خواب بدون انتخابات تعبیر نخواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۶    ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ کد خبر: 127521 منبع: پرینت

شورای حراست و ثبات به رهبران حکومت وحدت ملی هشدار می دهند که در فکر ادامه کارشان بدون برگزاری انتخابات نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، مسعود ترشتوال سخنگوی شورای حراست و ثبات افغانستان گفت: از حکومت می خواهیم برای جلوگیری از تقلب در انتخابات به جای استفاده از کارت های رای دهی از شناسنامه های الکترونیکی در انتخابات استفاده شود و همچنین هرچه زودتر انتخابات را برگزار کند.

وی، تاکید کرد که هر نوع خوابی را که افراد در راس قدرت، برای دوام قدرت خود، غیر از برگزاری انتخابات می بینند، خوابی است که تعبیر نخواهد شد و خوابی هم که بخواهند با سازو کارهای گذشته به انتخابات روند را هم باید از ذهنشان دور کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حرف خوب وسخن و خواست اکثریت مردم همین است که سخنگوی شورای حراست وثبات بیان کرده دیگر وقت تقلب و فریبکاری گذشته و فایده هم ندارد اگر کسانی به چنین فکرو اندیشه باشند .

>>>   تقلب سرمایه ای سیاسیون است . هیچ کس سرمایه ای خود را در آب نمی اندازد .
م زمین بوس کابل

>>>   ما.در.این.سرزمین.آدمهای.کوته.فکر.که.فقط.به.فکر.شکم.وپول.وچاپلوسی.هستند.زیاد.داریم.اسم.یک.قوم.را.گذاشتند.روی.سرزمینی.با.تا.ریخ.5000.ساله.خراسان.کجا.و.افغانستان.کجا.فارسی.دری.کجا.پشتو.کجا.دوستان.جوان.آگاه.باشید.تا.اصیل.بودن.این.سرزمین.را.که.خراسان.است.به.او.باز.گردانیم.تشکر.صادقانه.از.دوست.عزیز.بابت.اطلاعات.گرانقدرتان.به.امید.روزی.که.در.خراسان.عزیز.با.آرامی.زندگی.کنیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است