تربیت بدنی دختران را برای فحشا به ترکیه می فرستد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۴    ۱۳۹۵/۱۲/۸ کد خبر: 129631 منبع: پرینت

تربیت بدنی افغانستان دختران هموطن را برای فحشا به ترکیه می فرستد.

خبر ازاد گزارش کرد، شب يك محصل دختر خانم از تركيه مسیج كرد و از اداره تربيت بدني كه در راس آن آقای خيري است شكايت داشت. این دختر خانم در مسیج گفت ما را به نام بورسیه به ترکیه روان کردند و تا حال نه پول ليله ما را دادند و نه هم پول مصارف دیگر ضروریات ما را.

این دختر خانم افغانستانی همچنان در پیام صوتی که گریه می کرد گفت ما 13 دختر هستيم و حيران هستيم از هر طريقی باشد بايد پول پيدا كنيم تا اینجا زنده بمانیم یعنی اگر بیشتر مجبور شویم مجبورآ در ترکیه تن فروشی کنیم.

دوستان عزیز ما به دست خود عزت و ناموس خود به كشور خارج ميفروشيم به نام بورسیه مطمين هستم در صورت نرسيدن امكانات مالي به اين خانم دست به گمراهي مي زنند اينجا است به نام بورسيه خواهران ما را مي فروشيم.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دروغ محض است .

>>>   اگر شما واقعا پدر و مادر می داشتید شما یک دختر برای بازی دزر تر کیه چه می کردید
این دولت خو در غم عزت و ابرو افغا ن ها نیستند

>>>   مردم افغانستان دیگر نمی خواهند که حق شان بالای پاکستانی های آنسوی دیورند که امروز در برابر ما سنگر گرفته اند خورانده شود.

>>>   این دختر اصلا خودش به فحشا ترکیه رفته و ندانسته بود که در ترکیه بازار ندارد صرف همان همان کوچه ګشت های کابل است که به این دختران مانند در وازه لاهوری پول میپردازد و غریضه جنسی خود را خاموش میکند

>>>   اگر از واقعیت چشم پوشی نکنیم, این نظام تقلبی و تحمیل شده است نه ملی که ما کمر آنرا بسته کنیم. این نظام خودکامه است و همه چیز را برمحور منافع شخصی و قبیله ای پیش میبرد نه منافع ملی. پافشاری غنی بر نظام متمرکز به منظور تحکیم استبداد و حاکمیت شخصی و قبیله ای اش است.

>>>   Sahar
اشرف غنی به هیچ نظامی پابند نیست تجربه نشان داد این شخص بادارودسته اش فقط وفقط به بی ثباتی کشورونظام هرج ومرج وتداوام آن باورمند است.

>>>   هرگاه يك جوان هزاره و يك بانوى پشتون تبار بدون هر سدى توانستند باهم فاميل و زنده گى مشترك تشكيل دهند و هر جاى دل شان خواست در كشور زيست كنند ، آنگاه بدانيد كه يك قدم به ملت شدن نزديك شده ايد، ورنه خون ها، روح و بويى هم رنگى نخواهند داشت.

>>>   پرسش اینجاست که از زمان افغانستان شدن و افغان بودن، تاحال برادران افغان (پشتونهای کوه سلیمانی) چه سودی برده و چه افتخاری آفریده اند ؛
بجز وطنفروشی، جاسوسی، چاپلوسی، دروغ، خیانت، جنایت، وحشت، انتحار، انفجار، قتل، تقلب، درنتیجه ننگینترین و شرمگین ترین کشور مولد مواد مخدر و مردم گدا و محتاج را به جهان عرضه کردن دستاورد دیگری نبوده و نیست ؟

>>>   خو اگر خود شان تن فروش نباشیند دختر را به بورسیه تنها رفتن چی او هم در ورزش

