پاکستان 51 مهاجر افغانستانی را اخراج کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۳    ۱۳۹۵/۱۲/۴ کد خبر: 129441 منبع: پرینت

پاکستان 51 مهاجر افغانستانی که به صورت غیر قانونی وارد این کشور شده بودند را اخراج کرد و به مقام های سرحدی افغانستان در مرز تورخم تحویل داد.

پیش از این، اتباع افغانستان از طریق گذرگاه تورخم بدون نیاز به ویزا وارد خاک پاکستان می شدند، اما مقام های پاکستان پس از حمله انتحاری به ایالت «سند» این کشور که منجر به کشته شدن بیش از 80 تن و زخمی شدن 340 تن شد با متهم دانستن کابل در این حمله مرز تورخم را به روی اتباع افغانستان بستند.

سایت «رادیو پاکستان» نوشت: پاکستان همچنین مجوز شلیک برای اتباع افغانستانی که بدون مجور قصد عبور از مرز تورخم را دارند، نیز صادر کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب عابد نوشته اند كه تعداد سهميه حجاج به ٣٠ هزار تن رسيده است.ايا بهتر نيست اين پول توسط همين مردم در كشور سرمايه گذارى شود ؟ اگر هدف ثواب است بمراتب بيشتر از حج در ساخت مكتب، كمك به محرومان، بيوه ها و يتيمان ، در ساخت در مانگاه و غيره بدست مى ايد. نه تنها اين كار شما ثواب بلكه صدقه جاريه برأى تمام عمر خواهد بود. خداوند برأى چنين كار خيريه همه گناهان شما را خواهد بخشيد چون عملاً نيت خير تان را به اجرا گذاشته ايد در حاليكه بسيارى از مردم نمى توانند بعد از حج به توبه خود وفا كنند و توان توبه نصوحا را ندارند و فقط از حج انچه برايشان مى ماند نام حاجى است كه فعلاً از كش افتاده است!
البته كسانى كه هر دو را انجام مى دهند با انها حرفى ندارم.

>>>   پاکستان همیشه با دهن امریکا ‍‍‍‍‍‍اب میخورد خصوصآ بعد از آمدن
ترامپ رییس خشن و بی تجربه ای امریکا به نقش پای او گام میگذارد
حاکمان پاکستان غلامان امریکا و جیره خوار اند
افراسیاب ننگرهار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است