از دیده های خود با آمریکایی ها می گویم
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۴    ۱۳۹۵/۱۱/۴ کد خبر: 127731 منبع: پرینت

باید همه مردم افغانستان چی پشتون تاجک هزاره ازبک برخیزیم و سرنوشت خود را خودما تغیر بدهیم همه اقوام ساکن در افغانستان زجر و ستم جنگ خانمانسوز را کشیدیم و می کشیم خانه ای هیچ قومی بیداغ و درد نیست به یک چیز باید فکر کنیم که تا به کی این وضعیت ادمه پیدا کند چقدر به دستور بیگانگان همدیگر رابه نحوه های مختلف نابود کنیم و دزدان چپاولگران همه دارایی های وطن مارا به یغما ببرند؟

امریکا اندازه سرسوزن هم به فکر مردم افغانستان نیست فقط بفکر چپاول خود است.
همه روزه طیارات غول پیکر امریکایی و انگلیسی در همه نقاط افغانستان بدون کنترول نشست و پرواز می کنند و کسی حق کنترل این طیاره های خارجی را ندارد چون از نگاه امریکایی ها حتی سربازان و صاحب منصبان افغانستان هم تروریست شمرده می شوند. خیانت امریکایی ها را من به چشم گوش خود دیدم و شنیدم من همراه شان کار کردم.

زمانیکه نیروهای امریکایی رفتند اولا که چیزی درست نکرده بودند مانند قبلا که شوروی در افغانستان بود که بعد از رفتن شان بدرد مردم افغانستان بخورد. شوروی ها هزاران تاسیسات زیربنایی ساختند که تا صد سال دیگر هم در افغانستان ماندگار خواهد بود اما امریکایی های لعنتی همه تاسیسات چوبی و آنهایی هم کانکریتی بود بعد از رفتن خودشان همه را نابود کردند و همه وسایل قابل انتقال را با خود بردند.

من بگوش خود شنیدم که جنرال امریکایی با مافوق خود گپ می زد در باره جنراتورهای بسیار کلان برق بود که انتقالش بسیار سخت و هزینه زیاد بکار داشت از بالا دستور آمد که اگر امکان انتقالش ممکن نیست همه را برش بزنید و تیکه تیکه کنید که قابل استفاده نباشد.
این است صداقت این متجاوزان!

باور داشته باشید که اگر یکروزی امریکایب ها و انگلیسی ها از افغانستان بروند این اشخاصی که داد از وطنپرستی و وطندوستی می زنند و در راس قدرت هستند یکی شان در کنار وطن و مردم ایستاده نخواهد شد. فعلا مثله خوردن و بردن پیدا و پنهان است که همه می خروشند ولی همین امریکا و انگلیس دست از سر اینها بردارند اولین کسانی خواهند بود که فرار را ترجیح می دهند.

بیاید بخاطر آینده اولادهای خود یک فکر اساسی بکنیم. اولادی که دعوت شده پدر و مادر است در این دنیا همانطور که اشرف غنی و عبدالله و دیگر دولتمردان بفکر آینده اولادهای خود هستند ماهم زمینه حد اقل زندگی را برای فرزندان خود میسر کنیم.
میخواهیم کم بخوریم اما زندگی کنیم کشورهای مترقی جهان همگی شان از اول ثروتمند نبودند گرسنگی و سختی ها را تحمل کردند تا به خودکفایی رسیدند و مردم شان تلاش کردند که دست شان پیش کسی دراز نباشد.

ش ی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باور من اين است كه اگر واژه افغان را هم قبول ميكرديد شناسنامه ها توزيع نمى شد. شناسنامه ها با امنيت شما، با جعل، با فساد، با راى ، با قاچاق و هويت انهاى كه مشغول ان اند و با بسيارى از مسايل ارتباط مستقيم دارد!
براى بدست اوردن اين مهم مردم بايد دست به اعتراض مدنى تاثير گذار بزنند . #نافرمانى_مدنى

>>>   این گروپ کوجک 30 ملیون نفر را فریب داده وباشانه هایشان سوار اند،.......

>>>   رهبر تا رهبر است، و مردم تا مردم است!
ريس جمهور گامبيا بعد از باخت انتخاباتى نمى خواست قدرت را به جانشين اش واگذار كند اما نه رهبر مخالفين اجازه داد راى مردم به هدر برود و نه مردم گذاشتند چنين اتفاق بيفتد، بلاخره ديكتاتور خيال ديكتاتورى را با خود برد و كشور را ترك كرد.
در مورد كشور ما، نه رهبرى مقاومت كرد و نه مردم ما بيشتر از چند ساعت مقاومت كردند، حقيقت هم همين است!

>>>   من با شما موافق هستم گپ های دلم ره گفتید.

>>>   اولی بدون خریطه فیر میکند این موضوع به تذکره چی ربطی دارد؟ زکام یا ریزش باد تفرقه اندازان قومی !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است