این بهار فصل گل و رنگ است یا فصل شروع جنگ؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۵/۱۲/۵ کد خبر: 129484 منبع: پرینت

رهبران حکومت وحدت ملی در جریان کمپاین انتخاباتی وعده شما ایجاد یک میلیون شغل جدید کار بود اما امروز بر تعداد بیکاران یک میلیون نفر افزوده شده است. ای رهبران حکومت وحدت ملی آیا فراموش کرده اید که مردها را قول است.

به عبارت دیگر شاید شما رهبران ملامت نباشید به عقیده من در گرفتاری ها و بدبختی های این سرزمین تنها شما عالیجنابان تقصیر ندارید ما نیز مقصریم.

مردمی که روشنفکران و تحصیل یافتگان شان کف زدن برای قدرتمندان را برای خود شغل انتخاب کرده باشند و حتی در این بازی شرم آور با یکدیگر رقابت می کنند، بهتر است به همچو آدم ها گفته شود:
خدا شما را قوت بدهد
محکم تر بزنید
کف بزن هی کف بزن هی کف بزن
کف برای حضرت ..... بزن
رقص کن، آواز کش، دیوانه شو
تا که ده انگشت داری دف بزن

به هر صورت امروز روز پنجم برج حوت 1395 است. 25 روز دیگر برج حمل می رسد. درمانده ام که این بهار فصل گل و رنگ است یا فصل شروع جنگ؟

شاید بعضی از شما به این امید باشید که رهبر ما دومین متفکر جهان است. سال آینده هیچ مشکلی در وطن نخواهد بود اما با عرض معذرت من عقیده دیگری دارم در كشوري مانند افغانستان شرط نيست كه شخص اول یا رییس جمهور حتما يک فيلسوف يا مغز متفكر و ايدیولوگ جهانی باشد.

كافی است اين فرد این آدم، "مرد عمل" و خدمتگزار صادق باشد. کافی است از شما چه پنهان در این کشور و در این رهبری هیچ کس ملامت نیست، چون می دانم در خانه ای كه دو كدبانو است، در آن خانه خاک تا زانو است.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هر دو رهبر ع غ محصول جنګ فرسایشی است با ید مردم تاوان جنګ بفردازند جنګ تحت هر عنوان خیانت به مردم عوام. هستند
ملت افغان چهل سال در جنګ درګیر است اول مسله صلح وجنګ حل شوند بعدا کار به مردم وابادی کشور
اشرف غنی در کمپاین انتخابات مزاق ایجاد یک ملیون شغل نموده بود اما شما انرا حقیقت قبول کردی
پکستان به افغانستان راکت و مرمی توپ فیر کردند اشرف غنی از ادرس غلط از کشور هند کمک طلب نمو دند در حالیکه در پایګاه بګرام امریکا سلاح ثقیل ومدرن جا بجا کرده وقتش بود که حد اقل دو راکت کروز بسوی اسلام اباد و پنجاب فیر میکردند. سرنوشت جنګ باید در خک پا کستان با الخصوص پنجاب باید تعین شود

>>>   ما برای اهداف بزرگ کار خواهیم کرد نه برای فرد !
شمالی بزرگ بستر یک نسل آزاده است؛ نه میراثی، شمالی بزرگ سنگرداران با شعور با اراده و مصمم داشته و همیشه در سنگر بوده و خواهد بود، شمالی بزرگ مایه افتخار و بزرگی این جغرافیا بنام افغانستان است.
شمالی بزرگ صدها رهبر جوان زیر تاکستان های شمالی تا پامیر ، البرز و قله های شامخ هندوکش را در خود جا داده و مثل آفتاب روشن اند.
برای پاسبانی و حراست ازین جغرافیا مطمین باشید که ما حضور رنگین خواهیم داشت.
هدف این کاروان بزرگ، رهایی جوانان از گرو تیکه داران قومی، مبارزه علیه مواد مخدر، فقر بیکاری، ،بی امنیتی و آگاهی دهی برای مردم خواهد بود
شمالی بزرگ به زودی....
رحیمی

>>>   داکتر عبدالله صداقت ندارد
استاد شفیق شرق
مطرح كردن تغيير نظام و توزيع تذكره‌هاي برقي- در حالي‌كه فرصت تطبيق آن در زمان كنوني گذشته - شعارهاي دروغيني اند كه آزموده‌ي ناكام سياسي براي پوشش شكست‌ها، ضعف سياسي و بي‌برنامه‌گي اش سر مي‌دهد. با ایمان کامل، برمبنای اطلاعات موثق و شناس دقیق باور دارم که داکترعبدالله در طرح مباحث کلان صادق نیست.
ما با دوگونه انحصار قدرت روبرو هستيم:
- انحصار قدرت در ارگ
- انحصار قدرت توسط خانواده‌ها.
حتا اگر نظام تغيير هم كند؛ خانوادگي ساختن قدرت پايان نخواهد يافت. تبعيض، تبعيض است. از هرجانبي كه باشد تبعيض است. كسي‌كه حق مردم را به اعضای خانواده اش می‌دهد، كسي‌که همواره شعارهاي دروغين سرمي‌دهد، كسي‌که مردم را به تكرار فريب مي‌دهد، كسي‌كه براي مردم و نظام، سال‌ها مزاحمت سياسي مي‌كند؛ كسي‌كه مردم را ابزاري براي تن‌پروري و تجمل‌گرايي مي‌سازد؛ فاشيست‌ترين است، متعصب است، انحصارگر است.

>>>   خود تعهد توافق نامه حکومت شراکتی یک دروغ محض است که ازجانب عبدالله برای تیم اش واز جانب تیم شان برای مردم کشور داده شده وهرگز وجودخارجی ندارد داکترعبدالله خودش یک لابی فاشیسم وبه اصطلاح وطنی آب زیر کاه است که به واقیعت همه را درین آب غلطانیده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است