نیروهای امنیتی، در دفاع مصمم تر از گذشته هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۱    ۱۳۹۵/۱۲/۹ کد خبر: 129689 منبع: پرینت

مراسم بزرگداشت نهم حوت روز نیروهای امنیتی و دفاعی ملی کشور در وزارت دفاع برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، امروز دوشنبه 9 حوت، جنرال قدم شاه شهیم، رییس ستاد ارتش افغانستان، در این مراسم از نیروهای امنیتی و سربازان جبهات جنگ تشکر کرده و گفت: نیروهای امنیتی ما در واقع ممصل وحدت ملی و علم برداران همان قاضیان و جهاد گران دوران استقلال و جهاد برحق افغانستان هستند که از آغاز جهاد تا کنون متحد و یکپارچه در برابر تروریستان شجاعانه رزم کردند. بدون شک در حال حاضر آنها بیشتر از گذشته مصمم تر با مراعات تر و در سنگر های دفاع از این آب و خاک قرار گرفته اند و به دشمنان زبون و قصی القب اجازه نخواهند داد به آرزوهای شوم و نامیمون شان برسند.
وی، در خصوص جنگ افغانستان اظهار کرد: ما در یک جنگ نیابتی قرار داریم و در ضمن با دشمنی روبرو هستیم که به عنوان ابزار دست برخی کشورهای منطقه با ما می جنگند و به هیچ قانون و اصول اسلامی و حقوق انسانی پابند نیستند. آنها برای خشنودی باداران خویش سرمایه ها وزیربناهای ملی کشور ما را ویران می سازند.

شهیم، در ارتباط با کارهای نیروهای امنیتی برای پیروزی در جنگ بیان داشت: بنابراین ما برای کسب ظفر و کامیابی در میدان های نبرد ارزیابی هایی را در قدم های مختلف قوای مسلح کشور توسط تیم های سیار مسلکی انجام داده ایم. با درک نقاط قابل انکشاف خویش تغییراتی را در رهبری قدم ها بوجود آورده ایم. کار بر تعلیم و تربیه، تجهیز و احیای مجدد قوت های زمینی و هوایی و قوت های خاص کشور به شدت جریان دارد . اینهمه آمادگی ها به خاطر دفاع مشروع و حفاظت از مردم در برابر تروزیزم و حامیان آنها می باشد.

رییس ستاد مشترک ارتش، می گوید: می خواهم به مردم اطمینان دهم که فرزندان دلیر شما در نیروهای امنیتی از وجب وجب این خطه و کشورمان دفاع خواهند نمود واز هیچ فداکاری دریغ نخواهند نمود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از برادران وخواهران عزیزم خواهش دارم سخنان تفرقه انگیز نگویند برای خدا وبخاطر خوشی پیامبر گرامی اش زندگی کنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است