صدیق افغان همچنان در نظارتخانه پولیس (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۸    ۱۳۹۵/۱۱/۴ کد خبر: 127729 منبع: پرینت

دانشمندی چند دقیقه راه زورمندان را بند می کند و به نظارت خانه فرستاده می شود و اینکه زورمندان ساعت ها راه های مردم عام را بند می کنند، مریض ها بخاطر راه بندی می میرند... هنوز هم آنها در احترام کامل و مقام بلند اما دانشمند همچنان در بند!


صدیق افغان

صدیق افغان

صدیق افغان

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این آدم خو به راستی جور نیست، آرامش مردم کابل را برهم زده بود. این دیوانه را باید دیوانه خانه می بردند

>>>   بيچاره، بالكل مجانين واره شده، كجا است حقوق بشر، و حقوق حيوان، كه براي خود هر چه ميخواهند و براي يك حق گو بيچاره كنج زندان، فرق بين اين حكومت مزدور و حكومت كمونيستي چيست؟ كه مردم بخاطر عقيده و نظر خود بندي و كشته ميشوند، و براي فحاشي حق ميخواهند.

>>>   جیب بارور‎ heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
اگر به‌جای دکتر عبدالله‌عبدالله بودم!

اگر به‌جای رییس اجراییه بودم و حمایت میلیون‌ها و اکثریت قاطع مردم را مثل او در زمان انتخابات می‌داشتم، این کارها را یا تا امروز انجام می‌دادم یا شرافت‌مندانه استعفا می‌کردم:

۱- در نخستین گام، هرگز به طرح وحدت‌ملی قناعت نمی‌کردم. یا براساس رای برحق مردم کرسی ریاست جمهوری را می‌گرفتم و یا تا انتخابات بعدی در اپوزیسیون می‌ماندم و برنامه برای کار محکم‌تر می‌ساختم و رابطه‌های خارجی خود را گسترش می‌دادم.

۲- گیریم زیر فشار افکار عمومی و وضعیت اجتماعی، زهر وحدت‌ملی را نوشیده بودم، در نخستین گام با قاطعیت اعضای کمیسیون انتخابات را که با سرنوشت سیاسی مردم بازی کرده بودند، محاکمه آنان را از پیش‌شرط‌های حکومت وحدت‌ملی اعلام می‌کردم.

۳- طرح ۵۰/۵۰ را با شیوه امروز نه بلکه جدی و شمرده‌شده تطبیق می‌کردم. مثل امروز از مهره‌های فلترشده ارگ به‌نام سهم سیاسی در حکومت دل‌خوش نمی‌کردم و در نهادهای سهم خویش، افراد ورزیده و متعهد را استخدام می‌کردم.

۴- اتوریته ریاست اجراییه را مثل امروز که چیزی جز مشاوردانی نیست، به‌مثابه یک نهاد دیگری از قدرت سیاسی حفظ می‌کردم و از آن به‌عنوان یک سکوی کلان سیاسی آدرسی برای کسانی می‌ساختم که سال‌های در برابر فکر تروریستی و طالبانی رزمیده بودند.

۵- پروسه توزیع تذکره‌های برقی را که مربوط به‌وزارت داخله از نهادهای سهم سیاسی خودم بود، هرچه عاجل فرمان می‌دادم تا کارش را آغاز کند.

۶- به‌ولایت بلخ سفر می‌کردم و در نخستین گام با محفلی پرشکوه استاد عطامحمد نور را که میلیون‌ها دالر در کمپاین برای تکت انتخاباتی‌ام مصرف کرده بود به‌عنوان والی بلخ فرمان می‌دادم و از آدرس خود آن را معرفی می‌کردم.

۷- در برابر هیچ‌یک از عمل‌کردهای انحصارگرایانه ارگ خاموش نمی‌ماندم بلکه با شیوه‌ها و رفتارهای استراتژیک سیاسی نشان می‌دادم که به‌حیث یکی از شریک‌های قدرت پنجاه‌پنجاه زنده هستم و بی‌تفاوت نه!

۸- پس از دوسال، طرح تغییر نظام سیاسی را که از ماده‌های تفاهم‌نامه سیاسی است تطبیق می‌کردم و یک‌سانتی هم از این خواست حیاتی عدول نمی‌کردم.

۹- پراکندگی سیاسی در بین سران مقاومت را با راهکارهای گوناگون از بین می‌بردم و در نزدیک‌سازی افکار سیاسی آنان تلاش بی‌دریغ می‌کردم.

