افغانستان قهرمان جام جهانی کیک بوکسینگ شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۷    ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ کد خبر: 130334 منبع: پرینت

نخستین دوره جام جهانی کیک بوکسینگ با حضور 8 رزمی کار روز جمعه در سالن پیام تهران برگزار و در نهایت نماینده افغانستان موفق به کسب عنوان نخست شد.

این رقابت‌ها به عنوان نخستین رویداد جهانی کیک بوکسینگ در ایران با استقبال خوب علاقمندان به این رشته با برگزاری خوب سیدحمیدرضا حجازی نماینده سازمان جهانی در ایران برگزار شد.

در این مسابقات محمد حسین درودیان (ایران)، کریستوفر روتین (مالت)، اریک انسینگا (کامرون)، ایلان دوراند (فرانسه)، ماتیا پدیو (ایتالیا)، آندریاس چاریتو (قبرس)، تسویوشی هارونو (جاپان) و علی اصغر حسینی (افغانستان) در وزن 70- کیلوگرم و در یک جدول به رقابت پرداختند.

در نهایت و پس از برگزاری رقابت‌های مقدماتی محمد حسین درودیان از کشور ایران و علی اصغر حسینی از افغانستان با پیروزی در برابر حریفان به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

دیدار نهایی برای نماینده افغانستان که یکبار مقابل دردویان بازنده شده بود، یک دیدار انتقامی بود که علاقمندان حاضر در سالن شاهد یک مبارزه جذاب و دیدنی بودند.

نماینده افغانستان با شروع مبارزه تسلط و کنترل خود را بر رینگ و روند مبارزه نشان داد و توانست درودیان را ناک دان کند.

مبارزه خوب حسینی در راندهای دوم و سوم نیز ادامه داشت. موتور درودیان برای جبران امتیازات از دست داده، از راند چهارم شروع شد، اما حسینی آنقدر امتیاز جمع کرده بود که در نهایت پیروز از رینگ خارج شده و جایزه دالری را به خود اختصاص دهد.

اما در سایر مبارزات این رقابت‌ها، در بخش سوپر کروزرویت سینا کریمیان (ایران) با ضربه پرشی زانو نیل آکونیو از آلمان را شکست داد. در مبارزه عنوان نیمه سنگین وزن وحید مهدوی از ایران با ضربه های کیک گیوری گرجستانی را از پیش رو برداشت.

در مبارزه عنوان بین المللی WKN (وزن 75 کیلوگرم) محمد مرادی (ایران) با امتیاز سورافون چوبون تایلندی را شکست داد. مبارزه عنوان بین المللی WKN (وزن 800 کیلوگرم) آرمین ابراهیم پور از ایران با امتیاز مقابل پیراپونگ چنچوم از لاووس صاحب پیروزی شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺑﺎﺩ ﺑﺮاﻱ ﻋﻠﻲ اﺻﻐﺮ ﻋﺰﻳﺰ و ﻣﻠﺖ ﻏﻤﺪﻳﺪﻩ و ﺩﺭﺩ ﺩﻳﺪﻩ ﻭﻃﻨﻢ
ﻣﻬﺎﺟﺮ ﺩﻭﺭ اﺯ ﻭﻃﻦ

>>>   شکر ! مبارک به همه ملت افغان!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است