>>>   23 minuten ·
تابو ها و مقدسات كاذب را بشكنيد ، عدالتخواهان تابوى هاى زيادى را كه روزگارى مردم حق و جرئت اظهار آنرا در تنهاى حتا زير لياف و بدرفت ها هم نداشتند ، شكستند ، تابوى سرحد ديورند شكست ، تابوى اقتدار شكست ناپذيرى حاكميت هاى تك قومى فروريخت ، تابوى دست سوز افغان بودن و نبودن خاكستر شد ، تابوى نام افغانستان ديگر حرام نيست ، تابوى بابا هاى جعلى تاريخ خط كشيده شد و تابوى مرده هاى بى صداى شما، ، زيارت شدند وووووو. اين تابو ها به ساده گى شكسته نشده اند ، سر هاى زيادى بريده شدند ، گلو هاى زيادى خفه گشتند و اين فرايند قربانى مردمان هدف مندو با شهامت بوده است نه از شكم چران ها و ترسو ها .
باور داشته باشيد تابوى حكومت هاى استبداى قومى هم شكسته خواهد شد و ما به فدرال دموكراتيك و مردم سالار دست خواهيم يافت .

>>>   اصلا این دولت یهو دی است ع وغ هردو شان خداوند طا لب واقعی را از این سر زمین کم نکند در غیر ان این ع وغ تمام دختران افغا نستان را به فحشا می کشد
ای مردم افغا نستا ن یک کمی غیرت داشته باشید

>>>   يك دورغ شاغ دار است بخاطريكه درتركيه سفارت افغانستان است چرا به سفارت در تمام نميشود ؟ كه خود را نام بد ميكنند

>>>   مخالفت با دين همه مشكلات را خواهد آورد، دوباره به دين رو بياوريد، و اين تربيت بدني كدام درد ملت را دوا نخواهد كرد، دوباره بخانه خود برگرديد، از تن فروشي افغان ها در تركيه شايد چندان پولي كسب نشود، چون تركها خودشان بسيار تن فروش هاي زيبا رويتر دارند.

>>>   پول ملی ما این بود و این باید باشد. اوغانی ( افغانی ) از نگاه حقوقی هم مشکل دارد مثال بسیار کوچک آن این است:
قیمت یک خر = 8000 هزار اوغانی. این یک توهین بزرگ به مردم اوغانستان است اگر ارزش یک خر برابر هشت هزار شهروند اوغانستان باشد.

>>>   در کمتر از ۵ دهه مردم افغانستان از شاهی مطلقه و مشروطه تا جمهوری دیکتاتوری و کمونیستی و اخوانی ها ی جهادی و امارت طالبان تا نظام دموکراسی قلابی غربی مردم ما هیچ چیزی به جز از مرگ و رنج میسر شان نگردیده است.مردم ما نقشی در این روند ها نداشته و اگر داشته اند فقط به نیابت از مردم چند ‌مزدور بیگانه در این تحولات نقش داشته اند.

>>>   از ترکیه و عربستان بر حذر باشید.

>>>   یک سوال مهم ملی :
همی #_کوچی از نظر شما چه تعریفی دارد؛ و آیا افراد مثل ملا تره خیل و یا کاکای اشرف غنی ، کوچی خوانده میشوند ؟

>>>   درخارج کنترول کردن دختران بسیار سخت میباشد و چرا رفتی تو منحیث یک دختر

>>>   ضرب المثل مشهور است که در چیز بی غیرت که درخت سبز کند بازدرسایه اش می نشیند مال ات را نگهدار همسایه ات را دزد مگیر به این حیرانم که افغان ها خودرا بسیار با ناموس وبا غیرت مگویند اما باز دختران خودرا به نام ورزش واموختن موسیقی به خارج روان می کنند که حالا سر وصدای خودشان بلند شده واه واه چه غیرتی وناموسی که حتی از این دیوثی تان خوک که نسبت به همه بیغرت وبی ناموس است شرم میکند