>>>   دربین همین 30 ملیون نفوس باید یک دیوانه معاف شود دراین
مملکت یکی همباشد که درد این کشور را بشکل دیوانهگی بگوش های کر دولتیها برساند .اگرچه نمیشنوند

>>>   به ارتباط نظر دهنده سومی.
اگر واقعت چنین میبود کاری خوب بود مگر جان برادر واقعت را عبدالله میدانست طوری نبود که شما ادعا دارید.
اشرف غنی و عبدالله تا گلو در تقلب غرق بودندان همه غرو فش های برای فریب اذهان من و تو بود که تا هنوز درین فریب دست پا میزنیم. واقعت ان است که بادار اصلی طرح این دولت را از قبل ها داشت و برای انها گفته بود که او اشرفک به خدا اگر صدای ته کشیده بودی چوبه د.......میزنم و برای گل میرجان گفته بود که اگر آه کشیده بودی کدی کلک پاریت میکنم.

>>>   درکشوریکه مردمش گوسفندوار به یک دیوانه رای بدهند تا ریس جمهور شود از آنها چه گله باید داشت ؟

>>>   این صدیقه اوغان کاملا دیوانه است.
ع

>>>   یک چوکی به این بیچاره بدهید تا آرام شود
ر

>>>   از دست آورد های دانشمند ریاضی فلسفی جهان :
-نماز صبح چهار رکعت است ، سمت های جغرافیائی هم چهار است شمال جنوب شرق غرب!
درسوره المحد شریف هفت بار حرف نون تکرار شده ، روزهای هفته هم هفت روز است
ر

>>>   خطاب به نظر دهنده اول ایا واقعن این شخص ارامش مردم کابل را به هم زده. پس حالا باید مردم کابل بسیار ارام باشند.
واقعن مه به شما نعجب میکنم
کابل را این شخص نی بلکه بزرگان ما خراب کرده اند

>>>   خطاب به نطر دهنده اول اگر چندین دیوانه به گفته شما مانند صدیق افغان میبود پس افغانستان اباد میشد برادر

>>>   هوشیار است ولی بخاطر دیوانه ها که از خود خبر ندارند. حق خود را نمیدانند. قدر خود را نمیدانند و سال ها دمباله روی کردن و از هر بیغیرت حمایت کرده او را بعنوان مشر و یا کلان خود انتخواب کردن خود را در جنجال انداخته است این مردم قدر کسی را نمیدانند برو و یک کشور دیگر خدمت کن اینجا شهر خربوزه است
بدخشانی

>>>   جنگ سالاران همه روزه راه بندان میکنند این دیوانه بیچاره صرف یکساعت راه بندی کرده شاید از نظرریاضی کدام تحقیقات داشته
ر

>>>   مردم افغانستان ازدانشمند هم طالع نکرد دردیگر کشور ها فزیک دان ها و اشخاص که بم اتم جور کردن بسیار شکسته نفس و مردم ارام میباشند اما دراین کشوربرعکس است
اگر شما ازنزدیک این شخص ملاقات کنید میدانید که تکیف روانی دارد اصلآ اهسته صحبت نمی کند فکر میکنی درحال جنگ کردن است .
درحالیکه علم ریاضی استوار بر منطق و قناعت است .

>>>   جو خور عبدالله از خواب غفلت احمقانه بیدار شو ایا دست ان مردمانیکه سه بار با انگلیس جنگید و قهرمانی افرید روسها را به ابر قدرتی خود شکست داد سه بار قوای شورای نظار و گلم را الی کولاب و غار های پنجشیر به مثل روبا دواند و ربانی اب در شکمش و نان ارام در ۱۰ سال نه خورد واینبار ۳۵۰۰۰۰ قوای اشغالگر عیوسی های ویهودی همراه با ملیشه های گلم جم و ملیشه هاولنده غران و دزدان وادم کش و قوم لوط شورای نظار را جنانی سر کله ایشان را در خاک مالید امروز به ای قوم ازاد و قهرمان دنیا حیران است دیگر چند تا لنده غر شورای نظار چی باشد یک کمی سر در گریبان کن اگر امروز ترس قوم قهرمان نمی بود والله عساکر قوای یهود نصارا امرور در بغل مادر و خواهر تمام ملیشه های شورای نظار عشق می کرد برو دیگر با کسی افتخار کن که غیرت و همت وی به مردم افغا نستان معلوم نمی بود ان غیرت است که دختران سران شورای نظار در کاواره های غرب و دوبی روسپی گیری می کند ان غیرت است که دختران شما در دفاتر یهود نصارا لوونگ همرای عسا کر سیا پوست امریکایی می کند اگر غیرت داشته باشی بروید فا حشه خانه های شورای نظار را در خیر خانه کارته سه کارته چهار دشت برچی ووووووو بسته کنید

