از حاشیه انتصاب های قانونی تا غیر قانونی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۰    ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ کد خبر: 130543 منبع: پرینت

1-
یکهفته قبل از انتصاب جناب سنچارکی به مقام معاونت نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ، رییس ‌جمهور غنی، فاضل سنچارکی مشاور ریاست اجرایی و از اشخاص نزدیک به عبدالله را به دفترش برای «پُست وزارت اطلاعات و فرهنگ» خواسته بود؛ اشرف‌ غنی پس از مصاحبه، به آقای سنچارکی می ‌گوید که برای ‌تان «ریاست رادیو تلویزیون ملی افغانستان» را پیشنهاد می ‌کنم.
آقای سنچارکی بعد از شنیدن این سخن از زبان آقای غنی، عصبانی شده و پس از گفتگوی شدید و تنش لفظی با اشرف‌غنی، از دفتر وی بیرون شده است.
درست یکهفته بعد، آقای سنچارکی به معاونت نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ منصوب شد.


2-
انجنیر حامد جلیل، معین مالی و اداری وزارت شهرسازی و مسکن، خواهرزاده خود را که در عین حال سکرتر قراردادی دفترش می باشد به حیث رییس منابع بشری قلمداد کرده و او را روانه یک جلسه مهم در دبی کرد.
این‌ جلسه برای روسای منابع بشری وزارتخانه ها از طریق موسسه همکاری های جاپان (جایکا) در دبی برگزار گردیده و روی موضوعات مهم بحث خواهد شد.
آیا اداره امور نمی داند رییس منابع بشری وزارتخانه ها چه کسانی هستند؟ آیا برای این معین، جلسه و چکر را تمیزی نیست؟
گفته می شود که بیشتر از بیست تن از نزدیکان فامیلی حامد جلیل‌، به شمول برادرش ناصر جمال در پروژه های مختلف وزارت شهرسازی و مسکن با معاش های گزاف به کار گماشته می شوند.
احمد ذکی قیس


3-
رییس پشتنی تجارتی بانک بنام (خسرو) از اینکه نظر به افوات (آوازه) از پست ریاست برطرف می گردد و یا تبدیل می شود از مدیران نمایدگی های پشتنی تجارتی بانک هر نمایندگی مبلغ (5000) دالر تقاضا نموده است.
ما آمرین نمایندگی های پشتنی تجارتی بانک از مقام محترم رییس کل دافغانستان بانک منحیث یک کارمند با وجدان و با ایمان تقاضامی نماییم که چنین اشخاص آلوده به فساد را از ریاست این بانک بر طرف نموده و مدیران نمایندگی از شرش و سود جویی اش و تمام بانک پشتنی رهایی یابد.
این شخص سود جوی و ابن الوقت که خسر بره خود را به حیث سکرتر مقرر کرده هرمدیر نمایندگی که از ولایات می آید باید تحفه ای برایش بدهد اگر تحفه برای خسربره رییس صاحب ندهد در مدت طولانی رییس را دیده نمی تواند. اگر کاری عاجل هم باشد و به خودش که تلن می کنیم قطعا ًتلفن خود را اوکی نمی کند و می گوید اگر خودم چیزی طلب کنم خوب نیست شرم است خود تان از من کرده خوب تر می فهمید چرا که تجربه دارید.
باحترام مدیران نمایندگی نمایندگیهای پشتنی تجارتی بانک

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
انتصاب
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس پشتنی بانک در بخش عملیاتی در بخش مالی دربخش قروض یک یک معاون دارد ولی برعلاوه یک دختر مد روز را به صفت معاون فوق العاده به معاش ماهانه مبلغ 280000 دوصد وهشتادهزارافغانی استخدام نموده میگوید از پول بیت المال است به من چه؟

>>>   این شایعات همه وهمه راست است.
آقای فاضل سانچارکی یک شخص لایق ورزیده ووطن دوست است اولیاقت همه کارهارادارد.
ع

>>>   بخست با ید معین حا ملد از وزارت شهر سا زی بر طرف و به څا رنوالي معرفی شود
شیر

>>>   وزارت شهر سازی منبع فساد است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است