وردک: استراتژی آمریکا تغییر ناپذیر است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۱    ۱۳۹۵/۱۱/۴ کد خبر: 127704 منبع: پرینت

مراسم تحلیف دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا برگزار شد اما در این مراسم در خصوص برنامه های وی نسبت به افغانستان حرفی زده نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، زلمی وردک آگاه مسایل نظامی گفت: استراتژی هایی که در ممالک قدرتمند ساخته می شوند استراتژی های کوتاه مدت نیستند. اگر ما فکر می کنیم که دونالد ترامپ استراتژی آمریکا را تغییر می دهد یا استراتژی دیگری را به وجود می آورد، تصوری اشتباه است.

وی افزود: شاید کوشش های ترامپ در این جهت باشد که همانطور که در حرف های خود زده است که آمریکا فراموش شده، باید آمریکا دوباره جان بگیرد و اقتصاد آن تقویت شود. نسبت به برخی از ممالک هم که توسط پول آنها سرمایه دار شدند و منافعش به آنها نرسیده تجدید نظر کنند.

وردک گفت: این مربوط به افغانستان می شود که به چه طریق می توانند ترامپ را قناعت دهند که با افغانستان و با موضوع تروریزم چه نوع رفتاری داشته باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا از جنگ افغانستان دست میکشد خاطر تان جمع باشد هر چه عاجل ویزه های خودرا بگیرید

>>>   در افغانستان از تروریزیم فقط چند طرف نفع بردند, خود امریکا و شرکای شان, دولتمردان افغانستان, مخالفین و همسایه های متجاوز, بقیه تمام مردم افغانستان فقط طعمه خونین این همه شدند و بهترین راه نجات ازین وحشت از بین رفتن همه این سناریو هایست که طی چندین سال ادامه داده شده.
وسلام

>>>   آیا خداوند شما مردم ترمپ هست یا کدام خدای دیگری دارید؟ اینکه از افغانستان چیزی گفته شد و یا نه، زهر بخورید و خودکشی نمائید.

>>>   بخدا جالب است ورداگی و تحلیل موضوع سیاسی ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است