هراس افکن، هراس افکن است؛ چه طالب چه لالی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۰    ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ کد خبر: 130603 منبع: پرینت

چندی فیرهای خودسرانه و راه‌ بندی در شهر نو کابل باعث وحشت و هراس در میان شهروندان کابل گردید. سرانجام فهمیده شد این فیرهای خودسرانه مربوط به افراد قومندان گارنیزیون کابل به خاطر محفل نامزدی یا دامادی پسرش بوده است.

دیشب نیز فیرهای پی در پی آن هم در نیمه شب باعث هراس و وحشت در مربوطات کارته سه و چار گردید. فیرهای خودسرانه‌ ای که مربوط به افراد لالی حمیدزی برای به دنیا آمدن فرزند این جناب بوده است. وقتی می‌ بینی یک قومندان نهاد مهم نظامی و یا یک وکیل مجلس تا هنوز نمی‌ فهمد که به حقوق شهروندی دیگران احترام گذارند، از همین جا باید به عمق فاجعه پی برد.

هراس‌ افکن، هراس‌ افکن است. فرقی نمی‌ کند از سوی طالبان و داعش باشد و یا این افراد که در زیر چتر دولت متعهد به دمکراسی و حقوق شهروندی، باعث ایجاد هراس میان مردم می‌ شوند. در واقع می‌ توان گفت که ذات آدم‌ ها وقت بد و شرور باشد رفتار آنها با عنوان‌ هایی مانند قومندان، وکیل و یا رییس هم فرقی نمی‌ کند.

اینکه این نوع افراد، راه‌ های مردم را هم در محیط‌ های رهایشی و مردمی بسته‌ اند، معضل دیگری است که متاسفانه حکومت هم هیچ راه حلی برای راحت شدن مردم از دست این آدم‌ های بدوی ندارد.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   براردرمجترم این ها مثل قوماندان پولیس نظم عامه نیستند که حکومت انهارابرکنار وخانه نشین بسازد همه وهمه معلوم دارست که زیر کاسه نیم کاسه است
n-p-p

>>>   به راستی هم!!!
چه لالی لوچک باشه!!!
چه طالب ظالم و نوکر اجنبی!!!
و یا هم چه لوچک های شورای نظاری!!!!!!!!!!!!

>>>   به راستی هم...
چه لالی لوچک باشه!!!
چه طالب ظالم و نوکر اجنبی!!!
چه هم که لوچک های شورای نظاری باشه!!!!!
و ها یا بدتر از همه تحصیلکرده های به فکرشان تحصیل کرده که به جز از تضاد کرای و تضاد پراکنی پر تعفن بین مردم بیچاره و از همه جا بی خبر کار دیکری ندارند که به نظر من خطرناکتر از همه هراس افکنان هستند..... چون مردم امید شان بیشتر به طبقه تحصیل کرده است و متعصفانه این طبقه مردم بیچاره و مظلوم ما را توسط قلم انتحار نموده و به جان همدیکر می اندازند....و لو ای افراد از هر قوم,قبیله و یا سمتی باشند!!!!!!!!!!
بلی اقای معترف!!!!!!!!!!
معترف تنها به منافع و تعفنکړای خویش!!!!!!!!!!

>>>   وقتیکه چند لندغر و دزد با سلاح چاقو و بم های دستی هر سال بخاطرسال روز کشته شدن. یک مرتد به سرک ها سرازیر میشوند فیر میکند و مردم را به مرګ تهدید میکند چرا کسی صدای خود را بالا نمیکند یک روز ان هم مقابله همرای دزدان. که میخواست بالایی خانه لالی حمله کند فیر کردند حالا صد دسیه برایش میسازید که نشه بود و یا خانه اش فرزند شده است. کسانیکه در عروسې های خود به هزاران بوتل شراب میخورد زن میرقصاند و باز زنا میکند چرا چیزی نمیګوید و اګر بګوید با ګناه نی بلکه تمدن میشود.

>>>   مثل قديمي است كه قافله سر چپه شود خر پيش ميشود، كه معمولاً خر در آخر قافله ميباشد، و الله جاي شرم است، وزير دفاع، رئيس شوراي امنيت، رئيس امنيت ملي همه شان معيوب ، وزير داخله بي سواد، وكلاء اكثراً كم سواد، رئيس جمهور خودش متقاعد، در سابقه هاي دور يك مزاح در بين جوانان مروج بود كه ميگفتند: حكومت بالاي دولت سوار، و جواب چاي ملت رفته ، حالا بالاي ما مردم خاموش همين حالت آمده است. بد بختانه ديگر انرژي و طاقت انقلاب به ما نمانده است، و اين ... دلالان هر چه خواستند مي نمايند، خداوند انتقام ما را از همه شان بگيرد.

>>>   تا زمانیکه این مملکت را مردم از وجود این افراد جت و جولا دزد و عیاش و ..... کاملآ پاکسازی نکنند این مملکت و مردم روز خوشی نخواهد داشت
قوماندان امنیه کابل می‎گوید، لالی حمیدزی عضو پارلمان همراه با محافظان اش شب گذشته در حالت نشه به شلیک‎های

>>>   تبریک باشه خداوند هدایتش کنه و روزی فراخ نصیبش! همانند پدر قهرمانش!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است