نشست رییس جمهور با رهبران سیاسی و جهادی
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۳    ۱۳۹۵/۱۲/۴ کد خبر: 129440 منبع: پرینت

نشست مشورتی با رهبران و بزرگان سیاسی و جهادی کشور به منظور بحث روی مسایل عمده ملی، امنیتی و سیاسی، قبل از ظهر امروز در ارگ برگزار گردید.

به گزارش ریاست جمهوری، در این نشست که شماری از رهبران و بزرگان سیاسی و جهادی حضور داشتند، روی حاکمیت قانون و تحولات اخیر در افغانستان و پاکستان و اقدامات دولت افغانستان در زمینه، بحث و تبادل صورت گرفت.

رییس جمهور غنی در رابطه به انتخابات معلومات ارایه کرد و بر برگزاری انتخابات و استقلالیت کمیسیون های انتخاباتی تاکید ورزید.

در این جلسه رهبران و بزرگان سیاسی و جهادی نیز دیدگاه های خویش را در مورد مسایل مختلف کشور شریک ساختند و از حکومت افغانستان بخاطر بحث و آمادگی ها برای برگزاری انتخابات قدردانی نمودند.

همچنان قرار بر آن شد تا نشست های مشورتی با رهبران و بزرگان سیاسی و جهادی در رابطه به مسایل مختلف کشور در آینده نیز ادامه یابد.

در این نشست برعلاوه رییس جمهور کشور، محمد سرور دانش، داکتر عبدالله، حضرت صبغت الله مجددی، محمد حنیف اتمر، فضل الهادی مسلمیار، محمد کریم خلیلی، محمد خان، صلاح الدین ربانی، فرید حمیدی، عبدالسلام رحیمی، محمد اکرم اخپلواک، احمد نادر نادری، هدایت امین ارسلا و ذبیح الله مجددی اشتراک داشتند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این ع و غ تمام روز در جا پلوسی رهبران فروخته شده است

>>>   با معذرت از یکی دو تا آدمی که در کابینه در سنا و یا پارلمان موجود باشند ...بقیه تمام روسپی و خاین مفسد و غیره را یا این مردم خود انتخاب کرده اند یا از طرف انتخاب شده ای شان گماشته شده اند ....حال اگر سرباز لت و کوب میکنند . راه ها را میبندن. ..دزدی و چپاول خیانت انتحاری و هر بلای را سر مردم میآورند نوش شان ......

>>>   داودزي
كانديد و مهره اصلي كرزي
كانديد حراست و ثبات
كانديد ده ها گروه بي نفوس و شكست خورده ديگر در انتخابات اينده
پاكستان را اخطار ميدهد
يك گپ خنده آور در صورتيكه حقيقت پاكستان ستيزي اش را همه مثل افتاب ميدانند و همين شخص در دوران وزارت اش شمال را لانه پاكستاني ها ساخت

>>>   حکومت با مصئونیت بخشیدن به تعدادی اوباش، خیانتی نا بخشودنی را مرتکب میشود. زمانی که سرباز پولیس در حال اجرای وظیفه دولتی، توسط قانون شکنان مورد تعرض قرار گرفته، غرور او پایمال و نسبت به او هتک حرمت میشود، از دیگر همقطاران او نباید در آینده انتظار ایستادگی در مقابل بی عدالتی را داشته باشیم.
اگر سران حکومت درک کنند، سیلی و ضربه ای که بر بدن پولیس وارد میشود در حقیقت صورت رهبری این دولت را نشانه گرفته است. رفتار نامناسب با مجریان قانون، اعتبار مردم نسبت به نهاد های امنیتی را کم خواهد ساخت و دوام این امر برای کشور میتواند فاجعه بار باشد.

>>>   اینها که بر شمرده اند نه رهبران ...... اند ونه هم سیاسی وبعضا از یک خانواده دونفر به نظر میرسد واین به ان معنیست که همه ازیک گروپ وانهم هواخواهان انگلیس وامریکا باید گفت که رهبران واقعی استاد سیاف واستاد محقق وارغندیوال وکرزی وجنرال دوستم انداز گروپ یاد شده به نمایندگی همه یکی شان هم اگر میبود کفایت میکرد ویا هیچ نه خود مغز متفکر دوم جهان میشود از همه نمایندگی کند بهر حال موضوع های پشت پرده ای هم شامل مذاکرات شاید بوده باشد همچنان پافشاری وفشار اوردن بیشتر بالای جنرال دوستم وگروه بندی های بعدی در انتخابات و... وبلاخره شاید خواب واستخاره ای تازه ای جناب مجددی وازهمین قماش موضوع های مضمر وپنهان که بعد هاروشن خواهد گردید
تبنگ چی

>>>   یکی از بزرگترین جفاهایی که آمریکایی ها بر مردم رنجدیده و کشور آغشته به خون ما کردند، تحمیل شیادی به نام کرزی بود.
جفای بدتر از آن، تحمیل بیماری به نام حاجی غنی احمدزی بود.
به قول معروف:
یارب چه کرده ایم که جور دو زی کشیم.
Aziz Arianfar

>>>   دروغ است هدف فریب و از بین بردن رهبران مردمی است

>>>   به اشرف غنی احمد زی شرم و رو سیاهی است که از قانون گپ بزند .
سلطان علی مزار شریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است