رییس جمهور مقصر جنگ ها در هلمند است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۹    ۱۳۹۵/۱۱/۴ کد خبر: 127702 منبع: پرینت

گفته می شود ولسوالی مارجه توسط وزارت دفاع به مخالفان واگذار شده است و به نیروهای امنیتی دستور داده شده است که آنجا را ترک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، غلام حسین ناصری، عضو مجلس نمایندگان رییس جمهور را مقصر ادامه جنگ ها و رسیدن آن به هلمند می داند و می گوید: رییس جمهور در موضوع جنگ های قندوز و هلمند محکوم است. چراکه هیچ اقدامی برای توقف آنها یا بررسی معضلات آن نکرد و باید از وی پرسید که چرا این جنگ ها همچنان از مردم قربانی می گیرد و چرا طالبان همچنان با قوت در آنجا جنگ می کنند؟ جنگ در قندوز به کجا رسید؟ چرا مشخص نشد که چه کسی در آنجا خیانت کرد؟ والی، قوماندان امنیت، معاون شورای امنیت یا چه کسی خیانت کرد؟ چه شد؟

وی افزود: چطور می شود که در بغلان طالبان را به جای نظامی می آورند.رییس جمهور و مسوولان باید برای این موضوع جواب روشن و واضح داشته باشند. این وزیر دفاعی که صادقانه به وی رای دادیم تا حامی امنیت مردم باشد، متاسفانه وضعیت را به اینجا رسانده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   Zahir Ariaie
يكى از دوستان نوشته كه "نشود خدا ناخواسته وقت دولت به پايان برسد ولى مذاكرات استاد جريان داشته باشد"

من از استاد دفاع نمى كنم اما خدمت اين برادر وإنهايكه اين گفته را تأييد كرده أند ويا چنين ديدگاهى دارند بايد عرض شود كه، استاد عطا مسؤول اجرايى توافق نامه وحدت ملى نيست. استاد عطا منحيث يكى از شخصيت هاى مورد حمايت مردم وارد مذاكره شده و تلاش هاى را أغاز كرده تا از بحرانى شدن وضعيت جلوگيرى ، براى پيدا كردن راه هاى براى حفظ وتقويه نظام و پيدا كردن راه حل براى مشاركت بيشتر ، و مردمى سازى ان مسايل را مورد بحث قرار دهد.
نظام نيم بند جارى محصول هـژده سال كار و ميليارد پول است ، هزاران نفر جان داده اند و ده ها هزار زخمى شده اند.اينكه اين نظام به دست يك عده نا اهل افتاده و سياست هاى ضد مردمى در ان اعمال ميشود، با فساد و رشوه در هم اميخته مشكلى داخلى ماست كه بايد بدون شكست نهاد ها و اصل دولت و ارتش بايد با ان مواجه شويم . مسؤول اجراى توافق ارگ و رياست اجرايه است و اگر استاد عطا در اين راستا كمكى بتواند نور على نور، و كار ثواب انجام داده است. اينكه مذاكرات استاد بجاى مى رسد يا نه هنوز معلوم نيست اما در مجموع مذاكره بهتر از تشنج و بحران است كه به نفع دشمنان و به ضرر ملت تمام ميشود.
اينكه ما بعد از اين همه رنج و درد هنوز گرفتار دولت مردان بيخرد و مريض هستيم و سياست هاى دو صد سال قبل را در قرن ٢١ دنبال ميكنندو بازى هاى جهانى ما را متاثر ساخته نهايت بدبختى ماست اما همه بايد بدانيم هرچه را حدود وزمانى است و براى ادامه وضعيت فعلى هم زياد زمان نمانده و روزى كه اين مردم بر سرنوشت خود حاكم شوند و افغانستان متحد را تشكيل دهند ويا براى هميش راه خود را جدا سازند زياد دور نيست و اما سياسيون و مردم بايد خوب بدانند كه كم هزينه ترين راه تمكين به راى مردم و پيدا كردن فورمولى است كه مردم را راضى سازد و مطابق با اصول قبول شده دموكراسى باشد!

>>>   اقای ناصری این حرف بی فایده تان چه تاثیری در امنیت کشور خواهد داشت پس چرا مطابق بحرف تان عمل نمیکنید این کار شما است که بایدپرسان کنید و صلب رای اعتمادکنید وزیر دفاع و داخله وریس امنیت ملی ضعیف وناتوان و بیکاره را شما و همکاران تان رای اعتماد دادید پس چرا در مورد غفلت ونا کارگی شان انها را مورد استجواب و عدم رای اعتماد قرار نمیدهید به این نوشته و سر و صدای تان در رسانه رفع مسولیت تان شده نمیتواند مسولیت خود را در برابر ملت وکشور درک کنید و اقدام بموقع را عملی کنید اگر مسولین امنیتیاست ویا ریس جمهور ویا ریس اجرایی در برابر نمایندگان مردم دربرابر رای مردم مسول وجواب ده هستند .

>>>   "رئیس جمهور و گلمرجان" مسئول همه بدبختی های دونیم سال اخیر اند! همین اکنون بیش از نود در صد مردم به نیازهای اولیه زندگی دسترسی ندارند. در زمان به گفته مجاهدین وطنفروش "کمونیستها" مردم مرفه و آرام بودند چند تا مرکب بی دم آن آرامی را از مردم گرفتند که "جهاد " میکنیم؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است