>>>   خانم وکیل صاحب بخاطر کمپاین نزد

>>>   درینجا هم مصروف دایره ومثلث های دروغی وبی نتیجه فقط برای فریب کاری وسو استفاده، حتی نجیب را فریب داد وپول عروسی وخانه را از حکومت نجیب گرفت، اما کجاست حاصل کار ونتیجه این فلسفی ریاضی؟؟ اقلا برود در پوهنتون کابل تدریس کند حتی شرایط استادی را ندارد

>>>   به آقای جیب بارور:
10- برای عملی ساختن 9 فقره بالا از همه اولتر کوشش می کردم، که موافقت جان کری و اوباما( باداران مشترک ع وغ) را به دست بیاورم.

>>>   چپرکت ها هم آماده است و نفری هم به پای خود آمده چه قسم می شود دوستا یک روی خوده سیاه نکنم؟
آقای صدیق افغان فرصت را از دست ندهید که ملکه به دیدارت تان آمده باید خودرا یک عرق دهید چه خوب جای است بقران، کاش می بودم....
فومولست.

>>>   حقيقت اصلي اين است كه از جمله يي ٣٠ ميليون فقط همين يك ژني را داريم ، كه واقعت را درك كرده . بايد همه ملت يكي شويم و جلو اين دزدان قصر نشين را بگيريم.

>>>   ازاين ديوانه چيزي جور نميشه در كنج زندان خواب كند اصحابش ارام شود .0

>>>   هر کسیکه به وعده و سوگند کسانی که به عهد شان وفادار نیستند و به سوگند شان پابند اعتماد وباور کند و با چم کردن وخم کردن همان اشخاص مهیل فریبکار هنوز هم با وصف تجربه گذشته عقیده به صداقت و وفاداری ان کند و حق خود را از دهن ان نستاند اصل دیوانه خو چنین شخص است که میتوان از داکتر عبدالله یاد کرد نه صدیق افغان زیرا صدیق افغان با وصف اینکه پشتوانه ملیونی مردم را با خود ندارد با داد وفریاد حق طلبی وعدالتخواهی جامعه را دارد اما داکتر عبدالله ریس اجرایی که هم از نگاه دانش سیاسی و هم از نگاه پشتوانه ده ها ملیون انسان این سرزمین با صدیق افغان غیر قابل مقایسه است و برتری مردمی ان نسبت به شریک قدرت اش واضح و اشکار است وهم اسناد معتبر بین المللی را در دست دارد و شواهد ومدارک از ناروایی و غصب حق و سهم داکتر عبدالله از جانب شریک قدرتش کاملا مشهود و خود خواهی و حرص طلبی ان اجازه نمیدهد تا عهد و وفاداری به تعهدات اش کند و قدرت حاکمه را به پینجال های ضعیف خود گرفت و رها نمیکند چرا داکتر عبدالله با وصف پینجه قوی اش مشت ان ضعیف را باز نمیکند و حق خود را نمیگیرد سوال بر انگیز بتمام حامیان دوران انتخاباتی وفعلی ان است پسکسیکه ناتوان و ضعیف نباشد وحق انرا یک ادم ضعیف و فریبکار بخورد انرا دیونگی ندانیمچه گویم .

>>>   عجب دولتی وعجیب ملتی ،انسان با علم ودانش را به زندان انداختن و به مانند. اسلاف خویش خلقی ها وپرچمی ها ملت رار نجاندن ،خداوند. لطف خود را کند از دست این ناپاکان ما ر ا نجات دهد ؟
عبدالله ریحان

>>>   خوب يكي از نشانه ةاي قيامت هم همين اس ك ادم هاي نالايق به مقام هاي ميرسند كه لياقتش را ندارند و ادم هاي فهميده هم ادر جايي كه حق شان نيس مي باشند لعنت خدا بر اين دولت كه روز و شب مردم را فدايي منافع شخصي خود كردند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است