وزارت معادن سرپرست در سرپرست بی سرپرست
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ کد خبر: 129750 منبع: پرینت

غزال حبیب یار سرپرست وزارت معادن از یکماه به اینسو بدلیل وضع حمل در رخصتی قانونی به سر می برد.
معین تکنیکی این وزارت که بدستور حبیب یار سرپرست تعیین شده بود او نیز به ترکیه رفته است.
پس از آن رییس هماهنگی که همزمان سرپرست ریاست تدارکات می باشد، مسوولیت سرپرستی این وزارت را برعهده داشت که او نیز برای یک سفر 15 روزه به هند رفته است.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


غزال حبیب یار سرپرست وزارت معادن ترکیه هند وضع حمل



قاریزاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی کا شخص مثل خا ن میر ( اشرف غبی ) ریس جمهور با شد انتظار از بد بد تر را با ید داشت خان میر سا لها قبل که از اثر ارتبا طا ت در یک ولسوالی ولسوال مقرر شده بود دزدی ها چور و چپاول و مردم ازاری به اوجش رسید یکباره گی خا ن میر در سر چوک ولسوالی پیدا و بلند شدو خطاب به خود کرده گفت :( دا سه ... بازار دی چی خا ن میر علقه دار دی )
محزون

>>>   حكومت بالاي دولت سوار و ملت ريخ ميزند. ههههه

>>>   انا لله و انا الیه راجعون ! درگذشت وزارت محترم معادن بی صنایع و پطرولیم دیزلیم گازیم رابه ع وغ تسلیت گفته و برای مرحوم و مرحومه این وزارت زیر زمین جایش را از بارگاه ایزد متعال خواهانم

>>>   خـــــطاب بــرای عبدالله و غـــنی متعصب نژاد پرست
برای هویت اقوام افغانستان احترام بگذارید
لطفا آنچه تصویب و توشیح شده عملی کنید
افغان یک کلمه نفرین شده است و این کلمه توسط انگلیس ها بالای ملت افغانستان تحمیل شده
اگر خواست شما افغانستان متحد است پس زیر چطر جمهوری اسلامی افغانستان متحد شوید
کلمه افغان هیچ وقت افغانستان را متحد و یک پارچه نخواهد ساخت
بی احترامی به هویت دیگران .. بی احترامی در برابر هویت خود شما است

>>>   ما غزال جان را در وزارت معدن معین و سرپرست مقرر کردیم،تا معادن افغانستان را از زیر زمین استخراج کند.
حالا او رفته و نمیدانم چی را از کجا استخراج کرده است؟

>>>   کارهای این دولت را در دم روبا هم بسته کنی پیش می رود.

>>>   اين خانم آنقدر بي كفايت ونادال است كه أصلا به همچون پستي إبقائه توهين بزرگ به كابينه است .
اگر زبان انگليسي اش گرفته شود در جاغوري چيز ديگري يافت نميشود ، تاسف به حال افغانستان كه بنام شايسته سالاري در كدام حالت حكومت جناب غني قرار دارد
فايق

>>>   خودیگه چی گپاست.
ع

>>>   صدیق‌الله توحیدی:
یکی از کمیشنران کمیسیون انتخابات به برگزاری انتخابات باور ندارد و می‌گوید که برگزاری انتخابات از پس‌منظر شریعت نا روا است!

>>>   از دزدی طیاره تا دزدی پول حُجاج و زورگویی داوود سلطانزوی !
در مورد این شخصیت یک جمله کوتاه بنویسید !

