رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۹    ۱۳۹۶/۱/۳ کد خبر: 130773 منبع: پرینت

محمداشرف غنی رییس‌ جمهور، صبح امروز به مقر قوماندانی فرقۀ عملیات‌های خاص رفت و با منسوبین این قطعه از نزدیک دیدن کرد.


رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص

رییس جمهور در فرقه عملیات‌های خاص



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تمام سربازان افغانستان نور چشمان همه افغانهاست هر یک ایشان قابل قدرو احترام اند مگر از تمرینات و تربیه امریکای وحشی صفت بعضی از سربازان افغان چنین تعلیم گرفتند که از چوچه یهود و انگلیس بدتر بیرحم شده اند خاصتا در عملیات ها شبانه باور کنید که یک کافر رحم میکند مگر اینها از کافر بدتر میباشند امید که از مسلمان بودن و افغان بودن پیش بروند و از تربیه امریکای شیطان تنها و تنها نقاط مثبت آن را اخذ نموده و با هر افغان مطابق افغانیت رفتار نمایند.
فهیم از کارته نو کابل

>>>   کفر چو نهی دروغ گفتن بستن اسان نبود
محکمتر از ایمان سرباز وطن ما ایمان نبود
به پیروی از حامد کرزی تو طلب چه ... میخواهی باین دروغ بستن هایت و کفر گویی هایت عملیات شبانه نیرو های مسلح کشور و بخصوص قوای نیروی خاص اردوی ملی را متوقف کنید که در نابودی طالبان ترورست ادم کش اجیران ای اس ای با عملیات های خاص خود شان در شب و روز در نابودی طالبان وطنفروش طالب اله دست پاکستان خیلی موثر و اثر گذار است به هیچ وجه دیگر کسی مانع عملیات های شبانه علیه طالبان مزدور بیگانه را بگیرند زمان حکمروایی حامد کرزی حامی طالبان که با لجاجت و نمک .... مانع عملیاتهای شبانه قوای ناتو و بخصوص نظامیان امریکایی و افغانستانی علیه دشمنان مردم ترورستان طالبان گردیده بود و استفاد از سلاح ثقیله را علیه غلامان اجنبی بنام طالبان مانع گردیده بود انزمان گذشت در مقابل طالبان ترورست بی رحم از دین بی خبر چنین دلیر مردان شجاع به اصطلاح مردم سزای قروت اب گرم زنده باد قوای عملیاتی خاص اردوی ملی نابو کننده طالبان ترورست زنده وجاوید باد .

>>>   ای خدایا!
ما دست دعا بطرف تو بالا میکنیم ،تا عملیات های خاص ما را که علیه دشمن انجام میدهیم،افشا نسازی و همه دشمنان ما را راه گم کنی تا از عملیات های خاص ما خبر نشوند و افراد دشمن را که در اثر عملیات های خاص ماکشته ....در اسفل السافلین دوزخ نمابی.
آمین بارب العالمین،تو قهاری،تو جباری و تو جزا دهنده روز قیامت هستی.
رییس جمهور،وزیر دفاع و رییس ارکان وزارت دفاع.

>>>   تمام حرکات نمایشی.
ع

>>>   قوت های خاص افغانستان افتخارملت استند زیرا با ضربات کوبنده خود تا حالا هزاران پاکستانی وطالب را نابود نموده اند. طالب ... با شنیدن نام قوت های خاص تنبان خودرا ترکرده فرارمیکند.
به تواجنت پاکستان که ازآدرست را کارته نو ذکرکرده یی:
برظالمین خدا نشناس نباید رحم کرد ، کسی که برروی یک پسرسه ساله به گلوله میزند چراباید بالایش رحم کرد؟ ابوذررا به یاد داری؟ طالبان قندهاری تو پدرومادرو خواهرانش را درمقابلش کشتند واورا نیزبه گلوله زدند. بی غیرت به یاد داری؟ بی غیرت ذره یی ازانسانیت دروجودت هست؟ دلیل وجود قوت های خاص هم نابودکردن طالب است و شاید بزرگترین افتخاربرای هرافغان این باشد که درمحو طالب وطالبانیزم وتفکرطالبانی سهم بگیرد.

>>>   به نظر دهنده دوم معلوم میشه که تو هم از اشخاص تربیه شده امریکای شیطان صفت استی انشاالله روزی در عملیات شبانه اینها برابر شوی و بفهمی که یک نان چند فتیر است چون در آغوش امریکا خواب استی از درد مردم بیگناه و مظلوم چی خبر داری به امید روزیکه امریکای شیطان صفت و غلامان او عملیات شبانه را بالای خانه شما هم انچام دهند.
فهیم از کارته نو کابل

>>>   فهیم جان کارته نو دلت طرف همان برادرانت پریش داره هههههههه

>>>   با شناخت كه من از سياست برترى جويان دارم، انها حاضر اند وزارت دفاع را از دست بدهند چون دولت زير سايه قدرت هاى بزرگ هيچگاه با خطر كودتا و نظامى گرى روبرو نيست و وزارت دفاع ان اهميت كليدى كه قبلاً داشت را در منازعات حزبى و قومى ندارد، اما وزارت ماليه را هيچگاه از دست نخواهند داد چون وزارت ماليه شمشير بران محروم سازى بعضى نقاط و خزانه رشوه پرانى و سوداگرى سياسى براى برترى جويان است و از اهميت خاص برخوردار است و از دست دادن ان را بعيد مى دانم !

>>>   اگربچه های شما ورهبران دولت وزیردعاع دوست سالهای 1357 و 1358 شما فرزندان آنهادرصفوف جنگ می بودند اینقدر به دهلی خط دیورند نمی کوبیدید دیکتاتوری نسل کشی وافغانستان سازی و افغانیت ساخته عبدالرحمن خان راقبول دارید اما خط دیورند عبدالرحمن خان راقبول ندارید.

>>>   خدا کنه که ده قات ازی سربازان قطعه خاص طالبان و نوکران پاکستان لانه نکرده باشن. سعیدی

>>>   سلام دوستان نحایت عزیز عرض بند این است که سرباز این وطن قهرمان این وطن است که برای افغانستان عزیزما خدمت میکند ازاین کشور غرب دفاع کرده است وخواهد کرد منکه مدت 10 سال است درقول اردوی 203تندر اجرای وظیفه مینمایم ازهیچ سرباز ی خیانت به این ملت یابه این کشور دیده باشم ازدوستان به خصصو فهیم که خود را از کارته نو کابل نامیده خواهشمندم که درباره سرباز این وطن تحمت ودورغ نبستیت آن کسی که خود را فهیم ازکاته نو کابل میگوید شیطان اصلی است که که شاید مزدور پاکستان یا امریکا باشد وسلام علیکم ورحمت الله

>>>   انشاالله روزش خواهد رسید.فهیم از کارته نو کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است