روایت تصویری از سفر رییس جمهور به مزار
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۹    ۱۳۹۶/۱/۵ کد خبر: 130846 منبع: پرینت


اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار

اشرف غنی در مزار



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گفتگوی غنی با بی بی گل خانومش پیش از سفر به سوی مزار شریف غنی چنین میگوید
بی بی گل بی بی گل مزار میرم
جانی بی بی دیدنی یار میرم
بعد ازاین یاری من عطی نوره
داکتر عبدلله دیگه بی سوره
بی بی گل
غنی گگ واقعا دلیر استی
بر رقیبان خود تو شیراستی
نبی جاغوری

>>>   نوش جانت داکتر اشرف غنی ازطرف من لقب متفکراول برایت اهداء گردید به دلایل ذیل.
ازهرمجرای که تصورمیکردی به هدفت یعنی برای حذف عطامحمد نور نتوانستی برسی امااین بار بایک دید جدید وتغیرهمه بخشهای سیاست خویش من حذف شدن عطامحمد نور را پیش ازپیش برایت مبارک باد میگویم واقعآ که ازصحنه راندن رقبای خویش متفکراول افغانستان هستی صدبار برایت آفرین میگویم که این مادیات پرستان را یکی پی دیگر ازصحنه سیساسی، نظامی، اجتماعی حذف حذف کردید.
قهرمان ملی شهید احمد شاه مسعود(رح) دریکی ازبیانات زیبای خود چنین گفت (هرمبارزیکه به دنیا پرستی ومادیات روآورد نه تنها به مردم خیانت کرده بلکه تمام عزت، شرف، عقیده وباور خودرا فروخته است دیگریک انسان بی ارزش ، غیراعتماد دربین جامعه بیش نیست.
حق شناس

>>>   برپدرسیاست رالعنت سیاست پدرومادرندارد.
ع

>>>   من به حزب جمعیت آفرین میدهم به شجاعت شان، به ایستادگی شان و به گرفتن حق شان از دولتها، در حالیکه حزب جمعیت در مخالفت با اشرفغنی رئیس جمهور قرار داشتند ولی باز هم تبارز نشان داده اند که دولت نمیتواند بدون حزب جمعیت اسلامی حکومتداری نماید. باید در هر حال و هر شرایط مشورهای جمعیت اسلامی را با خود داشته باشد تا از امور کامیاب بدر آید.
افسوس میکنم بر رئیس جمهور اشرفغنی که این هم تحت تاثیر این حزب قرار گرفته است، زمانیکه زنگ مکتب به صدا در می آید به این معنی است که در تمام 34 ولایت افغانستان زنگ مکتب زده شد که مزار شریف نیز یکی از آن ولایات میباشد. رئیس جمهور چنان تحت تاثیر رهبری ولایت بلخ قرار گرفته است که به فرمایش والی بلخ به آنجا میرود و دوباره زنگ مکتب را به صدا در می اورد.
در درجه بندی های ولایات باید به ولایات سفر میشد که مردم آن از آمدن رئیس جمهور خوشی میکردند، به آن ولایات باید سفر صورت بگیرد که تحت وضعیت امنیتی بدی قرار دارد و یا هم در حالت سقوط هستند. اما رئیس جمهور بخاطر اینکه عطامحمد نور را ازخود خوش بسازد به این ولایت سفر کرد.
در سن و سالی که من قرار دارم، رؤسای جمهور بسیاری را در کشور دیده ام، بسیاری عزت و حرمت چوکی ریاست جمهوری را حفظ کردند. منحیث رئیس جمهور سخنانی را به زبان نه اورده اند که با شان و شوکت یک رئیس جمهور باشد. اما رئیس جمهور فعلی کشور ما از ابتدا ریاست جمهوری تا اکنون صحبت های به زبان آورده، اجراآت نموده و عملکردهای انجام داده که هیچ در شان یک رئیس جمهور نمیباشد.
کمی در این اواخر خوب شده و من تشکر میکنم از ریاست تشریفات که ابتکارات کرده اند اکنون رئیس جمهور حین سخنرانی از یاداشت های که روی پایه های پیشروی رئیس جمهور است میخواند، و من از اکثریت مردم شنیده ام که بیانیه های رئیس جمهور حالا خوب شده است، اما من این موضوع را برای آنها نگفته ام که رئیس جمهور از روی ورق که پیشرویش در پایه ها نصب است میخواند و این باعث شده است که بیشتر دست اینسو و آنسو نکند.

>>>   نورآخرش خودرابه دامن غنی انداخت.
ع

>>>   نبی جاغوری !
زملک بیکسی بوری که بوری
بسوی جاغوری بوری که بوری

>>>   این جنگ سالار هابا مساعد دیدن کوچکترین امتیاز برادر خودرا زیر پا میکنند

>>>   بایدشایسته سالاری شود وزد وبندهای سیاسی وحزبی توسعه وانکشاف ولایت آرام بلخ راده سال دیگر متوقف میسازد.
شیوای بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است