مردم میمنه خواستار قطع نشرات طلوع (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۷    ۱۳۹۵/۱۲/۴ کد خبر: 129418 منبع: پرینت

مردم میمنه خواستار تحریم تلویزیون طلوع شدند.
اهالی ولسوالی میمنه ولایت فاریاب در اعتراض به نشر مطالب طلوع و برای تحریم این شبکه تمامی دستگاه های دیجیتال خود را آتش کشیدند.
آنها تاکید می کنند که باید از نشر مطالب این شبکه در فاریاب جلوگیری شود.


افغانستان فاریاب میمنه تلویزیون طلوع

افغانستان فاریاب میمنه تلویزیون طلوع



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینه گر عکس تو نماید راست
خود شکن اینه شکستن خطاست
طلوع هم مانند سایر رسانه ها وبانگاه های خبری باید وظیفه ای نشر وپخش اطلاعات را داشته باشد میدیا انعکاس دهند ای حقایق بوده کدام تصرف خاص در واقعیت های موجود نمیتواند انجام دهد بالخاصه که رقابت های فراوان دربین وسایل نشر وپخش موجود است
اما مشکل ما با طلوع بزرگتر ازین است که شخصیت بزرگان مارا تخریش مینماید ویا اله ای دست یهود ونصاری است باشدهیچ نشریه ای ازاد در همه جای دنیا نداریم ولی این تلویزیون به دستور بیگانگان در نشر وترویج فساد بی اندازه افراط مینماید واز تقریبا بیست سال بدین سو تمام هم وغم ان اشاعه ای فحشا وفساد است وبسیار کوشش دارد تا بدحجابی وبی حیای را در کشور حکمروا سازد در واقع با این کار با فرهنگ ملت بازی نموده در دل هرفرد متدین عقده های فراوان ازان ریشه دوانده است انشا الله روزی خواهد رسید که مانند مردم فاریاب مقر این دستگاه دین ستیز والحاد منش را بسوزانند
نیم جان از نیم روز

>>>   حالا فهمیدند که این شبکه از کفار است و از منافقین که بدتر از کفر است به پیش برده میشود. باید تمام شبکه ها در شرایط فعلی بند شود به جز یک رادیو و تلویزیون ملی کشور.

>>>   خو ب کار کردن زیرا تلو یزون طلوع همه جو انان را گمرا می کنند ما نند ستا ره افغا ن

>>>   قهر غریب ضررش بخودش میرسد شما مردم بهتر است منافع خود و کشور خود را در نظر داشته باشید و دنباله رو این سیاست مدارهای که منافع خود را بر مردم ترجیع میدهند نروید چون این ها قابل اعتماد نیستند.
افغان

>>>   اين كانال قسمت تبليغاتي اشغال امريكايي را به پیش می برد
حسن

>>>   برخی آگاهان باور دارند که دوستم در انتخابات آینده کمر غنی احمدزی و یا کدام زی دیگر را مثل زمان کرزی بسته خواهد کرد.
حالا دوستم پرستان بجای قدرت نمایی به حکومت غنی آنتن های تلویزیون طلوع را تخریب کردند که چرا جنایات رهبر بد اخلاق شانرا نشر کرده است. این در حالی بود که همین‌تلویزیون طلوع بود که قدم بقدم با دوستم در خبر رسانی نمایشات مضحک عملیات ها در فاریاب و جوزجان از دوستم یک قهرمان افسانوی ساخته بودند. اما حالا به ادعای دوستم این یک تلویزیون دروغگو است. از دوستم و دوستم پرستان کرده دروغگو و بی حیا در افغانستان کیست؟
درست گفته اند: تا احمق در جهان است، مفلس خوار نمی ماند.

>>>   کارنیک وپسندیده است.
ع

>>>   هههههههههههه
چقدرخوده مسخره کردن نگاه نکنین بزورکه بخانه های تان نمیاید طلوع 90 فیصد مردم دوست دارد اگه یک ولسوالی خوش نباشه دلشان
هراتیییییییییییییییییییییییی

>>>   رسانه ها شیرازه خوانواده های متدین را از پاشیدن جوانان را به گمراه و شهوت رانی مبتلا ساختن و فساد را در بین مردم ترویج کردن.

>>>   تلویزیون طلوع واقیعا بعضی برنامه های مبتذل دارد که جامعه را بطرف بدبختی سوق میدهد جوانان ونوجوانان را منحرف میسازد.

>>>   منع شنیدن تلویزیون طلوع وشکستاندن چند دیش انتن و ریسورد به زور تفنگداران جنبش دوستمی جبرا بالای مردم منطقه تحمیل گشته نه اینکه یخواست خود شان تلویزیون طلوع از هر نقاط کشور و جهان اخبار را بدون ترس وحراس از این شخص صاحب قدرت و یا ان شخص خبر رسانی میکند اما اعضای جنبش به پخش خبر های تجاوز دوستم به عزت و حیثیت انجینر ایشچی که خبر انرا از زبان ایشچی پخش کرده دوستم و اعضای جنبشی ان برضد تلویزیون طلوع با تبلغات وواکنش صدا بلند کرده اند .

>>>   شبکه طلوع نفاق افگن است حامی این شبکه اسراییل است

>>>   .... دستمال کشهای دوستم است نیرنگ بزرگ است فقط طلوع فساداست چرا برای شبکه های دیگر تظاهرات نمی کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است