دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۴    ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ کد خبر: 129214 منبع: پرینت


دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ

دیدارهای اشرف غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب حكومتى، براستى كه اوغانستان است تركيب هيات خودش نشان ميدهد اين حقيقت را

>>>   براى همين تاكيد داريم كه سيستم بايد فدرال شود ، آقاى غنى هر چند از دير زمانى تك روى قومى را آغاز كرده است و از نمايش آن در محافل جهانى هم باكى ندارد و اما معامله گران و بى انديشه هاى ما، ماموريت خود را تحت رياست جمهورى او جشن مى گيرند و قسم خورده اند كه با دستخط او استان دار شوند تا با راى مردم در فدرال ها .
افراد همين معامله گران از همين اكنون براى رياست جمهورى دوباره يى غنى و يا افراد برگزيده او چون اكليلى حكيمى و ديگران آماده گى گرفته اند و براى آنها تبليغ مى كنند. بدون سيستم فدرال فاشيزم قومى ريشه هايش عميق غرس خواهند شد كه عواقبش فاجعه بار خواهد بود. معامله گران را عبور كنيد و تا دير نشده است براى مبارزه عليه فاشيزم قبيله آماده شويد .

>>>   از این جماعت انتظار وحدت وهم گرایی،عدالت و پیشرفت متوزان اقتصادی واجتماعی را هم داریم.

>>>   نمیدانم
خوش باشیم یا خفه
در دو سفر اخیر به امارات متحده عربی و جرمنی هیچ نماینده ای از قصه خانه و شرکای سیاسی تیم‌ تحول و تداوم شامل نبودند. ترکیب هیات‌ کاملا تک قومی بود. حرف قابل خوشی این است که ارگ بیش از این به مزاحمان سیاسی ارزش قایل نیست. برای ارگ ثابت شده که مردم از بی برنامه گی و خویش پرستی این فیگور های فریبکار آگاه شده و از آنها بیش از این حمایت نخواهند کرد. بنا از دید ارگ زمان حذف و نادیده گرفتن این فیگور های سوخته و عوام‌ فریب فرا رسیده است. ولی در عین حال نبود نمایندگان اقوام ‌دیگر در‌ ترکیب هیات با صلاحیت کشوری در سفر های رسمی، از نظر بعضی اگاهان قابل نگرانی است. آنها می پندارند که ارگ‌ در‌ پی تک قومی سازی قدرت سیاسی است.
اما من نگران‌حذف شدن این ادمهای بی برنامه، کوته بین و پول‌ پرست نیستم بلکه نگران آن هستم که نخبگان ما تنها به حضور حد اقلی و تشریفاتی این‌ نمایندگان دل خوش میکنند. واقعیت امر این است که این مزاحمان صرف نمایندگان به نام اقوام هستند؛ بود و نبود شان به هیچ‌ قوم‌ و جریانی سود و زیان نخواهد رساند. بودن این آدمهای بی سواد، بی برنامه و بی داعیه یک مصرف اضافی بر دولت است و تنها جنبه تشریفاتی و نمایشی حضور اقوام دیگر را دارد.

پ.ن: با این چند بز قاق ایلاق رفته نمیشه. اگر خواستار مشارکت سیاسی واقعی اقوام در کشور هستید، نمایندگان با سواد، با شخصیت و متعهد به آرمان های تان را انتخاب کنید تا بعد از رسیدن به قدرت مصروف فیشن و درشن نشده به شما و آرمانهای مشترک تان باندیشند.

>>>   Ahmadi
وزارت خارجه هم سمبولیک شد صلاح الدین ربانی یکانه وزیر خارجه ئی در دنیا برای اولین بار است که در سفر های خارجی همراه با رئس جمهور نبوده در اکثرا مسافرت ها از جمله امارات وآلمان حضور نداشت وزارت خارجه را قبیلوی های ارگی دور زده اند اختیاراثش در آله ابهام فرو رفته است .

