از سفرها غیرضروری به پاکستان خودداری کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۷    ۱۳۹۵/۱۲/۸ کد خبر: 129636 منبع: پرینت

مرز بین افغانستان_پاکستان تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، پس از اینکه دولت پاکستان با ادعای اینکه تروریستان از طرف افغانستان وارد این کشور می شوند و مرز خود را بست، اینبار عمر زاخیلوال سفیر کشور در پاکستان از مردم خواست تا از سفرها غیر ضروری تا اطلاع ثانوی به این کشور خودداری کنند تا امنیت در مرزها تامین شود.

این در حالی است که دولت لیست شماری از تروریستان را به پاکستان داده است تا افراد تروریستی که در این لیست می باشند را به افغانستان تحویل دهند که دولت پاکستان در همینباره اعلام کرده است که هیچ یک از این افراد تروریست در پاکستان نیستند.

قابل ذکر است که صلاح الدین ربانی در هفته جاری به پاکستان سفر خواهد کرد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پاکیستان هر سال یک تاکتیک دارد و آنهم در یک زمان مشخص خط فرزی را بندش میاورد تا تروریست ها را آماده سازد برای عملیات های شدید تر بر ضد مردم و دولت افغانیستان و در یک وقت مناسب مرزها را آزاد میسازد تا با فشار مسافران و هجوم یکباره آنها دولت کابل نتواند بر ورود یک به یک افراد نظارت صحیح داشته باشد و اگر امسال نیز مرز به یک باره آزاد شود مطمئن باشید سال آینده دولت قسمت های بزرگتری از کنترلش خارج خواهد شد.
مولانا رفیق الله وطن خواه

>>>   من کارمند شناسنامه های ها برقی بودم قبلن. در قانون ثبت احوال نفوس تعریف کوچی چنین آمده است:
آنعده افراد و فامیلهای که در محل خاصی اقامت دایمی نداشته باشند و یا تحت خیمه نشین باشند سرپناه دایمی نداشته باشند، برای شان کوچی گفته می شود.
روزی در جریان وظیفه منزل یکتن از قاچاقبران مواد مخدر با دو همکار خود رفتیم برای خانه پری فورم شناسنامه برقی، منز پنج طبقه ای محللی داشت که اصلیت اش کوچی بود. در محل خانه خالی فورم (قومیت) آن شخص تاکید داشت که مرا کوچی بنویس ولی نظر به قانون ثبت احوال نفوس او دیگر از جمع کوچی گری خارج شده بود

>>>   اين زاغ خيل راستى كه مذدور زاغ هاى ان طرف سرحد است از پلانهاى كه انها دارند اول اين وظائف را به همين نوكر حلقه به گوش خود ميگويند.
ح ع

>>>   مرز احتمالی را پاکستان میبندند اما از ورود حبیب الرحمن که بدیدن پدراش به پاکستان رفته توسط نظامیان اش حراست و حفاظت میکنند معنای این کار را همه میدانند ضرورت به توضیح نخواهند بود .

>>>   راست میگوید برادر محترم مثال های زیادی وجود دارد بطور نمونه ملا تره که مشهور به تره خیل نماینده کوچی ها در پارالمان است است و قیوم کوچی قبلا عضو گروه طالبان و بنام بادولت پیوسته و جند برابر تیز تر در چور و چپاول املاک دولتی وشخصی صاحب سرمایه بزرگ خود را ساخته در حالیکه ملا تره و ملا قیوم امتیازات کوچی را میگیرند اما دارای خانه های مفشن در داخل شهر های بزرگ چون شهر کابل مارکیت و سرای و موتر های زرهی و لکس مادل جدید اند نه دیگر ان رمه شتر و بز و گوسفند ونه خیمه (غژدی) دارند ونه صحرا نشین هستند بازهم خود را کوچی میخوانند و امتیاز میگیرند بر خلاف لنجر های پولیس را توسطتفنگداران ملا تره سوختانده میشود و پولیس امنیت عامه را زخمی و لت وکوب میکند کسی از وی پرسان نمیکند و قیوم کوچی ترورستان طالبان را از داخل سرایش وارد قرارگاه امنیت رجالبرجسته میسازد و ده ها نفر امنیتی وملکی را میکشد اما از قیوم کوچی کسی حق پرسان را ندارد چیست که احمدزی کوچی است مربوط تیم تحول وتداوم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است