پاسخ دندان شکن به پاکستان، تنها شعار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۴    ۱۳۹۵/۱۲/۲ کد خبر: 129311 منبع: پرینت

حکومت مسایل سهم مطرح است و وقتی پای سهم در میان باشد مردم و نظرشان هیچ هستند.
به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، فضل الله وحیدی، والی پیشین کنر گفت: مردم افغانستان ذاتا تروریست نیستند. تاریخ ثابت کرده است وقتی تعرضی به این مردم صورت گرفته اینها در جنگ رو در رو در برابر متعارضین ایستاده اند و هرگز اینطور نبوده که بمبی را در جیب شان مخفی کنند و در میان مردم بروند تا کسی را بکشند. کسانیکه این کارها را می کنند از جای دیگری هستند.

وحیدی می گوید: جواب دندان شکن دادن یا ندادن و برخورد کردن یا نکردن به دستورات بالا و مدیر برمی گردد و پاسخ دندان شکن وقتی است که او دستورش را بدهد. در زمانیکه بنده والی بودم، برایم این امر ثابت شده است. در مسایل مملکتی اگر فرد مدیر دستور بدهد، می شود و اگر ندهد، این گفته ها فقط شعار است که همیشه داده شده است.

وی می افزاید: حکومت در داخل مشکل دارد و مشکلش این است که اگر مردم داخل قدرت شوند، باید نظرشان محترم شمرده شود، در حالیکه در حکومت مسایل سهم مطرح است و وقتی پای سهم در میان باشد مردم و نظرشان هیچ هستند.

والی سابق کنر افزود: صحبت های سران کشور ها در نشست امنیتی مونیخ، پاکستان را دست پاچه کرده است و می خواهد نشان بدهد که خود از تروریزم صدمه دیده است. در فرصتی که هست حکومت باید از اختلافات داخلی اش بگذرد و مدیریت کند تا توجه جامعه جهانی جلب شود و همزمان هر دو مساله که پاکستان مرکز تروریزم پروری است و جواب بالمثل دادن را پیش ببرند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا همین طور است وقتیکه دولتمردان از اثر پر خوری معده های شان زیاد گیس می کند باز بخاطر ترساندن دالخور ها طرف پاکستان یگان فیر های هوایی می کنند .

>>>   "پاسخ دندان شکن" را شهید داکتر نجیب الله و پیروانش خوب میفهمیدند!! "پاسخ دندان شکن" کار ع و غ، این یزکهای قرن 21 نیست!!!!!!

>>>   تا روزیکه غنی فاشیست به اصطلاح ریس جمهور باشد هر فرد پشتون در هر گوشه این کشور جنایت کند معاف است قانون تنها بالای اقوام غیر پشتون قابل تطبیق است و تنها غیر پشتون ها در صفوف نیروهای امنیتی بری تامین امنیت و دوام این حکومت استبدادی نقش داشته باشند

>>>   خرد، تدبير، خودسازندگي، دولت و ملت سازي و توسعه اقتصادي راه حل براي پيروزي نبرد عليه پاكستان است نه جاسوسي به هندوستان يا بلند كردن شعار ميان تهي!
بايد اين تنش را خرد سياسي حل كند نه پوپليسم سياسي و إحساسات.

>>>   میشرمیم زیر برق شما زندگی میکنیم دنیا ماره به نام افغانستان میشناسد کشوری همیشه جنگ خون ریزی برتری جوی نوکری غلامی کدن مردم جاسوس به دشمن ناموست دشمن خاکت دشمن مردمت بی غیرتی که روزی صد راکت از ان سوی مرز پرتاپ میشود سر خاهر و مادرت یک مرد پیدا نمی شود استاد شود در مقابلش باز میاید از بیرق گپ میزنه شما آبرو عزت ده بیرق نماندی کلشه فروختی خوده بر تر هم میگره

>>>   اگرواقع گرایانه به مسایل پیچیده میان دوکشوردیده شود ، افغانستان نه توان مقابله با پاکستان را دارد ونه هم اراده یی در حکومت افغانستان است که با پاکستان عمل بالمثل نمایند ، این حکومت پراست از اجنتان و جاسوسان پاکستانی که سالهای سال بنام جهاد کاسه پاکستانی ها را لیسیده اند ، بنآ صحبت از تجمع نیرو در نوار خط مرزی دیورند خاک پاشیدن است در چشم مردم ، حکومت ودولتی که چهارتا طالب پای لچ را شکست داده نمی تواند ، چگونه ارتش مجهز پاکستان را شکست خواهد داد ؟

>>>   حالا ثابت شد که اشرف غنی از جانب امریکا وظایفی بدوش دارد!!! عبدالله ناق خوده سنجاق کرده، در دستگاهیکه غنی پیوند دارد، برای عبدالله چندان امکان ندارد که پیشرفت کند!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است