>>>   خوب اگر کلمه افغان به نفع قوم پشتون نیست چرا پافشاری دارن که باید ملیت پشتون باشه ؟؟؟؟؟

>>>   محمدعظیم عظیمی
اگراین کاررا تا دیرنشده نکنند یکی پس ازدیگر ی همه ی شان راکرزی غنی وفاشیست های دیگر خواهندکشت

>>>   چرا افغان نیستیم؟

پروفیسور جمیل حنیفی، که خود از پشتونهای سُرخاب لوگر است، میگوید که افغانها (پشتونها) تقریبا 22 درصد نفوس افغانستان را تشکیل میدهند، نه بیشتر. او این رقم را از روی حلاجی اسناد عصر امان الله خان بدست آورده و در یک پژوهش علمی به زبان انگلیسی زیر عنوان "بازنگری گذشته ها: تحمیل هژمونی استعماری از طریق لویه جرگه ها" به نشر رسانیده است. حال میدانید که چرا از نفوس شماری درینکشور طفره میرفته و میروند؟

"ملت واحد" از طریق تحمیل هویت یک اقلیت کوچک بر اکثریت بزرگ ساخته نمیشود! اگر صد سال دیگر هم جعل و تزویر کنید این هویت تقلبی شکل گرفتنی نیست.

>>>   به قلم احمدبهار چوپان

"تذکره و افتضاح چال بازی غنی
بیایید مسئله را اینگونه مطرح کنیم تا حل کردنش ساده تر شود.
اشرف غنی با تقلب گسترده و آشکار،بقدرت رسید؛ و از نظر من که هیچگاه او را رئیس جمهور خطاب نکرده و نمی کنم حضور او در این سمت غیر مشروع و بر مبنی یک مصلحت تحمیل و تحمل شده است.بنا او به دلیل نابرخورداری از مشروعیت حق فیصله در موارد مهم و منازعه برانگیزی چون تعدیل قانون مصوب ثبت احوال نفوس را ندارد. اینکه او در هفته های نخست آغاز کار ،که با افتضاح و اتهام تقلب سالار همراه بود؛ قانون مصوب مجلس شورای ملی در باره ثبت احوال نفوس را امضا کرد، به این امید بود تا آبی بر آتش خشم و انزجار مردم ریخته باشد.راه اینست که در یک حرکت سنجیده شده تا آنجا که برایمان ممکن است، از گرفتن شناسنامه هوشمند خودداری و به مجلس نمایندگان رجوع کنیم زیرا از یکسو اشرف غنی از منظر همان قانون اساسی جعلی صلاحیت تعدیل و تغییر قوانین مصوب مجلس را ندارد، و از سوی دیگر او فاقد مشروعیت و محبوبیت در میان عام مردم است.
#اشرف_غنی_رئیس_جمهور _نیست"

>>>   در نظام هاى ديكتاتورى براى سياست گذارى هاى كلان فقط زور حكومت مى كند و حرف اخر را ميزند ، قانون و نهاد هاى قانونى در راستايى منافع زور تفسير ، توجيح و همچنان اجرا ميشوند.

>>>   Zahir Ariaie
استبداد مى گويد ما شناسنامه ها را توزيع ميكنيم. اين توزيع ممكن اكثريت %66 در صدى خيالى را كه سالها تحميل كرده بوديم بلاخره افشا بسازد. البته در جريان كار تلاش خواهيم كرد تا از افشايى ان جلو گيرى نماييم. اما اين خطر از دست دادن اكثريت را ما با تحميل هويت خود بر ديگران انجام مى دهيم. استبداد همچنان مى گوييد ما هيچ عجله يى نداريم چون در قدرت هستيم و هم از حمايت خارجى و هم از حمايت وحشت افرينان برخوردار هستيم، رهبران شما را هم در تور قدرت و ثروت انداخته إيمان و وجدان انها را گرو نموده ايم. حالا اگر ميخواهيد همين ، اگر نمى خواهيد اين مسله را آنقدر طولانى ميسازيم تا خسته شويد و به جعل و تقلب خود با استفاده از قدرت خود ادامه مى دهيم. ما عجله يى براى شفافيت، تأمين امنيت ، مردم سالارى و ترقى نداريم چون همه اينها خلاف منافع استبدادى و فاشيستى ماست.ما هزاره ها را با سيم برق و ازبيك ها را با چى؟ ايشچى گير انداخته ايم و تنها شما ايد كه ايراد مى گيريد. استبداد با ذكر اين حرف ها مى گويد حالا توپ در ميدان شما مردم سالارى خواهان هست و انتخاب با شماست!

