مسلم: آلودگی ها در کابل را جدی بگیرید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ کد خبر: 127448 منبع: پرینت

رییس اداره ملی محیط زیست ابراز داشته بود که آبهای شهر کابل بیشتر از خرابی سرک ها، منازل رهایشی، وسایل نقلیه دودزا، زباله ها و ... می باشد و ادارات مسوول با اداره ملی محیط زیست آنطور که باید همکاری کنند، همکار نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، مسلم، معاون کمیسیون منابع طبیعی و محیط زیست امروز چهارشنبه 29جدی 1395 در صحن علنی مجلس با ارایه گزارش این کمیسیون پیرامون آلودگی محیط زیستی گفت: کمیسیون منابع طبیعی و محیط زیست بخاطر بهبود وضعیت محیط زیستی و جلوگیری از آلودگی هوا ارگان های ذی ربط را دوبار استجواب نموده اند.

وی گفت: جلسه استجوابیه کمیسیون منابع طبیعی و محیط زیست مجلس نمایندگان در روز سه شنبه 14 جدی 395 برگزار شد. مطابق با برنامه مسوولین ادارات دعوت شده هر یک به نوبه خویش گزارش شان را برای اعضای کمیسیون ارایه نمودند.

مسلم افزود: رییس اداره ملی محیط زیست ابراز داشته بود که آبهای شهر کابل بیشتر ازخرابی سرک ها، منازل رهایشی، وسایل نقلیه دودزا، زباله ها و ... می باشد و ادارات مسوول با اداره ملی محیط زیست آنطور که باید همکاری کنند، همکار نیستند.

وی گفت: همچنان معاون شهرداری کابل گفته است که برنامه های دراز مدت و کوتاه مدت را برای کاهش آلودگی و پاکسازی شهر روی دست گرفته ایم. در این جلسه مذکور، این دو نهاد و نهادهای مربوطه موظف شده اند که طرح های ارایه شده خود را عملی سازند و گزارش را به این کمیسیون ارایه نمایند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است