آمریکا افغانستان را به روسیه واگذار کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۰    ۱۳۹۵/۱۱/۳ کد خبر: 127659 منبع: پرینت

به عقیده من دونالد ترامپ، رییس جمهوری است در تاریخ امریکا که مشکلات فراوانی هم خود عامل آن است و هم شرایط زمان و مکان، ترامپ می داند که امریکا جنگ در خاور میانه را باخته، بن بست خونین و سیاسی افغانستان و خطر فروپاشی اتحادیه اروپا و نا تو و تروریزم سازی بوش و اوباما میراث بجا مانده اند که دنیا را بجای رسانده تا مردم از خطر جنگ سوم به تشویش باشند.

هیچ باور ندارم که ترامپ عملکرد هایی را در مقابل تروریزم انجام دهد که موثر تر از بوش و اوباما باشد.

اما در مورد افغانستان ترامپ دو راه دارد؛ یا آنکه به جای معامله و حمایت با جنایتکاران پاکستانی، مستقیم با مردم مسلمان افغانستان صادقانه وارد همکاری شود یا خود را آماده کوچ کشی از افغانستان و منطقه نموده این میدان را به روسیه و کشور های دیگر منطقه واگذار کند.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به کوریای شمالی واگذار کند

>>>   کاری خوب می شود که به روسیه تسلیم شود

>>>   کاشکی واقعاً جرات واستقلال اظهار نظر می داشتیم .تاحال کدام دیدگاه نداشتیم ودراینده نیزکسی به گپ های ماوس نخواهد کرد.

>>>   کمونستان خو خوش هستند که افغانستان را روسیه دوباره اشغال کند تا آنها باز بالای مسلمانان حاکم شوند. خواب ببینید مجاهدین بیدار هستند.
ګلالی ار کنرها

>>>   به هیچ کشوری واگذارنشود صرف به خداوند واگذارشود غصب ، خیانت ، چوروچپاول نکند و تعصبات را درمجموع که خلاف امریه اسلام است کناربگذارد آنوقت سرخروی وسرفراز دنیا وآخرت میشود زیراهرکشوربیگانه اهداف خود رادنبال میکند

>>>   روسیه نسبت به امریکا مارا بهتر یاری میرساند - زیربناهای اقتصادی رابازسازی واز همه مهمتراردوی ما که مدافع نوامیس ملی است تجهیز وتقویه میشود.
یکی از هوا خواهان امارت اسلامی

>>>   وقتی امریکا نخواسته و یا نمیخواهد واقعاً افغانستان را نجات دهد بهتر است به روسیه و یا بحال خودش واگذار سازد. امریکا در دو طرف تخته شطرنج بالای سرنوشت افغانها بازی کرد ولی بجز از اهداف وابسته بخودش به کدام مسله بنیادی و اساسی فکر نکرده بناً ما افغانها ازین سیاست خسته شدیم دیگر توان جنگ و کشتار را نداریم که بیشتر ازین تحمل کنیم.

>>>   اگر مردم ما را آرام بگذارند، آمریکا از میدان برداشته شود و همچنین دیگر کشورهای خارجی در کشور ما انگلک نکنند، مردم خود می توانند از کشور خود دفاع کرده و یک مشت طالب و داعش را از بین ببرند و کشور را به سوی آبادانی سوق دهند. در تمام این چهار دهه این دیگران هستند که کشور ما نا آرام کرده و با دشمنان مردم ما کمک می کنند و آنان اسلحه و پول می دهند. نه آمریکا به درد کشور ما می خورد و نه روسیه و نه هیچ کشور دیگر این مردم ماست که باید از حیثیت و کشور خود دفاع کنند.

>>>   یک تعداد می گویند آدم باید نوکر مرد باشد اما من می گویم آدم باید مرد باشد تا مردم نوکریش را بکنند .
بجای اینکه دعا کنیم که آمریکا یا روسیه مارا یاری یکند بیائیم همدیگر را بپزیدیم وخود را نسبت به دیگری برتر نگوئیم انوقت تمام مشکلات بدون حضور امریکا ویا روسیه حل میشود .

>>>   یک تذکر مختصر برای "یکی از هواخواهان امارت اسلامی"!
روسیه، "روسیه شوروی" نیست که زیربناهای اقتصادی و اردوی ما را تقویه کند. روسیه امروزی و امریکا "سگ زرد برادر شغال است"

>>>   محترمه گلالی از کنرها!
لعنت خدا بر آن "کمونیستی" که شوروی را با روسیه امپریالیستی امروز فرق کرده نتواند!

>>>   تا زما نیکه مثل یوگوسلواا 7 پارچه نشود ارامی در خواب بیبنی.ترامپ بخواهی نه خوااهی با روس و با چین حتی ایران وپاکستان چهار بولک میکند

>>>   آمریکایی ها در خاور میانه باخت کرده وروسیه هیچ وقت واگذاری کشور همسایه را به اردوگاه نظامی غرب نخواهد گذاشت .ذوال قدرت های تروریزم پرور نزدیک است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است