ملاقات تودیعی سفیر عربستان با خلیلی !
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۸    ۱۳۹۵/۱۱/۴ کد خبر: 127727 منبع: پرینت

سفیر عربستان سعودی مقیم کابل، بجای اینکه با مقام های دیپلماتیک کشور ملاقات تودیعی داشته باشد، امروز با محمد کریم خلیلی معاون شورای صلح و رهبر حزب وحدت اسلامی دیدار نمود.

عبدالرحمان الغاصب سفیر کشور شاهی عربستان سعودی که دوره مسوولیت اش در کابل به پایان رسیده است با محمد کریم خلیلی دیدار تودیعی نمود.
گفته می شود که در این دیدار، بر گسترش همکاری های دو کشور افغانستان و عربستان سعودی، تأکید شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قبل از اين هم با شوراي ملي خدا حافظي نموده بود، خليلي هم از چهره هاي سياسي و مهم افغانستان است، كدام اشتباه نيست، در هر كشور سفارا بيگانه با چهره هاي مهم آن كشور ارتباطات و ديد و باز ديد ها ميداشته باشند

>>>   خلیلی همکارباطالبان وهابیت واستخبارات پاکستان است وتشویقی خودراازعربستان می گیرد. بامیان راباهماهنگی استخبارات پاکستان وعربستان سعودی تحویل طالبان نمود وخیانت کلانی به حزب وحدت ومردم مناطق مرکزی نمود. در رهائی طالبان اززندان هاباحامدکرزی هم نظربوده وهیجگاه صدای مخالفت بلندنکرد. درمیان هزاره هایک چهره خائن،مطرود ومعامله گرمطرح ست. چراکه هیچ دلیلی نداردنماینده سیاسی یک کشوربایک ادم بیکاره وبقول خودخلیلی که ازمعاونت شورای صلح نیزاستعفاداده وخانه نشین است.
کابلی

>>>   بنظرمن که این سفیرمیخواهدکه آقای خلیلی میانجی بین عربستان وایران باشد.
ع

>>>   برای این الغاصب چند بال از پرنده های فراه یا بامیان بجای هحفه باید میدادند

>>>   کریم خللی یک انسان وچند چهره است وهم معامله گر ماهر بخاطر زراندوزی های خوداش میباشد حتمی معامله در کار بوده ورنه بایک رهبر مردود شده از جانب مردم وبدون هیچکاری رسمی دولتی گونه سفیر یک مملکت اگر اسلامی هم باشد با این چنین اشخاص دید وادید مخفیانه را انجام میدهد .

>>>   خلیلی مزدور وهابیت است بامیان را تسلیم طالبان کرد فرماندهان مردم شیعه را مانند شفیع و سید سرور کشت تمام سلاحهای بامیان را تسلیم طالبان کرد

>>>   کشور عربستان سعودی از کشور های بزرگ اسلامی مهم و صاحب نفوذ در منطقه است، کاری نداریم که آنها پیرو چه مذهبی می باشد، انتخاب دین ومذهب امر قلبی ودرونی است که هر کس به انتخاب خود آن را می پذیرد، اما عربستانی ها هم اگر از اعمال نظر وتحمیل عقائد خود بر دیگران خود داری ورزیده و جلو مفتیان مفسد را بگیرد که دیگران را تکفیرو... نکند اینگونه دیداد ها ( در جهت فروکش نمودن تنشها در تمام دنیا و به خصوص در کشور ما که الان به عنوان مهد افراط گرائی در منطقه تبدیل گردیده است) بیشتر از پیش ضروری بوده و باید به طور متناوب صورت گیرد، این به نفع ملت ما خواهد بود. تا گفتگو و تبادل افکار صورت نگیرد مشکلات جهان اسلام نه تنها حل نخواهد شد بلکه در اثر تشتت وپراکندگی ملل اسلامی وجنگهای که ازسوی دشمنان اسلام امروزه در کشور های اسلامی دامن زده می شود، ملل اسلامی بد بخت تر از گذشته خواهد بود، کشور های اسلامی در اثر جنگها نیروهای جوان و کار آمدش نابود و شهرهایش خراب سرمایه هایشان تلف و... از آنطرف کار خانه داران ورشکسته اسلحه سازی دنیای غرب با دامن زدن به جنگها در کشورهای اسلامی و فروش اسلحه و .... به منابع کلان از ثروت مسلمانان و غارت آنها می پردازند، که اگر جنگی نباشد این ضررها هم بر ملت اسلامی تحمیل نمی شود.
به امید روزی که به جای جنگ و درگیری؛گفتگوی سازنده راه گشای تمام مشکلات مسلمانان باشد.
(عبد الله محمدی میردادی)

>>>   خوبتر مى بود کٛه به جاى "ملاقات تودیعی" (هر دو واژه عربى) "ديدار بدرودى" مى گفتيم.
پارسى چه زيباست در پگاه و بيگاه, در درگاه و دانشگاه در شير خوارگاه و خرگاه, در گذرگاه و لشکرگاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است