مقام های لشکرگاه مشغول بچه بازی اند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۵/۱۲/۲ کد خبر: 129296 منبع: پرینت

شهر درگیر جنگ و مسوولان مشغول بچه بازی می باشند.

باعث حيات، خبرنگار آريانا نيوز می گويد: در حاليكه جنگ شديد در ساحات حوزه سوم و چهارم شهر لشكرگاه جريان داشت و مردم نگران سقوط شهر بودند ولی مسوولان ولایتی مصروف کار دیگری بودند.

در درون مقام ولايت مديران جنگ سرگرم محفل بچه بازى بودند. حيات از مديران بچه باز نام نبرده است.

نعیم نظری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم قندهار و هلمند که بسیار بچه باز هستند و همیشه از زبان های مردم در مورد این دو ولایت صحبت شده است، طوریکه دیده میشود والی صاحب نیز یک چهره بشاش و جذاب دارد، نشود که طعمه همچو بچه بازها گردد، که باز این شرم را به کجای ولایات شرقی ببریم.

>>>   درجنوب چنین کارهاجریان دارد.
ع

>>>   چون بادرنگ خیل است معاف است
اگر تاجیک هزاره اوزبیک باشد قانون از چار طرف پیدا میشود

>>>   این جنگ از خلاصی نیست مردم تاچه وقت منتظر باشند که بعد ازجنگ

>>>   یاحق !
فاشیزم اوغانی اساس تمام مشکلات و مصیبت ها و فجایع در کشور ماست !
فاشیست های اوغان توانسته اند تمام جریانات سیاسی و نظامی و اقتصادی مطابق خواسته های غیر انسانی خود رهبری کنند و از تمام امکانات برای تطبیق پلان های شوم و قدرتمند ساختن خود بهره برداری نمایند !
در بعد سیاسی ؛ فاشیست ها از هر امکان و وسیله ای ممکن برای ایجاد اختلافات قومی و ایجاد پراگنده گی داخل قومی استفاده می کنند ، مردم را سرگرم شر زبانی و عقیدتی می سازند و خود بدون دغدغه و خوف و خطر دار و ندار مردم را چپاول می کنند !
ما شکی نداریم که پاده وحشی طالب هم از طرف فاشیست های ارگ نشین رهبری و حمایت عام تام میشوند و فاشیست ها در قوی ساختن آن چوچه های سگ و ضیعف ساختن نیروهای اردوی ملی سهم زیاد دارند و تمام معاصره ها و تسلیمی ها و قتل عام های سربازان ما با فرمان و پلان های آنها صورت می گیرد !
تسلیمی های این چند روز آخیر هم نمی تواند خارج از صواب دید فاشیست های ارگ بوده باشد ! و این جریان همچنان ادامه خواهد داشت تا اینکه فاشیست های طالب صاحب چند ولایت بشوند و آنگاه شریک قدرت !
اگر نیروهای ملی و مردمی کشور مان دست از خیال پردازی های شان بر ندارند و به واقع نگری روی نیاورند ؛ مشکلات و بدبختی ها مردم و خیانت ورزی های فاشیست را درست درک نکنند و از حالت واکنشی خارج نشوند و در مقابل تطبیق پلانهای ضد انسانی فاشیست های ارگ نشین جدن قیام نکنند و مانع ایجاد نکنند ؛ بزدوی همه گرفتار چوب و چماق تف و تکفیر و قصاص و شلاق خواهند شد و همین اندک مجرای تنفس هم بروی مردم مان بسته خواهد شد ! پیش از آن همه دروازه ها باید بروی فاشیست ها بسته شود !
مرگ بر فاشیزم ؛ زنده باد آزدی و عدالت اجتماعی !

>>>   خو اينهم يك كار است ديگه ...

>>>   قوم لوط إنشاءالله غرق خواهند شد.

>>>   "شهر درگیر جنگ و مسوولان مشغول بچه بازی می باشند."
خی چی کنن دیگه؟؟؟ هر کس مسلک خود را تقویه میکند!!!
یک هفته قبل در بی بی سی "بچه بازی" تخار را در یک فیلم مستند نشان داد!! بخدا وحشت کردم !! و "رهبران ..." را با این "فرهنگ" شان از ته دل "نفرین" گفتم!!!!!
فردا تصادفا یک دوستم را که یک وقت "مجاهد" بود_ وحال استغفار کشیده_ دیدم و قصه دیدن فلم مستند "بچه بازی" را در بی بی سی برایش با تعجب قصه کردم.
خندید و گفت:" فلانی صاحب!! تو هم زور آدم ساده هستی"!! " ما در زمان جهاد لا اقل هفته سه شب از این محافل با زنگ و جامن داشتیم. کلان کلان آدمها در محافل ما حاضر میبودند!!!!

>>>   میشرمیم زیر برق شما زندگی میکنیم دنیا ماره به نام افغانستان میشناسد کشوری همیشه جنگ خون ریزی برتری جوی نوکری غلامی کدن مردم جاسوس به دشمن ناموست دشمن خاکت دشمن مردمت بی غیرتی که روزی صد راکت از ان سوی مرز پرتاپ میشود سر خاهر و مادرت یک مرد پیدا نمی شود استاد شود در مقابلش باز میاید از بیرق گپ میزنه شما آبرو عزت ده بیرق نماندی کلشه فروختی خوده بر تر هم میگره

>>>   شاه آغا مراد محسنی
پدرآن شان وطن را فروختند حالا اینها بخاطر دفاع از وطن دادخواهی میکنند عجب ولا.
تمام بد بختی جامعه از دست ای وحشی های قرن بیست ویک است.
بالای خود ریشخند زدند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است