺪ,,,

>>>   وطن داران محترم اشرف غنی یک تروریست برزک وخاین به وطن است وهم دست باامریکا بخاطر سرنگون کردن شوروی ، چین وکوریای جنوبی می باشد .
افغانستان تا زمانیکه اشرف غنی رئیس است افغانستان امنیت نمی شود .
خاکسار

>>>   فکر نکنم .این مقدار مهمات باشد.

>>>   من سرباز کمپ ثابت قدم هستم وفعلا به رخصتی آمدم .
کمپ ثابت قدم بما هیچ فایده نداشت و دران فقط دو موتر رنجر بی ماشین ،دو تانکر کش تخریب شده و مواضع ما که دارای چوب و گادر بود باقی ماند و لوای دوم ما را با تامین امنیت به لوای دوم انتقال داد وبعدا کمپ بمبارد شده که رنجر تخریب شده و مواضع بازهم تخریب شد از یوسف زی صاحب خواهش میکنم که دلش را به مفت خوش نسازید . کم دروغ بگویی تا مردم بشما اعتماد کنند .دروغ ایمان تان را زایل میسازد .حالا هم خود یوسف زی صاحب میداند که ما در شکر شیله هستیم و همیشه سنگین زیر مراقبت ماست و شب گذشته هم نوزاد مورد حمله قرار گرفت که دو محل سوق واداره و فابریکه مواد مخدر شان تخریب شدههههههههههه ملا یوسف زی !
با احترام
عتیق سرباز لوای دوم سنگین

>>>   محترم حبیب الله یوسفزی حقیقت را گفته است ما خودم در در ولسوالی سنگین بودم و همه وسایله غنیمت شده را به چشمای خود دیدم . یک سرباز تسلیم شده

>>>   جنگ بردوباخت دارد مطمئنم که دشمنان افغانستان حتما نابود میشوند

>>>   شاید حقیقت داشته باشد زیرا طالب هم قوم شان است قصدن این کاررا میکنند.

>>>   بله حمله دیشب خوب یادم است . ساعت 10 بجه در سری قلعه نوزاد با کمک اشغالگران 2 تا حویلی و پنج دکان را با ماین انفجار دادید و ساعت 2 بجه شب از منطقه فرار کردین . و منظورت از این حمله بود ؟ اگر جان خود را دوست میداری از منطقه فرار کن .
حبیب الله یوسف زی

>>>   وقتیتکه همه روز به این مقدار مهمات و عراده جات را به طالبان واگزار میکنند پس چرا پاکستان را حامی طالبان میگویند بگویند که حامیان طالبان همین دولت وحدت ملی است زیرا همه روزه مقدار زیاد از سرمایه های این ملت را به نحوی در اختیار طالبان قرار میدهند.

>>>   ههههههههههههههههه
یوسف زی صاحب عجب فکاهی گفتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است