کشور به آرامش نخواهد رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۸    ۱۳۹۵/۱۱/۳ کد خبر: 127651 منبع: پرینت

دیوارهایی ضخیم کشیده شده و فاصلهء ایجاد شده باعملکرد هایی نامردمی حکومت و عدم پاسخگویی به مطالبات قانونی وحق مردم ، تروریست پروری و قوم گرایی و تعصب و تبعیض و اتکا به تیوری توطئه علیه مردم ، بحران اعتماد ملی را به وجود آورده است.

تا زمانیکه حکومت به مطالبات قانونی وحق مردم پاسخ گو نشود، از تروریست پروری و قوم گرایی و تعصب وتبعیض و اتکا به تیوری توطئه علیه مردم دست برندارد ، امنیت و آرامش به این کشور باز نه خواهد گشت.

این حکومتی است که از مردم و مطالبات قانونی وحق مردم می ترسد که با آن روبرو شود و مردم نیز می ترسند که این حکومت به مطالبات شان به صورت قانونمند پاسخ نمی گوید بنا آرامشی درکار نیست.

هر زمانیکه حکومت از روبرو شدن با مطالبات قانونی وحق مردم وپاسخگویی از مردم نترسید و مردم نیز نه ترسند که مطالبات قانونی وحق شان از جانب حکومت بی پاسخ نمی ماند در آن زمان است که هم اعتماد ملی به وجود خواهد آمد وهم کشور به آرامش خواهد رسید .

محمداسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عقل سلیم دربدن سالم !
تازمانیکه حکومت دزدانی پروان که شغل آزاد دزدی دارند و دزدان که شغل رسمی حکومتی دزدی دارند را مهار نکنند وطن به آرامش نخواهد رسید

>>>   سه برادر از يك خانواده كه مصروف خدمت در يك پوست امنيتى در ولسوالى ميوند ولايت قندهار بودند، يكجا شهيد شده اند.
گفته ميشود دولت هيچ همكارى در انتقال شهدا به كابل نكرده است!
روح شان شاد و بهشت برين منزل شان باد!
نوت: فقط يك وزير دفاعى كه بسيار مريض بايد باشد سه برادر را يكجا در يك خط جنگ ميفرستد!
يكبار ديگر به تمام مردم مى گويم كه جگر گوشه هايتان را براى دفاع از يك حكومت كه از بالا تا پايين توسط دزد ها و مريض هاى روانى اداره ميشود نفرستيد. دفاع از حكومت فاشيستى و جنايت كار به منزله خود كشى است!

>>>   پرسش جدی و پاسخ مردمی
از استاد عطا محمد نور پرسیدم که ضمانت اجرایی توافق به دست آمده از مذاکرات شما با غنی احمدزی چیست؟ احمدزی بد قول است و تعهد شکن. وقتی او به توافق‌نامه‌ی که پای آن وزیر خارجه آمریکا و نماینده سازمان ملل متحد امضا کرده است را دور زد، چطور ممکن است توافق نامه شما را جدی بگیرد؟
استاد پس از درنگی گفت، مردم ضمانت اجرایی این توافق نامه اند، این توافق برای حق مردم انجام می‌شود و از این رو مردم اجرایی شدن آن را تضمین خواهند کرد.
استاد راست می‌گوید، اگر عبدالله نیز به مردم برای اجرایی شدن توافق‌نامه سیاسی حکومت وحدت ملی به مردم تکیه می‌کرد، امروز غنی چه که حتی ترامپ هم مانع شده نمی‌توانست و ما اکنون شناس‌نامه‌ای الکترونیک داشتیم، پست نخست وزیری قانونی شده بود، عدالت در تقسیم قدرت تأمین شده بود و شرایطی به مراتب بهتر داشتیم...
#میهن_پور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است