نامه نامتعارف و التماس گونه اشرف غنی به نارندرا مودی
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۸    ۱۳۹۵/۱۲/۴ کد خبر: 129437 منبع: پرینت

سفیر افغانستان نامه اشرف غنی را به نارندرا مودی داد.
«شیدا احمد ابدالی» سفیر افغانستان در دهلی‌ نو در دیداری غیرمنتظره نامه اشرف غنی را به نخست وزیر هند سپرده است.

منابع هندی گزارش دادند، در نامه آمده است که ارتش پاکستان به غیرنظامیان افغانستان در مناطق شرقی افغانستان موشک شلیک کرده است و آنها نیز مجبور به ترک خانه‌های شان شده‌اند.

نارندرا مودی در واکنش به این یادداشت تعهد داده است که از افغانستان حمایت خواهد کرد و از هیچ همکاری دریغ نخواهد کرد.
نخست وزیر هند گفته است که هرگونه حمله از سوی هر کشوری به افغانستان صورت بگیرد مانند حمله به هند محسوب خواهد شد.
وی افزوده است که دولت هند برای دفاع از غیرنظامیان افغانستان از هیچگونه حمایت و همکاری دریغ نخواهد کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این جغه را به کلاه کج کلا خان بزنید که از بیکفایتی یک اردو منظم را به خاک یکسان کرد. و در بدل لقب قهرمانی کسب کرد.

>>>   با این کار میخواهند چند پولی از هند بگیرند
کلک حق گو

>>>   غنی جان پیمان امنیتی را با بادارانت به چه منظور امضا نموده ای که از هندو ها کمک خواسته ای مگر ان غیرت افغانی ات کجا شد ؟ هندو ها بیچاره ها خود شان از موش می ترسند باز ترا کمک می کنند . پس این جغه ای لنگوته ات چه معنا دارد . هندو ها از غیرت افغانها فلم ها جور کرده اند. تو بااین مکتوبت همه افغانها را شرماندی .

>>>   جفنگ نگو. اوردوى كشور را سبغت الله مجددى جادوگر انگليسى ملغاء قرار داد واين را تمام مردم به گوش خود شنيدند. وتمام مردم شاهد اند كه اين مدارى امد وچنين كار را كرد.
ح ع

>>>   غنی نامه ارسال نکند اقوام ازبک تاجیک و هزاره را آزار و اذیت نکند. جوانان جنبش روشنایی را کشتند. تاجیکان را توهین کردند و ازبک را از ارگ و قدرت اخراج کردند. از هند چه میخواهد دروغگویی. غرب و امریکا را فریب دادند افغانستان را نابود کردند و امریکا را در آسیا بی آبرو میکنند و به شکست روبرو میکنند. اوبیادر غنی خان و گروه او پشتون میخوهد نه افغانستان باید اقوام غیرپشتون از وطن فرار کنند.

>>>   مجددی ارزش مولی را داشت مگر از ریاست جمهوری برطرف نشد؟ .سقاوی ها میخواستند از پشت ریش مجددی مردم را فریب دهند و جفاء بزرگی به ملت کردند

>>>   این پیمان امنیتی با امریکا چه شد این پیمان باید هر چه زود تر لغو شود

>>>   غنی نیز از امان قوم یهود بی غیرت است که به کمک انگلیس حکومت را شروع کردن بعد روسیه بعد آمریکا و 44 کشور دیگر .
مردم به یاد دارن که امی قوم یهود اوغان پاکستانی و عرب و چچنی را با خود افغانستان آوردن به نام طالب به این قوم یهود ناموس مهم نیست جز حکومت به کمک بیگانگان

>>>   بسیار جالب است چندی پیش ریس جمهور غنی با تقلید از کرزی می گفت ما شیر هستیم هیچ کس نمیتواند به طرف ما چپ سیل کند و اگر سیل کند می خوریمیش ما شیر هستیم ودیروز هم من که ببیانه او را در اکادمی مارشال فهیم شنیدم فکر کردم دولت افغانستان به رهبری اقای غنی یک ابرقدرت در سطح جهان است وبس هیچ مشکل در افغانستان وجود ندارد.

>>>   هند به خاطر دشمنی با پاکستان فعلا مثلا دوست افغانستان است و این مساله بیشتر دشمنی پاکستان را برمی انگیزد و دودش به چشم افغانستان می رود و ما زمین جنگ هند و پاکستان میشویم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است