>>>   ما یک ضرب المثل عامیانه داریم که میگوید:ده کجا ودرخت کجا​​​؟؟؟ دختر ها به ترکیه رفته ،بعضی متعصبین ووطنفروش هاگپ از نظام غیر متمرکز میزند ،کابل راهم چوروغصب کردند،دیگر جای نمانده ،حال میخواهد بنام نظام غیر متمرکز حوزه غرب را به ایران ،مناطق ازبک نشین رابه ازبکستان ویکتعدادمناطق رابه تاجکستان وابسته ویابفروشد تاروح مسعود قهرمان مولی خوش شود.افغانستان مانند هر کشور دیگر کثیرالاقوام است وقتیکه بالای قدرت درکابل جور نمیآیید ،درولایات چطورجور خواهدآمد.آیافراموش کردید که به غیر از ولسوالی پنجشیر درهمه ولایات اقوام مختلف زنده گی میکند،آیا درسطح ولایات بالای قدرت جور خواهد آمد؟فعلاًاین ارمان را پدر وپدرکلانهای زیاد خاینین ووطنفروش ها مانند مسعود به گور برده ودیگرانش خواهد برد.بنام به اصطلاح اسلام چند نفر طالب ولایات شمال راناآرام ساخته که دوستم به همان سابقه جنگی وکش وفشش ودیگر جمعیتی ها که خودرا القاب چون قهرمان هاوسپهسالاران خراسانی وجهانی داده اند،نمیتواند آرام کند واگر خدای ناخواسته درصورت نظام غیر متمرکز جنگ بین اقوام هر ولایت صورت گیرد ،بازجلوی این جنگ راهیچ کس گرفته نمیتواند .

>>>   بازي كركت و تيم پشتونستان به ما هزاره ها تاجيك ها و ازبيك ها هيچ ربط ندارد.
ما مستعمره انگليس نبوديم كه با سربازان انگليس كركت يا توپدنده ياد گرفته باشيم، و تبم كركت هم متعلق به پشتونستان است به غير پشتون هيچ ربط ندارد اما متاسفانه از ماليات ما معاش وحشي هاي پشتون كركت را ميپردازند.

>>>   شرم است به این قسم افراد که خواهران مانرا به این بی عزتی به بورسیه روان میکنند
ناصر

>>>   -خطاب به برادران که درموردحکومت داری سابق سخنان بیسیارننگین وتعصب امیزگفتند تمام مردم افغانستان دانااست که کی حق کی ناحق است به گفته شماتمام حکومتداری های سابق بجزازخرابی ها خوبی نداشته ولی متاسفانه حکومت های تحت نام گلم جم،اشرار،پاتک سالاری وسائیرنام هاکه بااستفاده ازنام مقدس (جهاد)منشه گرفته بودتجربه کردیم درکدام حکومت داری سابق چنین فجایاوجنایات ازقبیل(قتل های قومی،نژدای،سرقت ها،بی ناموسی وغیره...) صورت گرفته بودکه درحکومت های تحت نام مجاهدین صورت گرفت.ایاهمین شمانبودیدکه ازدست ظلم وستم این مردم به طالب هاخوش امدیدگفته وگل انداختید. بنآچقدرکه سخن قومیت وتعصبی اظهارشودبه مخاطب به جزازکوچکی مفکوره ونادانی معرفی نمیشویم.

>>>   واقعا ناراحت کننده است ، دست ما که کوتاهه از کمک ، خدا همراهشون باشه ان شاءالله و اگه خیلی به سختی به سر میبرند میتوانند از سفارت کشورمان کمک بخواهند هرچی باشد به هموطنش کمک می کنند.

>>>   لعنت الله علیه.
واه بیچاره ها.
نفرین برین این حکومت.
ع

>>>   مخاطب بر فردي كه كه ميگويد كركت از پشتونها اس كركت اغايت جور كده كه ميگي از پشتونها است ورزش پشتون ، ازبك ،هزاره را چي قسم تشخيص بدهد و كسي حق ندارد كه در ورزش هم قوم پرستي و تعصب كند

>>>   یک خبر وچند ماجرا.
اگر راست بگویم قرآن برای زنان خیلی یک حکم زیبا دارد که :( به خانه های تان مستقر باشید) چونکه دشوار به نظر میرسد که یک دختر بدون داشتن محرم در بیرون از دیوار خانه اش محفوظ بماند. سخن چه رسد به ماجرای سفر های خارجی بدون محرم وآنهم با امید پرداخت هزینه مالی از سوی دیگران. وبعدی دیگر قضیه گلایه ازین دارد که دخترانی را هم میبینیم که به داخل کشور هم به اشکلا مختلف فحشاء را تروج میکنند بخصوص دختران قوم ... ما.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است