مريض از چوكی برمی خيزد و با مهاجم قول می دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ کد خبر: 130357 منبع: پرینت

طالبان قاتل، جنايت و فاجعه بزرگ بشری را در بيمارستان 400 بستر مرتكب شده اند؛ هر آنچه دل شان خواسته انجام داده اند و با قساوت و بی رحمی تمام، بيماران، زخميان ارتش ملی و پزشكان و پرستاران را به گلوله بسته اند.

نوار تصويری كه توسط آژانس خبری فرانسه ديده شده، صحنه های باور نكردنی از قساوت در حمله به شفاخانه 400 بستر را نشان می دهد.

در بخشی از نوار تصويری يک بانوی پرستار، مریضی را با استفاده از چوکی متحرک انتقال می دهد و حمله کننده این پرستار را می کُشد و مریضي که در این چوکی نشسته بر می خیزد و با مهاجم تروريست قول می دهد. مهاجمان ترويست قربانیان را " ملحد " خطاب می كنند و شعار " زنده باد طالبان " را در اتاق ها و دهليزهای بيمارستان 400 بستر سر می دادند و حتی گلوی یک دانشجوی خانم را پس از هدف قرار دادن او با گلوله، با چاقو می برند.

فتاح مهریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   غیرت پشتون ولی خود را نشان میدهد

>>>   عجب صبري خدا دارد.

>>>   Abdul Hai Khurasani
بازى موش و گربه حكمتيار و حكومت وحدت ملى !
حكمتيار از انتحار و ترور فزيكى تا باج خواهى و گردنه گيرى از بيت المال حكومت وحدت ملى !
در حاليكه شهر كابل توسط هم پيمانان حكمتيار هر روز در خون مى طپد و قتل عام مى شوند ، نمايندگان باند تروريستى حكمتيار سعى مى كنند با سؤ استفاده از ضعف حكومت وحدت ملى هر روز با باج خواهى ها و گردنه گيرى هاى سياسى افكار عمومى را به بازى بگيرند و عدم حضور رئيس باند را توجيه نمايند.
اميدوارم با قدم مباركش تاريخ تكرار نشود.
در پى سقوط كابل و انتقال دولت به مزارشريف، تهران در هماهنگى با اسلام آباد در سياست هاى منطقه يى با اصرار فراوان از حكومت اسلامى و بخصوص امر صاحب شهيد خواست تا زمينه برگشت اقاى حكمتيار را به داخل فراهم بسازد.
در آن جلسه كه در سالون مهمانخانه نياوران مربوط وزارت امور خارجه ايران برگزار گرديده بود ، اقاى حكمتيار گفت :
" به محض توافق و عزيمت به افغانستان هژده ولايت را از سلطه طالبان ازاد مى سازيم و پنج ولايت را از جمله بغلان و قندوز را با يك تلفون و دستور انشاءالله "
اين گفتهء آقاى حكمتيار را حتماً داكترعبدالله بخوبى بخاطر دارد زيرا در همان روز روى اين موضوع تبصره بسيار شد.
علاوالدين برجرودى مسؤل پروژه چنان سرمست از باده پيروزى گرديده بود كه توگويى قسطنطنيه را فتح كرده باشد.
امرصاحب مى دانست كه چنين اتفاقى عملى نيست اما جام زهر توافق را بخاطر صلح و امنيت در افغانستان پذيرفت و به محض اينكه قدم مبارك حكمتيار به مزارشريف رسيد ساحه اى نفوذ دولت از تمام شمال غرب برچيده شد و خواجه بهاوالدين ماند و زعيم مقاومت ملى مردم افغانستان !
اين بازى موش و گربه باند تروريست و جنايتكار حكمتيار و باج خواهى و گردنه گيرى از دولت نشان مى دهد كه اوضاع و احوال از چهار احتمال خارج نيست :
الف
حكمتيار بخشى از سناريوى بزرگ سياسى در منطقه است كه اختيار بازگشت او در دست خودش نيست و تحول سياست در منطقه مى تواند اين بخش از سناريو را تحت تأثير قرار بدهد و لهذا بازگشت او بسته به تصميم اربابان اش است و خود او اراده اى ندارد.
وضع صحى او مناسب نيست و حزب نمى خواهد با باز شدن مشت بسته اى حكمتيار تمام امتيازات حزب را به يكباركى از دست بدهد و رسوايى صلح با يك مرده اى متحرك را به نمايش بگذارد.
ج
ضعف حكومت وحدت ملى و عدم تسلط دولت اين باند باج گير گردنه سياسى را بيش از حد جسور ساخته و سعى دارد با حداكثر امتيازات بيايد و اين در واقع يك نوع سو استفاده از موقعيت نظامى و امنيتى حكومت مى باشد.
د
ممكن است حزب با توجه به حضورش در كابل و ورود تروريست هاى مسلح تحت نام صلح بازى دوگانه را شروع كرده باشد و به نفع باند هاى تروريستى طالبان كار كند و بسيار امكان دارد حملات تروريستى اخير با همكارى اطلاعاتى عناصر وابسته به اين باند اجرا كرديده باشد.
بخصوص كه حكمتيار حاضر به استغفار از اعمال تروريستى و انتحارى گذشته اش نيست و از مردم افغانستان نه تنها حاضر به معذرت خواهى نمى باشد بلكه به كشتار و قتل عام خود افتخار هم مى كند .

>>>   به يك رازي در مورد حمله به بيمارستان دست پيدا كرديم كه به يگانگي خدا قسم اگر نشر اش كنم غني و اتمر و ستانكزي امر الله، كلك بدندان بگيرند كه زلمي از كجا خبر شده از كار ما..
در داخل شوراي امنيت ات نفر دارم .
منتظر باشيد به زودي نشر اش ميكنم.
مه به محمد رسوال الله خبر دروغ نشر نميكنم قسميكه روز اول حمله برتان گفتم كه بيش از دوصد نفر كشته شده، دولت و رسانه ها واقعيت بر مردم نميگند كه امروز دروغ هاي شان أشكار شد امروز هم دروغ نميگم برتان.

>>>   شاد زریر پارسےمنش
خی شما انتظار داشتید وزیری که در حکومت طالبان صادقانه کار کرده، با طالبان تماس همیشه‌گی داشته و ریشۀ باورش هم طالبانی‌ست، از کرسی وزارت دفاع با طالبان بجنگد؟!

>>>   اقالی زلمی اگر واقعا از یک راز حمله به شفاخانه ۴۰۰ بستر را خبر دارید پس منتظر چه هستید که ها حال افشا نکردید پس معلوم است که جناب عالی منتظر نشسته تا با این ترفند یا پول و یا چوکی را بدست اری واگر ان دو برایت داده نشد روز دیگری دروغ ات را ثبوت حقیقت کنی که مه کفته بودم که این راز را افشا میکنم باز هم اگر هدف خاص خودت و فریب مردم در کار نیست امروز همین راز راافشا کنید که دیده شود کهچهراز مهم را خود کشف کردی که تا کنون افشا نگردیده است اما از قسم هایت معلوم است که حرف دروغ را میگویی ورنه خودت بحیث یک جنرال رژیم کمونستی گذشته و یاد کردن جندین قسم برای من تعجب اور است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است