چرا نمایندگان فرم رد صلاحیت امنیتی ها را امضا نکردند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ کد خبر: 130664 منبع: پرینت

پس از حمله به شفاخانه چهارصدبستر، نمایندگان مردم در مجلس می گویند مسوولان امنیتی خاین ملی هستند و باید بی درنگ از سوی این مجلس سلب صلاحیت شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر رمضان بشردوست، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «خط کابل» گفت: روزی که در پارلمان فرمی برای امضای نمایندگان گذاشته شد تا برای سلب صلاحیت وزیران ناکارآمد امنیتی اقدام شود، از دوصد و چهل و پنج وکیلی که در پارلمان هستند چهل و شش امضا جمع شده بود و این رقم وحشتناکی بود چرا که ما در برابر فاجعه قرن خود قرار گرفته بودیم. چرا که اولین بار در دنیا است که یک شفاخانه مورد حمله قرار می گیرد. چرا نمایندگان فرم رد صلاحیت مدیران امنیتی راامضا نکردند؟

وی، از فساد اعضای مجلس نمایندگان می گوید و می افزاید: کل فساد زیر پای اعضای مجلس نمایندگان است، نماینده ای که وزیری را خاین می گویدو می گوید که شایستگی ندارد خودش به آنها رای داده است و آنها را به حیث وزیر انتخاب کرده است.

بشردوست، افزود: همین نمایندگان بوده اند که به وزیر دفاع و داخله رای داده اند. بارها من گفته ام در طول دوازده سال نه کرزی و نه اشرف غنی و عبدالله فعلا هیچ کاندید وزیری معرفی نکرده اند که شرایط ماده هفتاد و دوم قانون اساسی را داشته باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وزرا سخاوت نشان دادند مثلا وزیر داخله برادرو کیل الماس را جنرال ورئیس تحقیقات جنائی ساخت چرا استیضاح کند؟؟؟

>>>   به جز تعداد اندک نمایندگان بقیه شان معامله گرند ،مردم را گریبان گرفته اند،با جان،مال ونوامیس این مردم تجارت میکنند.نادرشان

>>>   وزیران بعد از تبلیغ پارلمان به ارتباط استیضاح به هزاران ورقه عرض امر جدی دادند .
پارلمان که نمایندگی مردم را کرده نمیتواند و آخرین روزهای خود را با کسب امتیاز سپری میکند مثلا از وزیران با اعلان استیضاح دالر ،تعیین افراد نزدیک بخود و غیره مسایل را راه اندازی میکنند . فکر وطن یک گپ پیش پا افتاده است .زنده باد وکلا و وزرا برای پیداکردن راه بهزیستی اقتصادی ،مردم افغانستان بیمورد جوش نزنند اینها نمایندگان شان نیستند!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است