بازدید دونالد ترامپ از مقر سازمان سیا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۵/۱۱/۳ کد خبر: 127622 منبع: پرینت

دیدار رییس جمهور جدید آمریکا از مقر اصلی آژانس اطلاعات مرکزی این کشور در حالی صورت گرفت که وی طی ماههای گذشته به کرات این سازمان اطلاعاتی را هدف انتقادات شدید خود قرار داده بود.

به روزنامه واشنگتن پست،‌ دیدار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا از مقر اصلی «سیا» در ایالت ویرجینیای شمالی در حالی صورت گرفت که وی طی چندین ماه گذشته بارها مقامات عالیرتبه این سازمان اطلاعاتی را هدف انتقادات شدید خود قرار داده بود.
وی در این دیدار از افسران اطلاعاتی به خاطر خدماتشان تشکر کرد.

طبق گفته دستیاران ترامپ، این نخستین بازدید از مجموعه بازدیدهایی است که قرار است رییس جمهور جدید آمریکا طی هفته های آینده از وزارتخانه ها و آژانس های فدرال بعمل آورد.

این دیدار ترامپ از سازمان سیا احتمالاً نشاندهنده شروعی تازه میان رییس جمهور جدید آمریکا و آژانسی است که وی به طور مکرر به انتقاد از آن پرداخته است.

گفتنی است که ترامپ در آخرین کنفرانس خبری خود مقامات اطلاعاتی آمریکا را به دست داشتن در یک فعالیت بدنام سازی شبه نازی علیه خود متهم کرد.

در اواخر هفته گذشته نیز ترامپ «جان برنان» مدیر مستعفی سیا را با پیامهای توییتری خود مورد انتقاد قرار داد.

«شون اسپایسر» سخنگوی جدید کاخ سفید در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت که ترامپ به رغم مخالفت با اقدامات رهبران جامعه اطلاعاتی این کشور، نسبت به فداکاریها و خدمات حرفه ای افسران اطلاعاتی «احساس تواضع و فروتنی» می کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است