>>>   ما خوده کشتیم وحدت ملی گفته ولی پشتونها میگن خلص شما را نمیخاهیم

>>>   ازبرگه احمدمختار
اي تاجيك !!
اي برادرم !!
طالب ، داعش ، حكمتيار ،حقاني ، حزب افغانستان نوين ، اشرف غني ، حامد كرزي ، حنيف اتمر ، اسماعيل يون ، جنرال طاقت ، همه بخاطر نابودي تو وفرهنگ تو مبارزه ميكند
ديگر هيچيز وجود ندارد .
نه جنگ اسلام وكفر وجود دارد نه ما مشكل با پاكستان داريم نه مشكل با ايران داريم نه مشكل با امريكا داريم نه مشكل باروسيه داريم
خلق كننده همه مشكلات در كشور ما پشتونها هستند .
وهمه بخاطر نابودي تاجيكها وفرهنگ تاجيك ها وتمدن تاجيكا است
اين بخاطر آن است كه پشتونها مي كوشند تا در مراكز اصلي مواد نفتي ، وزمرد والماس دست پيدا كنند
يعني در ولايت هاي شمالي نهايت كوشش دارند
پس بايد كوشش كنيد كه مانند اينها شما هم به مبارزه تان سخت ادامه بدهيد

>>>   عملا کشور تجزیه شده است!
اینهم رئیس جمهور قومی و سمتی با هیات قومی اش در سفر رسمی به آلمان و امريكا.
هم میبرند و هم می دوزند که مونژ وحدت غوارو، باز تحت شعار وحدت با تبر کین ریشه سایرین را قطع میکنند.
پانوشت: اگر نظام فدرال نشود؛ دور نخواهد بود که در نقشه هم مرز بندی تازه صورت گیرد.

>>>   درست ترین گزارش خبری:
"چندك سياسى !
محمد اشرف غنی رئیس جمهور حكومت متمركز قومى افغانستان، در رأس یک هیات عالی رتبۀ غلجايى جهت اشتراک در پنجاه و سومین "کنفرانس امنیتی مونیخ" عازم شهر مونیخ آلمان گردید.
هر چند حضور وزير خارجه و يك زن در تركيب هيئت لازمى بود، اما بدليل غير غلجايى بودن وزير خارجه و مسلط بودن فرهنگ مرد سالارانه در پروتوكول قبيلوى، همراهى شان در اين سفر، مصلحت پنداشته نشد."

>>>   سلام غني پشتون زي
افرين ثابت كردي تخلصي را بخاطر كوچك بودنش رها كردي و در عوض از كليات قوم خود پشتون زي را انتخاب كردي كه از حمار بي دم همين توقع ميرفت.

>>>   گدایگری کو بی کله, تاکی این بی غیرتی را سرملت روا میداری, 20 سال است کمک ها وخیرات های جامعه جهانی مثل باران سراین وطن میبارد, چی شد؟ میشد با آن همه کمک های انجام شده تمام مردم افغانستانی ها را به کره مریخ انتقال داد, اما همه اش را شما خایینین جیب خرچی کردین
ودر طول سیزده سال نشد یک کار بنیادی را بخاطر خدا و مردم انجام میدادین, ندادین!
ب ت ج

>>>   درین باره نظر یگان برادر پشتون واقعی ما را میخواهیم, از نظر ایشان واقعآ این تصاویر چی معنی دارد؟ آیا از نظر اخلاقی انجام چنین کاری از طرف ذعیم یک مملکت آن هم در چنین وضعیتی و شرایطی؟

>>>   بگمانم در این سرزمین به جزچند تن دم دار کسی دیگر نیست ما که بالای شما طالبان نکتای دار و بی نکتای اعتماد نداریم این را که تو می روی به گو رستان است

>>>   درسفرهای خارجی اشرف غنی همه پشتونهااورا همراهی مکنند.
ع

>>>   باید که پشتونهارا همراهی کنند بخاطریکه هزاره ها از قبل به آلمان رفته و ازبیکها کله شان کار نمیکنه. میمانه تاجک: آنها حق خودره از پنچرمینهای دهه نودم بگیرند.
پشتون

>>>   این مقامات به غر از گرفتن دیگر به درد مردم نمی خورند.
احمد هروی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است