آدمک ترامپ در مکزیک به آتش کشیده شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۷    ۱۳۹۵/۱۱/۳ کد خبر: 127626 منبع: پرینت

معترضان به سیاست های «دونالد ترامپ» رییس جمهوری جدید آمریکا، در خصوص مهاجران مکزیکی، آدمک وی را مقابل سفارت آمریکا در «مکزیکوسیتی» پایتخت این کشور آتش زدند.

به گزارش شبکه خبری «یورونیوز»، معترضان مکزیکی همچنین با ساختن دیواری مقابل سفارت آمریکا با سیاست های ضد مهاجرتی اعلامی ترامپ در دوران مبارزات انتخاباتی مبنی بر ساخت دیواری در مرز آمریکا و مکزیک، مخالفت کردند.

یورونیوز افزود، بر اساس نظرسنجی موسسه Gabinete de Comunicacion Estrategica که اوایل ماه جاری میلادی انجام شد، بیش از سه چهارم مکزیکی ها عقیده بد یا بسیار بدی نسبت به رئیس جمهوری جدید آمریکا دارند.

پس از مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رییس جمهوری جدید آمریکا در بسیاری از کشورهای دنیا تظاهرات اعتراض آمیزی علیه وی و سیاست های اعلامی اش به راه افتاده است. اکنون نیز شهرهای مهم آمریکا از جمله واشینگتن، نیویورک و شیکاگو شاهد تجمع پرشمار معترضان است.

همچنین زنان آمریکایی در تظاهرات عظیمی که پیش بینی می شود نزدیک به نیم میلیون نفر در آن حاضر شوند، علیه ترامپ به خیابان های واشینگتن آمده اند. زنان در برخی کشورهای دیگر نیز در تظاهرات مشابهی شرکت کردند.

ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود مکزیکی های مهاجر در آمریکا را جنایتکار و متجاوز جنسی خوانده بود و اکنون معترضان مکزیکی در تظاهرات خود پلاکاردهایی را حمل می کنند که در آن شعارهایی علیه این اتهامات ترامپ دیده می شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است