فساد نهادهای امنیتی، باعث تلفات افراد ملکی
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۳    ۱۳۹۵/۱۲/۲ کد خبر: 129310 منبع: پرینت

مسوولان وزارت داخله می گویند که نبود پلان دقیق و تجزیه تحلیل دشمن در میدان های جنگ در بسیاری از موارد باعث افزایش تلفات نیروهای امنیتی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، زلمی وردک آگاه مسایل سیاسی، در خصوص علت افزایش ناامنی ها گفت: افراد مسلکی در افغانستان بسیار زیاد هستند اما متاسفانه کسانی که در اینجا مسلکی هستند و روابط ندارند، در انزوا قرار داده شده اند و در هیچ جایگاهی قرار ندارند. در گذشته رسیدن به درجه جنرالی، بسیار سخت بود ومراحل و شرایط خود را داشت، رسیدن به مرحله جنرالی، فردی آبدیده و با تجربه می خواست. این جنرال هایی که امروز در افغانستان کار می کنند، هیچگونه تخصصی در این زمینه ندارند. تا جایی که امکان دارد یک ملای مسجد هم جنرال شود و همین امر موجب عدم کنترل ناامنی ها می شود.

وی، ادامه داد:به این ترتیب است که فساد در تمام بخش های امنیتی گشترس پیدا کرده است و همین هم باعث شده است که ناامنی ها هم در افغانستان گسترش پیدا کند.و افراد ملکی و نظامی زیادی کشته می شوند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تا روزیکه غنی فاشیست به اصطلاح ریس جمهور باشد هر فرد پشتون در هر گوشه این کشور جنایت کند معاف است قانون تنها بالای اقوام غیر پشتون قابل تطبیق است و تنها غیر پشتون ها در صفوف نیروهای امنیتی بری تامین امنیت و دوام این حکومت استبدادی نقش داشته باشند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است