>>>   همی #سید #خواجه #آغا ... چرا باید از دیگران برتری داشته باشند؟
مگر نگفته اند که برتری در تقوی است!

>>>   طا صفوی

فاشیزم قبیله گراه بازهم یک جنایت تاریخی را برصاحبان اصلی این سرزمین تحمیل نمود...!
------------------------------------------------------------------------------
وای که چقدر درد آور است.. ؛ زخم های نامگزاری کشورجعلی به اسم «افغانستان» هنوز که هنوز است مرحم نگردیده بود وهنوز خون چکان است ونه خشکیده است .... متآسفانه که بازهم تیر تفنگ پدری این خون آشامان متعصب قبیلوی اینبار برقلب (هویت ) باشندگان بومی این مهین که گهر هستی وزندگی شان را تشکیل میدهد ضربه محکم وارد نمودند ویک هویت جعلی (افغان ) را هم به آن اضافه نمودند . دقیقا این درد ورنج که آینده اش قطعآ تباه کن ودرحقیقت توهینی است به مفهوم واقعی واژه " انسان " و نفس کشیدن با یک هویت جعلی که اصل انسانیتم را زیرسوال میبرد ؛ معلوم نیست که به کجا می انجامد .... باورکنید که این آغازکار است نه انجام آن...وحتی عاقبت اسفناک تاریخی وبی سرنوشتی وسردرگمی نسل فردا را رانمیتوان تصور کرد.....!

>>>   روزى نام خراسان حذف شد گفتند مصلحت كنيد!
روزى نام دانشگاه حذف شد گفتند مصلحت كنيد!
روزى روپيه كابلى حذف شد گفتند مصلحت كنيد!
روزى سرود ملى حذف شد گفتند مصلحت كنيد !
روزى قانون اساسى جعل شد گفتند مصلحت كنيد !
روزى آراء مردم ربوده شد گفتند مصلحت كنيد!
روزى أمده كه هويت ما حذف ميشود، ايا مصلحت كنيم؟
نوت: واژه ملت افغان قبلاً وجود نداشت ودر زمان كرزى وارد شناسنامه ها شد، !

>>>   عبدالله آخرین تیرش را به هویت ما نشانه گرفت!
عبدالله مار آستینی که در پانزده سال گذشته از مجلس بن تا امروز چندین بار غرور مردم ما را به معامله گرفت ، به رای و آرای مردم و اعتماد مردم ما پشت کرد و به خط عدالت گستری خیانت نمود.
عبدالله امروز چهره واقعی اش را نمودار ساخت و پرده از رخش برداشت ، این نامرد هویت ما را به معامله گرفت .
عبدالله نمک حرامی است که نمک خورد ونمکدان بشکست !
هویت من ، تاریخ من به سادگی شکل نگرفته ، این هویت را نه اسکندر ، نه چنگیز ، نه اعراب ، نه انگلیس ، نه روس و نه پاکستان تغیر داده نتوانست .
امروز یک گروه مزدور که در راس آن یک دیوانه ای روانی بنام غنی احمدزی اوغان قرار دارد با یک فرمان فکر می کنند هویت ما را تغیر داده می توانند .
شما هیچ غلطی کرده نمی توانید ، من تاجیک به دنیا آمده ام با همین نام نشان از جهان خواهم رفت و هیچ نام ننگین را که هویتم را بر نه تابد قبول نمی کنم.

>>>   دروازه ي رياست اجرائيه [ دكان تزوير و معامله] را قفل بزنيم تا پس از اين كسي جرئت و جسارت بازي با سرنوشت مليون ها انسان اين جغرافيا را نكند.
جواد میریان

>>>   افغانستان زاده استعمار است و نام این کشور توسط خارجی ها انتخاب شده است"


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است